Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spill som cs har heller ikke mye realisme:

*m4 som skyter gjennom 20 cm betong vegger

*man kan overleve med et skudd fra en glock eller noe lignene i hodet uten hjelm

*på kartet aztec kan man hoppe fra brua og ned i det 20 cm høyt vannet uten skade

*osv.

 

når man spiller spill, så er man ikke ute etter realismen. Jeg ser mange ting og tang som ikke er så realistisk i flight simulator og

Lenke til kommentar
jupp, folk som ikke forstår at man ikke alltid vil gå helt gjennom porten på Aztec for eksempel, og omtrent dytter deg fremmover gjennom den forbanna porten er faenmeg HAT

Ikke på langt nær så hat som brødhuer som ødelegger en fin storm ved å stå å onse i døråpninga og blokkere for 15 andre spillere. ;)

 

AtW

Lenke til kommentar
jupp, folk som ikke forstår at man ikke alltid vil gå helt gjennom porten på Aztec for eksempel, og omtrent dytter deg fremmover gjennom den forbanna porten er faenmeg HAT

Ikke på langt nær så hat som brødhuer som ødelegger en fin storm ved å stå å onse i døråpninga og blokkere for 15 andre spillere. ;)

 

AtW

sant nok det, men så er det ikke alle som stormer, ihvertfall ikke som CT...

Lenke til kommentar
Ja, så blir du kicka. Så kan alle spille lykkelige resten av livet uten en forbanna camper. :yes:

Du er tydeligvis en av disse nerdsa som løper foran folk. Ev. er du bare gretten for at du aldrig ser deg godt nok for, og blir tatt av en camper. :yes:

Lenke til kommentar
Ja, så blir du kicka. Så kan alle spille lykkelige resten av livet uten en forbanna camper.  :yes:

Du er tydeligvis en av disse nerdsa som løper foran folk. Ev. er du bare gretten for at du aldrig ser deg godt nok for, og blir tatt av en camper. :yes:

Tror ikke jeg skal lage en krangel her... Men kan godt kverulere litt.. bare bitte litt...

 

Nei, jeg er ikke en som løper foran andre. Jeg tar fullt hensyn til både nybegynnere, dårlige, uerfarne, erfarne, proffer og de som ikke spiller.. :)

 

Noen ganger ser jeg meg godt for, men ikke alltid, har lav sens for å holde aimen på det beste, derfor er det ikke alltid så lett å snu seg og se i motsatt retning.

 

Jeg kan godt hevde at jeg er gretten fordi jeg blir tatt av en camper mange ganger, men på en annen side, kan jeg si at jeg DRITER i det. Når jeg er ferdig å spille, så ser jeg over listen hvor jeg har skrevet opp alle death'ene som var forårsaket av en camper, trekker de fra de andre death'ene, og skryter over statsen.

 

Poenget: En camper i CS er ikke en spiller, hvorfor skal man da regne de med?

 

EDIT::: Leif er enig.

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Cs er et dårlig spill med høy kvalitet :roll:

Det er gøy å spille å sånn, men må bare si at AWP er 1337 n00b våpen.....

AWP er et våpen, uansett hvor mye en hater det, så liker en annen det. Godtar awp, men godtar ikke at noen camper, det er ikke "med" i spillet. :angry:

Lenke til kommentar

Jøsseland zalo, er du 15 eller noe?

Camping ER med i spillet, det er derfor du IKKE trenger ekstra programmer/script/cheats for å gjøre det.

Du er tydeligvis en av disse som IKKE har skjønt poenget i spillet.

Dersom du er terror på cs_ map, er camping helt ok. Du skal tross alt vinne runden, og camping så CT ikke får henta gislene, er en måte å vinne runden på.

Hvilket er det det FAKTISK går ut på. At LAGET vinner runden.

Samme gjelder for de_ maps og CT. Forhindre at bomba blir planta, alt er lov som går ann uten cheats/etc.

Jeg sier ikke at spawncamping er stas, det er nokså lame, men camping ER en del av spillet. IRL vil du faktisk erfare, om du sjekker, at f.eks. i Forsvaret fins masse campere. Samme gjelder f.eks. spesialstyrker innen politi. Ser du ofte at spesialstyrkenes snikskyttere løper omkring og stormer? NEI. De holder seg i bakgrunnen, i ro.

Jeg skjønner du ikke liker camping, men kanskje du heller skulle spilt et spill der deatchmatch er spillestilen? Så slipper du å noensinne stå i ro what so ever. :roll:

Lenke til kommentar
Jøsseland zalo, er du 15 eller noe?

Camping ER med i spillet, det er derfor du IKKE trenger ekstra programmer/script/cheats for å gjøre det.

Du er tydeligvis en av disse som IKKE har skjønt poenget i spillet.

Dersom du er terror på cs_ map, er camping helt ok. Du skal tross alt vinne runden, og camping så CT ikke får henta gislene, er en måte å vinne runden på.

Hvilket er det det FAKTISK går ut på. At LAGET vinner runden.

Samme gjelder for de_ maps og CT. Forhindre at bomba blir planta, alt er lov som går ann uten cheats/etc.

Jeg sier ikke at spawncamping er stas, det er nokså lame, men camping ER en del av spillet. IRL vil du faktisk erfare, om du sjekker, at f.eks. i Forsvaret fins masse campere. Samme gjelder f.eks. spesialstyrker innen politi. Ser du ofte at spesialstyrkenes snikskyttere løper omkring og stormer? NEI. De holder seg i bakgrunnen, i ro.

Jeg skjønner du ikke liker camping, men kanskje du heller skulle spilt et spill der deatchmatch er spillestilen? Så slipper du å noensinne stå i ro what so ever.  :roll:

 

 

Der har du et poeng.

 

Skal man først lete etter realisme i skytespill tror jeg man skal lete lenge. Hvor ofte ser du spesialstyrker som streifer frem og tilbake, hopper og skyter samtidig? Jeg ville iallfall ikke satt min lit til en slik enhet.

 

Dette var forøvrig ikke ment som noe angrep på noen som helst. Jeg ønsket bare å ta opp tråden for hva som er normal oppførsel blant innsatsstyrker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...