struct Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Har lest her på forumet at det er flere som har hatt problemer med at VPU-recovery popper opp på skjermen i tide og utide. Selv måtte jeg sette AGP-hastigheten til 4X og installere omega-driverne for at det skulle gi seg. Har forresten Radeon 9600pro. Noen som vet om VPU-recovery problemet gir seg ved å installere de nye driverne?
FJERNET111 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Har lest her på forumet at det er flere som har hatt problemer med at VPU-recovery popper opp på skjermen i tide og utide. Selv måtte jeg sette AGP-hastigheten til 4X og installere omega-driverne for at det skulle gi seg. Har forresten Radeon 9600pro. Noen som vet om VPU-recovery problemet gir seg ved å installere de nye driverne? Er vel egentlig ikke verre enn å slå av vpu-recovery...
struct Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Om man bare slår av VPU-rec. får man bare svart skjerm ut i spillet. (Dette skjer aldri i windows, har heller ingenting med temp. å gjøre). ATI skriver på sine sider at det er et kjent problem, så jeg håper de har løst dette i den nyeste driveren. Men alt fungerer kjempebra med Omegadrivere og 4xAgp.. så jeg avventer litt med å ta i bruk de nye ATI driverne.
Mala Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 4.3 funker som bare #%¤ her Far Cry demoen kjøre knall den, samt div feil i COD er fixset HAkke funnet noen feil i disse ennå.
notarget Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jeg er også fornøyd med driverne, ikke at jeg har hatt problemer med forrige drivere. Alltid kjekt å ha de siste inne
Traxco Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 ATI claims that Pixel Shader performance of its DX9-class products has improved considerably with Catalyst 4.3. Halo and Tomb Raider framerates should be up by 3-7 per cent. -Shader-specific technology tests such as ShaderMark should also show gains in the region of 10-20 per cent or more. -3DMark03's Mother Nature scene will now run 2-5 per cent faster across the entire DX9 product line. -The ATI 3DMark03 Pixel Shader 2.0 framerate should also see an improvement in the range of 7-15 per cent. -Aquamark 3 performance has also improved slightly, at higher resolutions. mere fps i dx 9 spill
avtrekkeren Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Hmm... Måtte gå tilbake til 4.2 driverne da 4.3 driverne bare kræsjet hele tiden... Hadde på VPU recovery - skjermen frøs i 5-10 sekunder omtrent 1 gang i minuttet da jeg spilte SWG. Slo av VPU rec og da frøs spillet totalt... med 4.2... nada problemasofios! for øvrig første gang jeg må gå tilbake til tidligere catalyst :/ håper på bedre stabilitet i 4.4!
Veritas_ Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 (endret) Noen som har problemer med Video ut med 4.3? Får ikke noe ut på S-videoen på 9700 kortet lengre. Edit: Litt info fra min side kanskje Driverene finner ikke TVen. Står at kablen ikke er koblet i (Noe den er). Dessuten e det bilde av en DVI kable med en X over seg. Skulle det ikke vært bilde av en S-video kabel der? Endret 25. mars 2004 av Veritas_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå