[g]amer Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 battlefeild vietnam blir sikkert knall bra det da noen som har noen skjermbilder av spillet realse datò?
ttt Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14441 er bare å søke litt men det vert sikkert bra det.
skabbus Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 har kun spilt BF 1942 i 2 dager men allerede gleder jeg meg veldig mye til vietnam! Eneste som er plagsomt med BF er at å fly er jo helt nytteløst! Forstår at det kan til en viss grad være effektivt med bomber, men da må du være ufattelig flink til å beregne
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 God joystick, og en viss peiling på dive-bombing, så får tankser og annet pø juling.
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 sittre, nå er det ikke lenge til skal kjøpe det når det kommer den 19? (tror det var da), men må jo selvfølgelig teste det først
zaico Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Har testet bf:vietnam i dag og det overgår mine forventninger, napalm og de nye minene er grisetøffe og i motsettning til dc så funker faktisk granatkasterne. Ser virkelig frem til spillet kommer til meg fra cdon.com så jeg kan spille på nettet!
XDamage Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 har kun spilt BF 1942 i 2 dager men allerede gleder jeg meg veldig mye til vietnam! Eneste som er plagsomt med BF er at å fly er jo helt nytteløst! Forstår at det kan til en viss grad være effektivt med bomber, men da må du være ufattelig flink til å beregne Ja, det er temmelig vanskelig å treffe folk på bakken med fighterflyene. Men tenk deg når BF: Vietnam kommer, der du kan henge i luften sittende i sidedøren av et Huey helikopter, og pepre løs ned i jungelen med det fastmonterte M60 maskingeværet, så palme bladene flyr veggimellom! Fy ******, Battlefield Vietnam blir et utrolig knall spill.
Fenixen Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 har kun spilt BF 1942 i 2 dager men allerede gleder jeg meg veldig mye til vietnam! Eneste som er plagsomt med BF er at å fly er jo helt nytteløst! Forstår at det kan til en viss grad være effektivt med bomber, men da må du være ufattelig flink til å beregne den uttalelsen bekrefter hvor utrolig lite du har spillt bf, i klankamper så eiger flya alle maps med fly, uten fly er laget ingenting. Alle gode piloter tar ut en tank på en bombe, er tanken i bevegelse må dem av og til ha 2 bomber, beregning og slikt kommer av seg selv. Bombene er altså ALT for effektive, men slik som det ser ut så blir heldigvis ikke vietnam fly dominert.
Vice Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 ..men akk så trege tanks og lite effektive. Er som å kjøre i sirup Dessuten ser det ut til å være litt for lite kjøretøy på map'ene. Ser for meg at BF-Vietnam kommer til å bli en massiv fly/tanks-camping festival
Ravn Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 (endret) Vel grunnet tung vegitasjon blir det ganske pes me tanks, men dette gir god sniper-coverage.. og det er snop (lei av å gjemme meg under et blad i BF:42 I henhold til fly... er jo ganske stress å se en grønnkledd nisse under masse buser mens du foretar en fly-by i en MIG. Vet at jeg kommer til å slite med det... men det er jo meg da. Man kan bare glede seg til et topp spill tror jeg... uten at jeg kan garantere noe. Skal bli gøy å begynne å spille et spill samtidig (og kanskje før noen), og slippe de værste "Besserwisserene" som skal rakke ned på alt og alle som ikke er like flinke som ham....(hehehe.... ikke selverfart....yeah right ) Tikk tikk 20 timer til deplyment fra EA-Games Edit: La ikke merke til "camping" i fly/tanks-festival-statement ... Ja det kommer til å bli mange om beinet ja... Men men... *Glede seg* Endret 15. mars 2004 av Odland81
zaico Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Mitt spill er allerede sendt fra cdon.com, så jeg har det på release dagen
nord Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 blir helikopter styringen noe av det samme som Desert Combat? for den rulte
osmoen Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 blir helikopter styringen noe av det samme som Desert Combat? for den rulte sitat fra VGs "tett på nett"-ting Helicopters in BF-Vietnam and Human skills Innsendt av: Kent Bakke, 25/02 - 2004 kl: 15:00 There is a lot of rumors that BF-Vietnam will be a lot easier to play than Battlefield 1942. My question: will it be easier to play the helicopters in BF-Vietnam than it is in DC?? and Why did you just not adapt the way helicopters work in DC (which is perfect) rather than programming the controls all over? BFv will not be easier to play than BF1942. Each game has its own unique challenges. The DC helicopters are based on the airplane physics and therefore don't actually work as helicopter at all. The DC guys did a great job and pushed the limited of the system as far as it could go, but that wasn't good enough for us. Withthe new system, I think you'll agree that the time sepnt creating it was worth while. You can do everything you feel a helicopter should be able to do. Hilsen Armando Marini
Artistic.Hipster Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Man kan kjøpe det på Spiderman i stavanger(må bare godsnakke litt med de som sitter der )
BluE_fUnc Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Har testet bf:vietnam i dag og det overgår mine forventninger, napalm og de nye minene er grisetøffe og i motsettning til dc så funker faktisk granatkasterne. Ser virkelig frem til spillet kommer til meg fra cdon.com så jeg kan spille på nettet! `host, hark` "kremt" ehm... du gleder deg til det kommer til deg så du får spilt det på nette, jeg kan tenke meg at du har lastet ned Warez versjon men mangler en cd key som fungerer ?`
Artistic.Hipster Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Har testet bf:vietnam i dag og det overgår mine forventninger, napalm og de nye minene er grisetøffe og i motsettning til dc så funker faktisk granatkasterne. Ser virkelig frem til spillet kommer til meg fra cdon.com så jeg kan spille på nettet! `host, hark` "kremt" ehm... du gleder deg til det kommer til deg så du får spilt det på nette, jeg kan tenke meg at du har lastet ned Warez versjon men mangler en cd key som fungerer ?` Nei det er komt noen plasser allerede
BluE_fUnc Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Mitt spill er allerede sendt fra cdon.com, så jeg har det på release dagen -OFFTOPIC- øh... heter du Håvar eller bare ligner du skremmende mye på en jeg kjenner?
Kringla' Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Aah, mitt og Får det sikkert i morgen. Men jeg MÅTTE ha det så jeg lastet ned først. Altså, jeg telte ned i januar. 7 dager igjen, 6 dager igjen 5 dager igjen UTSATT. Huff så forbanna jeg ble der. Hadde gledet meg i flere måneder så ble det utsatt. Uansett, får det endelig i morgen.
zaico Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 (endret) Har testet bf:vietnam i dag og det overgår mine forventninger, napalm og de nye minene er grisetøffe og i motsettning til dc så funker faktisk granatkasterne. Ser virkelig frem til spillet kommer til meg fra cdon.com så jeg kan spille på nettet! `host, hark` "kremt" ehm... du gleder deg til det kommer til deg så du får spilt det på nette, jeg kan tenke meg at du har lastet ned Warez versjon men mangler en cd key som fungerer ?` Ja det har jeg, men jeg har kjøpt spillet for å støtte utviklerne og spille på nettet Måtte bare hente ned for å teste fordi jeg ikke klarte vente... Endret 17. mars 2004 av zaico
zaico Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Mitt spill er allerede sendt fra cdon.com, så jeg har det på release dagen -OFFTOPIC- øh... heter du Håvar eller bare ligner du skremmende mye på en jeg kjenner? Nei heter ikke Håvard, men hyggelig at du har en uber kjekk kompis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå