Gå til innhold

Kommer ikke inn på forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg trykker på valget FORUM , får jeg følgende beskjed :

mySQL Feil: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug

mySQL Feilmelding:

Date: Tuesday 30th of March 2004 09:14:53 PM

Så for å komme inn må jeg gå via en av annonsene/innleggene på forsiden og så trykke diskuter artikkel , derfra kan jeg velge andre sider.

Hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke det problemet..

Må bare beklage, raporterte posten litt for raskt før jeg skjønte at du ikke kom deg inn på FORUM der posten hører hjemme.. :)

Skrevet

takker for tipset :)

ting fungerer ganske bra for de fleste men det "bugget" kan dukke opp til tider, skal få undersøkt mer på dette i morgen og finne ut hva vi skal gjøre :)

Skrevet

QUOTE (Snekker`n @ 30/03/2004 : 22:21)

mySQL Feil: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug
mySQL Feilmelding:

Så for å komme inn må jeg gå via en av annonsene/innleggene på forsiden og så trykke diskuter artikkel , derfra kan jeg velge andre sider.
Hva skjer?

Tror feilen ligger i pcen din snekker'n, kast den du har og få deg noe mer up-to-date og kraftig ;)

Skrevet

QUOTE (JohndoeMAKT @ 30/03/2004 : 22:59)
Jeg bare trykte refresh, og så gikk den vekk.

Jepp prøvde det samme nytta ikke , det er kun her på forumet jeg får dette problemet . etter noen forsøk forsvant det og alt funka for så plutselig å få feilmeldingen igjen.

Får håpe jeg ikke har kraftig nok maskin :laugh::laugh:

Skrevet

fikk det i går jeg også, men trykka bare på hjemmesia mi (www.hw.no) så nå funker alt igjen, fikk bare feilmeldingen en gang...

Skrevet

QUOTE (Mira @ 31/03/2004 : 00:36)

mySQL Feilmelding:

Hva skjer?

Tror feilen ligger i pcen din snekker'n, kast den du har og få deg noe mer up-to-date og kraftig ;)

Tror ikke at du har fått med deg at snekker'n er ganske rå på å ha Up-to-date maskinvare :thumbup:

(Sjekk hans tidligere poster)

Skrevet

QUOTE (Lautsprecher @ 31/03/2004 : 12:41)
QUOTE (Mira @ 31/03/2004 : 00:36)

mySQL Feilmelding:

Hva skjer?

Tror ikke at du har fått med deg at snekker'n er ganske rå på å ha Up-to-date maskinvare :thumbup:

(Sjekk hans tidligere poster)

Tror ikke du har fått med deg at Mira fleiper.

Skrevet

OK, om noen har fikset noe eller ei vet jeg ikke , men i dag fungerer det som det skal .

PHU, da hadde jeg heldigvis ikke for dårlig maskinvare :lol::lol:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...