Gå til innhold

Nye Ati drivere Ute


Robin B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bruke ME er vel litt ut etterhvert.Men det er fremdeles ibruk,og jeg bruker det ogsÅ på min andre maskin.

Å når jeg skulle installere ATI 4.2 på et rent ME system hos en kamerat,så ikke om det smalt om de ville installere seg.Ble feilmeldinger,skjermen klikket og bare bøgg.Og driverne var for ME også.Måtte kjøpe Win2000 før det funka som det skulle.

Selv har jeg Geforce i min ME maskin,og har aldri,gjentar aldri,hatt problemer med å installere en drøss med forskjellige driver versjoner av Nvidia.

Alle har fungert,selv om det har vore en drøss med fiks i forskjellige slag.Om ikke alle fikser er så relevante hele tiden da.

 

Etter dette,og diverse forumdebatter her inne,så har jeg ingen forutsettning å gå over til ATI.

Lenke til kommentar
Også jeg fikk noen artifacts i simpson- Hit and run.

Også hos meg gikk tempen i kabinettet opp.

 

Jeg får vel vente til omega legger ut nye basert på 4.3

Spørs om det vil hjelpe, det er ikke alltid så mye forskjell på Omega drivere....!

 

Omega legger som regel til et par extra effekter pluss pluss,,,,,

 

Jeg har i hvertfall ikke opplevd at å innstallere Omega drivere fixer noe som helst....! :wallbash:

Endret av Zvinx
Lenke til kommentar
...det kan jo ha noe med at da Far Cry kom ut, så var 3.9 den nyeste driveren

 

Tull - FarCry demoen virker fint med de nyeste Catalyst driverne - ihvertfall gjør den det hos meg............

Tror du misforstod posten min. Jeg har aldri påstått at Far Cry demoen IKKE fungerer med de nyeste driverene. Påpeker bare det han leser fra readme-fila. Les posten min en gang til ;) Sier jo selv at det funker hos meg...

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
hm.. testa det D-Force MobileMod programmet, sa at drivern ikke kunne brukes på radeon 7500 mobil, men at den kunne modifiseres. så klikka på modify, men klarer fortsatt ikke bruke drivern...

 

jaja, får klare meg med de gamle driverne da! :)

prøv en og en eldre vers. av driver'n med d-force

(Har ikke prøvd det selv siden jeg ikke har at i den bærbare)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...