Gå til innhold

Favorittsang akkurat i dag...

Mannn28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag har jeg hørt masse på Dimmu Borgir, med ALt lys er svunnet hen, og Når sjelen hentes til helvete. De blir sikkert favorittsangene mine ut uka/måneden.

btw: skriket 2,5 min uti Alt lys er svunnet hen, er så utrolig bra :)

Skrevet
Er så lei folk som skal være så harde og høre på tilsynelatende "true black metal" :thumbdown:

Det har ikke slått deg at det faktisk er noen som liker det? :roll: Skjerp deg, dette var bare en totalt meningsløs post.

Sparta - Lines In Sand.

Skrevet
Idag har jeg hørt masse på Dimmu Borgir, med ALt lys er svunnet hen, og Når sjelen hentes til helvete. De blir sikkert favorittsangene mine ut uka/måneden.

btw: skriket 2,5 min uti Alt lys er svunnet hen, er så utrolig bra :)

Da skal du høre starten på Dimmu Borgir - Hybrid Stigmata - The Apostasy

Som forøvrig er dagens (IGJEN) :love: Dibbu Morgir :love:

Skrevet

dimmu borgir - metal heart. tror jeg er forelsket i den soloen :love: . når jeg kjenner litt nærmere etter så er jeg det ja.

Har så vidt begynt å lære meg den sangen :)

Skrevet
Er så lei folk som skal være så harde og høre på tilsynelatende "true black metal" :thumbdown:

Om det var meg du sikta til, så prøver jeg langt på nær å være "true", som du kaller det. Liker faktisk de sangene, sammen med masse annen musikk som slettes ikke trenger å være metal. For eksempel synes jeg U2 med With or Without you er meget fin på denne tida av døgnet.

Skrevet

In Flames - My sweet shadow

Prøver ikke å være true, jeg ER true! :p

Liker allslags musikk egentlig, alt fra Dirty Oppland til Dream Theater. En dag kan jeg poste en sang fra Queen, en annen dag kan det hende jeg poster en eller annen techno sang..

Skrevet

Dagens er definitivt: Seigmenn - Döderlein!!

Lenge siden jeg har hørt noe særlig på tyngre rocketing, men den låta er faen meg dritfeit! :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...