Gå til innhold

Nerdens forklaring på one-night stand


pgdx

Anbefalte innlegg

Jeg hadde akkurat gått av bussen da jeg fikk øye på et virkelig velkonfigurert objekt med skikkelige attributter og et meget brukervennlig grensesnitt.

Hun lignet ikke en som hadde gått i cluster, snarere en fra Bad Sector.

Plutselig snudde hun seg og opprettet en forbindelsesorientert kobling mellom øynene våre. Jeg stod som linket til jorden - jeg var hennes slave. Jeg spurte om det var noe jeg kunne serve henne med, og hun svarte at hun gjerne ville være host for meg - bare OS/2 - slik at det ikke ble noen interupts.

Min klokkefrekvens steg kraftig, og jeg følte meg som en Mac-mann på en PC-konferanse.

Kort etter satt jeg i kabinettet hennes og scannet enviromentet mens hun kalibrerte seg til optimal ytelse.

Jeg gikk bort langs windowet, og utenfor var luften tykk av bugs. I karmen stod det et bilde av henne og hennes mann. Så hun var altså for multiprosessering?

Novell, plutselig kom hun inn i stua, og jeg slo over til chat mode.

Etter ca 6 minutter var hun klar til oppkobling, og jeg trakk kabelen ut.

Hun så spørrende på den og spurte om den ikke var litt liten til å være en joystick.

Jeg svarte at den var komprimert når den var i hvilemodus, og at den bare skulle varmbootes litt først.

Deretter tok jeg på virusbeskyttelsen og førte interfacene våre sammen.

Etter 7 timer kom jeg med en upload og disconnected.

Men hun ville ha mer, så hun tok frem et nytt gummidyr og sa at hun var gal etter menn som ville kjøre i protected mode.

Jeg svarte at slik var jeg bare installert i den nye oppgraderingen.

Etter 7 timer måtte jeg sende en time-out på grunn av overflow i hennes gate.

Jeg disablet min spoolerfunksjon og gikk over i dvalemodus.

Jeg våknet plutselig av en kaldboot og kjente at jeg trengte en total rekompilering. Samtidig kjente jeg at jeg var kastet ut av hennes system og ikke kunne komme inn igjen uansett hvor mange pakker jeg sendte til porten hennes.

Litt skuffet besluttet jeg meg for å surfe videre. Jeg forsøkte siden å trace henne, men det var umulig da hun åpenbart brukte dynamisk adressering.new_clap.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...