Gå til innhold

Hvorfor er så mange hovedkort gule?

HolgerL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Who cares! Jeg ser jo aldri på fargen når jeg skal velge hovedkort.

Det er vel bare sånne folk som har kabinetter som ser ut som neon-juletrær som bryr seg om sånnt? Og evt har en senket opel manta i garasjen med terninger og juletrelys der også?

Skrevet
Who cares! Jeg ser jo aldri på fargen når jeg skal velge hovedkort.

Det er vel bare sånne folk som har kabinetter som ser ut som neon-juletrær som bryr seg om sånnt? Og evt har en senket opel manta i garasjen med terninger og juletrelys der også?

Helt enig!

Men selv om jeg ikke bryr meg om fargen, synes jeg at den tradisjonelle gule fargen er litt i det styggeste laget ;)

Skrevet
Først ser man på ytelse, funksjonalitet og kvalitet, deretter ser man på pris. Hvis man fremdelses sitter med flere alternativ, ja da velger man det som har kulest farge ;)

Og svart er det definitivt stiligste valget :yes:

:laugh: Morsom måte og velge dame på også

Skrevet
Jeg har helt svart hovedkort, skjermkort og lydkort...det er ikke uten grunn.  :thumbup:

Bilde?

Er det så vanskelig å tro?

Sikkert Audigy, AOpen skjermkort og IC7(-G) eller AOpen hovedkort.... :roll:

Skrevet

Jeg ser at hovedkortet til venstre har en chipsett-vifte. Min mening er at du bør unngå slike for enhver pris. I hvert fall på mitt gamle MSI KT4 Ultra hvinte den høyest av alt (også høyere enn min IBM 120GXP-disk) og det er slettes ikke verst av en sånn liten 3-4cm vifte... Bytta den ut med en sånn fin Zalman passiv kjøler. Funker helt greit da.

Skrevet
Det er vel bare sånne folk som har kabinetter som ser ut som neon-juletrær som bryr seg om sånnt?

Poenget er vel at komponenter i gul, rød og grønne farger ser ut som et juletre.

Bilde av mine komponter kommer straks!

Skrevet
Jeg ser at hovedkortet til venstre har en chipsett-vifte. På mitt gamle MSI KT4 Ultra hvinte den høyest av alt

Jeg tar det til etterretning, selv om det er off-topic.

Skrevet

Her er mine komponenter, mangler bare et svart nettverkskort. Og nei, jeg velger ikke komponenter ut i fra farge, jeg skjønner bare ikke hvorfor ASUS og andre lager gule hovedkort.

komponenter.jpg

komponenter_in_dark.jpg

Skrevet

Takker! Nyeste mod er blå LEDs til HD og Power foran. De økte helheten betraktelig. Målet er svarte komponenter, blått lys, og sølv kabinett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...