Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det går ann og løpe og stoppe rett før man skyter

Dette var ganske mye lettere før, siden man stoppet opp da man trykket "use".. Nå derimot er det skjelden man klarer dette uten å kalle det flaks.

 

Et godt triks er jo å løpe og hoppe og sikte inn mens man er i lufta for så å skyte med en gang man lander. Dette pleier å funke ganske bra..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går ann og løpe og stoppe rett før man skyter

Dette var ganske mye lettere før, siden man stoppet opp da man trykket "use".. Nå derimot er det skjelden man klarer dette uten å kalle det flaks.

 

Et godt triks er jo å løpe og hoppe og sikte inn mens man er i lufta for så å skyte med en gang man lander. Dette pleier å funke ganske bra..

Sjeldent her i så fall. Siktet blir ikke stabilt for noen sekunder etter jeg har landet. Så er lettere å campe med AWP. Men hater både de som camper og de som klarer å liksom hoppe og springe til siden å drepe med en gang. GRRR, så irriterende. Den dagen jeg blir konge med AWP, blir den dagen livet mitt ender. Ikke ****** om jeg skal bli awp-******. :D

 

EDIT: ****** ****** og ###### den sensuren er bare dum. Hvorfor i ****** skal man ikke få si ****** og ****** for ******?? LoL.

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Enig med både MrLee og zalo.

 

MEN, ff er noe dritt på public servere. Blir bare tull på grunn av det!

Japp, blir alltid kicka når jeg killer noen teammates. :thumbs:

Ehe, ok, du mente kanskje at det bare ble teamkilling... Ok, blir alltid killa av en teammate da. ;)

Lenke til kommentar
FF er no vas, du har alltid en eller annen noob som ikke skjønner hvorfor han ikke skal vimse foran meg, også får jeg straff... eller om jeg camper med rifle, og en nisse løper foran scope'et... :roll:

Ja, så blir du kicka. Så kan alle spille lykkelige resten av livet uten en forbanna camper. :yes:

Lenke til kommentar

våpene i cs er sinnsykt ustabilt! blir da ikke noe spennende når man ikke kan løpe sidelengs og skyte "stabilt" samtidlig (uff!) Og jeg som trodde awp'n var den mest stabile våpnet... blir også ustabilt når man løper... så de som treffer med wn awp uten å sikte har bare flaks, er ikke interrisert i å se videoklippen en gang.

 

derfor har jeg gått over til Tactical Ops :D

Lenke til kommentar
våpene i cs er sinnsykt ustabilt! blir da ikke noe spennende når man ikke kan løpe sidelengs og skyte "stabilt" samtidlig (uff!) Og jeg som trodde awp'n var den mest stabile våpnet... blir også ustabilt når man løper... så de som treffer med wn awp uten å sikte har bare flaks, er ikke interrisert i å se videoklippen en gang.

 

derfor har jeg gått over til Tactical Ops :D

Her i norden kaller vi det 'realissssssssioanekjsmsmzlsm'.. *host* satt noe i halsen... mener 'realism'. ;)

Lenke til kommentar
Hmm... offtopic, HVOR ? :thumbup:

 

Angående FF, det er stygt public!

Joa, litt off topic er akseptabelt, ikke sant... blib? :dontgetit:

 

Hvorfor er det stygt public, det er bra public når det er seriøse folk man spiller med. Ikke overnervøse som ikke bruker radaren noe i det hele tatt, og som derfor skyter høl i hue på hver eneste som kommer nær seg.

 

Har selv litt problemer med å klare å følge med på radaren mens jeg spiller.. men det skal vi ikke mer inn på. Blir for mye off topic. ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det stygt public, det er bra public når det er seriøse folk man spiller med. Ikke overnervøse som ikke bruker radaren noe i det hele tatt, og som derfor skyter høl i hue på hver eneste som kommer nær seg.

Offtopic i vei for min del..

 

FF public er stygt fordi public skal være gøy. Mister litt av stasen med FF..!

