Gå til innhold

Lucid dreaming, styre egne drømmer.


Anbefalte innlegg

Denne her opplever jeg ofte:

 

Falling sensation

Sometimes you can have the feeling you have fallen with an enormous impact which shook you awake. Some believe this is because you just had an Out of Body Experience, and this is when your astral body is jerked into your earthly body. Nothing to worry about.

 

Det hender at jeg akkurat har sovna, halveis inne i lucid og plutselig så faller jeg mens jeg står på ski og så rister jeg skikkelig i senga og så er jeg tilbake til virkeligheten. Det er litt ekkelt, men også litt spennende. Skal øve meg på lucid :p

Opplever også det der og har tenkt legne på å lære meg LD. Skal gjøre det i sommerferien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne her opplever jeg ofte:

 

Falling sensation

Sometimes you can have the feeling you have fallen with an enormous impact which shook you awake. Some believe this is because you just had an Out of Body Experience, and this is when your astral body is jerked into your earthly body. Nothing to worry about.

 

Det hender at jeg akkurat har sovna, halveis inne i lucid og plutselig så faller jeg mens jeg står på ski og så rister jeg skikkelig i senga og så er jeg tilbake til virkeligheten. Det er litt ekkelt, men også litt spennende. Skal øve meg på lucid :p

Opplever også det der og har tenkt legne på å lære meg LD. Skal gjøre det i sommerferien.

 

 

 

Unskyld, men lære seg?

 

jaja...

Lenke til kommentar
Denne her opplever jeg ofte:

 

Falling sensation

Sometimes you can have the feeling you have fallen with an enormous impact which shook you awake. Some believe this is because you just had an Out of Body Experience, and this is when your astral body is jerked into your earthly body. Nothing to worry about.

 

Det hender at jeg akkurat har sovna, halveis inne i lucid og plutselig så faller jeg mens jeg står på ski og så rister jeg skikkelig i senga og så er jeg tilbake til virkeligheten. Det er litt ekkelt, men også litt spennende. Skal øve meg på lucid :p

Opplever også det der og har tenkt legne på å lære meg LD. Skal gjøre det i sommerferien.

 

 

 

Unskyld, men lære seg?

 

jaja...

Ja, man kan visst trene seg opp til å ha lucid dreams.

Lenke til kommentar
De gangene jeg har såkalt LD ender det enten opp med et mareritt jeg ikke klarer å komme meg ut av, eller vill sex.

 

HEHE, jeg har hatt LD mange ganger, men har aldri tenkt på det på denne måten, at jeg kan utnytte situasjon til min fordel. Må indrømme at de fleste ganger jeg drømmer LD blir det til sex ja:D En annen gang knuste jeg alle vinduene jeg kom over, det var gøy:P Tror jeg skal begynne å notere drømmene mine, fordi jeg drømmer ikke så mye lengre. Tenk å digg å ha full kontroll over drømmen, slik at du bare teleporterer deg til et rom med alle de hotteste chicksa i hele verden :p haha

Lenke til kommentar

Han en rar opplevelse for noen dager siden.

Etter å ha lest mye i denne tråden og andre plasser og vet jeg hvordan man oppnår Lucid Dreaming og tar reality checks. Jeg har ikke prøvd det før og kommer heller ikke til og prøve det, men når keg drømte her om dagen så var jeg i en gymsal der folk sto på hendene. Jeg tenkte med en gang at dette var en drøm så jeg bestemte meg for å ta fingrene sammen for å se om di smeltet sammen, det gjorde di. Da våkna jeg is enga mi. Men tingen var at jeg drømte at jeg våkna. Så jeg hadde fortsatt en lucid dream. Jeg reiste meg opp av senga og falt nedover. Mer husker jeg ikke. Så våkna jeg.

Rart.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...