Gå til innhold

Nye Ati drivere Ute


Robin B

Anbefalte innlegg

Har lest her på forumet at det er flere som har hatt problemer med at VPU-recovery popper opp på skjermen i tide og utide.

 

Selv måtte jeg sette AGP-hastigheten til 4X og installere omega-driverne for at det skulle gi seg. Har forresten Radeon 9600pro.

 

Noen som vet om VPU-recovery problemet gir seg ved å installere de nye driverne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest her på forumet at det er flere som har hatt problemer med at VPU-recovery popper opp på skjermen i tide og utide.

 

Selv måtte jeg sette AGP-hastigheten til 4X og installere omega-driverne for at det skulle gi seg. Har forresten Radeon 9600pro.

 

Noen som vet om VPU-recovery problemet gir seg ved å installere de nye driverne?

Er vel egentlig ikke verre enn å slå av vpu-recovery...

Lenke til kommentar

Om man bare slår av VPU-rec. får man bare svart skjerm ut i spillet. (Dette skjer aldri i windows, har heller ingenting med temp. å gjøre).

ATI skriver på sine sider at det er et kjent problem, så jeg håper de har løst dette i den nyeste driveren.

 

Men alt fungerer kjempebra med Omegadrivere og 4xAgp.. så jeg avventer litt med å ta i bruk de nye ATI driverne.

Lenke til kommentar

ATI claims that Pixel Shader performance of its DX9-class products has improved considerably with Catalyst 4.3. Halo and Tomb Raider framerates should be up by 3-7 per cent.

-Shader-specific technology tests such as ShaderMark should also show gains in the region of 10-20 per cent or more.

-3DMark03's Mother Nature scene will now run 2-5 per cent faster across the entire DX9 product line.

-The ATI 3DMark03 Pixel Shader 2.0 framerate should also see an improvement in the range of 7-15 per cent.

-Aquamark 3 performance has also improved slightly, at higher resolutions.

 

mere fps i dx 9 spill ;)

Lenke til kommentar

Hmm... Måtte gå tilbake til 4.2 driverne da 4.3 driverne bare kræsjet hele tiden... Hadde på VPU recovery - skjermen frøs i 5-10 sekunder omtrent 1 gang i minuttet da jeg spilte SWG.

 

Slo av VPU rec og da frøs spillet totalt... :p

 

med 4.2... nada problemasofios! for øvrig første gang jeg må gå tilbake til tidligere catalyst :/ håper på bedre stabilitet i 4.4!

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med Video ut med 4.3? Får ikke noe ut på S-videoen på 9700 kortet lengre.

 

Edit: Litt info fra min side kanskje :p

Driverene finner ikke TVen. Står at kablen ikke er koblet i (Noe den er).

Dessuten e det bilde av en DVI kable med en X over seg. Skulle det ikke vært bilde av en S-video kabel der?

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...