Gå til innhold

Billig pc på PRIX


Anbefalte innlegg

Hvordan kabinettet ser ut har ingenting å si i forhold til kvaliteten på det, har selv solgt en god del medion maskiner og har enda tilgode å se kvalitet i periferutstyret.

Var det ikke du som skrev at kabinettet var stygt da?

 

Ikke at det har noe å si for hvordan det ser ut nei... :roll:

Jeg endret innlegget mitt mens du posta, men kabinettet er i mine øyne stygt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det var en bedre pc enn det du stikker på elkjøp og kjøper!

 

Ut med elkjøp, inn med prix

 

Skal ikke se bort ifra at folka på prix kan mer enn folka på Elkjøp heller  :D

I så tilfelle vil endel av kassadamene kunne mer enn deg også!

Og poenget\meningen din var hva?

Lenke til kommentar

Fredrikfb: Folka på prix får absolutt ingen opplæring på slike varer what so ever! Vi får en liten papirlappe med spesifikasjoner hvor vi så og si må sette oss inn i alt selv! Ihvertfall har det vært slik praksisen har vært de siste årene vi har solgt elektroniske ting! Så når det har kommet kunder og spurt meg om ting har jeg regelrett blitt flau over å ikke kunne svare på ting, men bare henvist de til sjefen (horesjef btw, så kanskje derfor vi ikke har noen "opplæring").... men ja, kanskje er det de som allerede sitter inne med kunnskapen, men utover det så vil de nok slite med å svare på spørsmål ifra en delvis dreven databruker

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke diskutere det

 

Jeg liker ikke måten man blir behandlet på Elkjøp, de må sjekke ting med andre hele tida...

Da har de du har blitt behandlet av der ikke gjort jobben sin, noe av det første du lærer i Elkjøp er å gjøre opp der og da, og heller lære av dine feil.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke diskutere det

 

Jeg liker ikke måten man blir behandlet på Elkjøp, de må sjekke ting med andre hele tida...

Jeg er enig. Syns de mangler endel på kundebehandling.. og er de egentlig så billig? Syns det er vanskelig å sammenligne en del av varene de selger da det kan være vrient å finne andre forhandlere som fremdeles har disse i salg.

 

:Edit: Dette er ikke kritikk mot de ansatte, men kanskje ledelsen burde bruke litt mer penger på å ha nok folk i butikken når det er mye å gjøre.. Kan være litt frustrerende å vente så mye. Kan sikkert være det som er grunnen til at det ofte virker som om de ansatte er litt kunnskapsløse. Tidsnød rett og slett..

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke hatt så store problemer med å anbefale denne maskinen til en person som absolutt ikke ville bygge sjøl. Ikke at jeg følger med på hva elkjøp og andre selger, men jeg tror ikke det er så vanlig med TV-kort og såpass oppegående skjermkort til den prisen. Det største minuset her er vel det som thoufiend påpeker; de som selger dette får bare spesifikasjonen å lese igjennom uten videre opplæring

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke diskutere det

 

Jeg liker ikke måten man blir behandlet på Elkjøp, de må sjekke ting med andre hele tida...

Må være litt enig her, elkjøp har ikke verdens beste support/hjelp.

Men da burde dere i prix forlange å få litt mere kunnskap da, det er jo begrenset med hva slags kvalifikajsoner du trenger for å sitte i en kasse, så hvorfor ikke da forlange litt mere kunnskap om data, siden dere tross alt skal begynne å selge det.

 

Hvis du har så dårlig oppfølging som du sier thoufiend, da må dere vel ha en tillitsmann som kan ta det opp for dere.

 

Jeg er ihvertfall en person som liker å spørre litt rundt det produktet jeg skal kjøpe, og da nytter det ikke å spørre gamlemor i kassa om denne cpu-en jobber på 166 eller 200 FSB.

Lenke til kommentar
Syns det er vanskelig å sammenligne en del av varene de selger da det kan være vrient å finne andre forhandlere som fremdeles har disse i salg.

Forklar!

Jeg har foreksempel kjøpt en microbølgeovn som var til halv pris. Når jeg noen dager senere skulle gå inn på hjemmesiden til produsenten fant jeg ingen referanser til denne modellen. Heller ingen andre butikkers hjemmesider hadde denne til salgs.

 

Har også inntrykk av at mange av varene, f.eks mange av digital kameraene o.l. har lagt en stund i butikken. Meget mulig jeg tar feil men det er mitt inntrykk. Ikke meningen å provosere deg eller andre ansatte i elkjøp men jeg kan bare dømme ut i fra de intrykk og erfaringer jeg har.

Lenke til kommentar
Skal vi snakke om noe annet enn Elkjøp her nå? Prix og pc-salg f.eks ;)

Enig der, begynte å bli litt mye Elkjøp snakk her nå.

Konseptet til Prix er greit nok, men da syntes jeg de burde ha litt mere kunnskap om det de skal selge, eller så får de holde seg til mat.

Du kan ikke jobbe i en nettbutikk som selger data og si til kunden hver gang at du må sjekke det ut, ringer deg opp igjen.... det funker ikke, da mister du kunder.

Lenke til kommentar

Vil vel tro at en prixpc er som en elkjøp pc. En maskin man kjøper for å ha noe å sette opp i en fei uten å styre mer med det. Ikke noe for oss "gutta", men kanskje greit for kjernefamilien med far 45 som aldri har tatt i en pc før :)

 

savner de gode gamle dagene hvor man måtte kunne litt og svette litt for å ha pc...

Lenke til kommentar
Kabinett er stygt og søppel

PSU er søppel

Mus og tastatur er søppel

Kabinettet stygt?

Smaken er som baken.

 

PSU er søppel?!? :no:

FortronSource PSU, meget stillegående. God kvalitet, men ikke maaaange watt. Du får uansett ikke plass til 6 harddisker i det kabinettet...

 

Mus og tastatur er søppel?

Ikke værre enn det mange velger når de kjøper PC fra komplett. Billig, men helt greit.

 

Men å kjøpe PC på Prix..!

Så snart det kommer kunder tilbake som har problemer / trenger hjelp så gir de seg med dette. (Husker Rimi, som etter et par måneder måtte slutte med å selge printere, fordi ingen kunne hjelpe kundene....)

Lenke til kommentar
Kabinett er stygt og søppel

PSU er søppel

Mus og tastatur er søppel

Kabinettet stygt?

Smaken er som baken.

 

Men å kjøpe PC på Prix..!

Så snart det kommer kunder tilbake som har problemer / trenger hjelp så gir de seg med dette. (Husker Rimi, som etter et par måneder måtte slutte med å selge printere, fordi ingen kunne hjelpe kundene....)

Ser for meg at stillingsannonsene til kassadamer (og menn) på Prix vil måtte forandre seg litt hvis dette skal fortsette ja.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...