Lenke til kommentar
Hvorfor er det stygt public, det er bra public når det er seriøse folk man spiller med. Ikke overnervøse som ikke bruker radaren noe i det hele tatt, og som derfor skyter høl i hue på hver eneste som kommer nær seg.

Offtopic i vei for min del..

 

FF public er stygt fordi public skal være gøy. Mister litt av stasen med FF..!

Ok, der skal jeg være litt enig. Skal ikke gå mot meg selv, som hater at folk skal være dødsseriøse på public. Jeg spiller ikke for stats public, jeg spiller for fun.

Er nok litt forvirrende jeg, altså liker IKKE awp, men public er bare for fun, og awp er jo også et våpen. Noen liker det faktisk.

 

Men de kunne gjerne roe litt ned, er ikke så mye fun når de dødsseriøse guttene (ehh, jentene også kanskje?) kommer og awp'er hele tiden. Altså er ikke så morsomt å sitte å spectate hele tiden, siden man er død. :(

Lenke til kommentar
FF er jo morro da :devil: (ondskap) :) Ang. AWP så syns jeg det skulle vært ulovlig på noen public servere på 1.5, der hele laget sitter i spawns og camper utenom meg :realmad: og det er 9 minutter runder

Ikke spill på de serverne da, de seriøse serverne har 3 minutter, eller under 5 da. Jeg holder meg helst til 3 minutters runder.

Lenke til kommentar
Hvordan kan man løpe og likevel treffe med awp?

sett mange som gjør det, men skjønner ikke hvordan de gjør det.

Jeg vet ikke helt hva du mener, men det er noen som har sagt til meg at det ser ut som jeg fortsatt løper når jeg stopper for å skyte med awp. Det er fordi jeg skyter akkurat i det skuddet går rett i stedet for til ******.

Dette merka jeg da jeg bytta mus fra trådløs til optisk. Den trådløse brukte et par millisekunder elns til å sende signalet, og da jeg fikk mus med ledning gikk alle awp-skuddene åt skogen! :ermm:

Tok bare to dager eller no å få inn tajminga igjen da ;)

Lenke til kommentar
våpene i cs er sinnsykt ustabilt! blir da ikke noe spennende når man ikke kan løpe sidelengs og skyte "stabilt" samtidlig (uff!) Og jeg som trodde awp'n var den mest stabile våpnet... blir også ustabilt når man løper... så de som treffer med wn awp uten å sikte har bare flaks, er ikke interrisert i å se videoklippen en gang.

 

derfor har jeg gått over til Tactical Ops :D

Har du vært i miilitæret? prøvd ag3? eller mp5 for den sakens skyld.

prøv å ta et grep midt i mellom kinn og hoft som blir noe slikt som 90-grader i bak-armen din og relatvit utsrakt arm foran på geværet.. løp sidelengs og sjekk stabiliteten på skytingen din..

om dette var perfekt i et spill så er det ikke annet en utrolig urealistisk..

Endret av Ktulu
Lenke til kommentar
Har du vært i miilitæret? prøvd ag3? eller mp5 for den sakens skyld.

prøv å ta et grep midt i mellom kinn og hoft som blir noe slikt som 90-grader i bak-armen din og relatvit utsrakt arm foran på geværet.. løp sidelengs og sjekk stabiliteten på skytingen din..

om dette var perfekt i et spill så er det ikke annet en utrolig urealistisk..

jepp ganske enig, på 30 meter vil vel 3-4mm i sikterforskyvning tilsvare 5-10cm forskjell i treffpunkt. og det er mens du ligger, tenk deg selv hvis du skal skyte fra hofta eller fra skuldra for den del mens du løper.

Lenke til kommentar

ang. AWM og public servere.

 

Public skal være morro! og i min mening er AWM et rent tatktisk våpen som bare burde brukes i seriøse kamper eller trening, ikke på public, fordi det ikke er morro...

 

jeg mener, man trenger ikke AWM for å hevde seg på public hvis det andre laget ikke gjør det heller...

 

har aldri lært meg AWM fordi jeg utelukket spiller på public...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...