Gå til innhold

FarCry


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner folk har forskjellige preferanser, men det å ikke kjøpe et spill fordi det ikke har quicksave er ganske patetisk. Heldigvis driter Ubisoft og Crytech i slike late folk og tjener fett på spillet uansett :cool: Jeg har bare prøvd demoen, men jeg syntes save systemet fungerte ypperlig. Noen deler var litt irriterende men Crytech har selv sagt at de jobber på spreng med å ballansere AI`ens "Fun/Realistic" balanse. Digger settingen og den frie spillestilen. Far Cry er virkelig banebrytende innen FPS sjangeren IMO. Gleder meg som F :D

Jeg er så enig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4.5 av 6.

hl2 kommer bare til å bli så mye bedre.

 

Det visuelle i spillet er ikke så bra.

Modellene ser ut som tyggegummi, og når det er så store brett, blir hvert lille område for dårlig laget.

Prater vi om samme spillet her? Far cry? Grafikken er jo sykt bra. nev ET spill som har bedre grafikk en Farc Cry. :yes:

 

ja S.T.A.L.K.E.R. og DOOM III

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
4.5 av 6.

hl2 kommer bare til å bli så mye bedre.

 

Det visuelle i spillet er ikke så bra.

Modellene ser ut som tyggegummi, og når det er så store brett, blir hvert lille område for dårlig laget.

Prater vi om samme spillet her? Far cry? Grafikken er jo sykt bra. nev ET spill som har bedre grafikk en Farc Cry. :yes:

 

ja S.T.A.L.K.E.R. og DOOM III

Du har ikke prøvd DOOM 3 engang så ikke lek deilig. Spillet kommer ikke før om lenge. FAR CRY demoen er HER og snart får vi fullversjonen. Det beste du kom med er 2 spill som har bedre grafikk enn Far cry. Prøv nå å nevne spill som har dårligere grafikk du.

 

Fatter ikke at enkelte kan klage over slike visuelle effekter. Skjønner heller ikke at folk sammenlikner spillet med DOOM 3 og HL 2. Som kommer ut i 2005 ( sånn som de holder på nå ). Det er sikkert mange flere spill som kommer ut i 2005 som slår FC grafikkmessig, men det er ingen vits å ta det opp nå. Nå er NÅ.

 

PS

Sorry alle Doom 3 og HL 2 fanboys. :tease:

Lenke til kommentar

FOLKENS vis respekt til maen/damå

 

Vice vil ikke kjøpe dette produktete, gjerne bare avprinsipp (som står altfor svakt i våre dager, min mening)

 

om noe er patetisk, så er det når andre prøver å forandre hans meninger, uten å komme med noe foruftig å si.

 

skaperne har sikkert hatt muligheten til å legge inn quicksave, og det er kanksje også kanskje raskt lagret en liten modd som gjør det mulig. Dette hjelper ikke, når Vice ikke vil kjøpe et spill, som oppfyller kravene hans til et bra spill. De har valgt savespots (heter det det?) og det er han/hun imot.

 

Så enkelt er det kanskje, respekter det.

 

At Ubisoft/Crytech tjener fett på det uansett, er jo nettop fordi folk ikke eier selvdisiplin og kan stå bak sine prinsipp/krav. Personlig mener jeg vi alle burde boikotte HL2 og Doom3 da det halvveis ble lovet å komme på markdet for lengs, har hater slikt vås. jeg velger å kalle det flopp, selv om det blir spill (hl2) jeg sikkert ikke kommer til å klare å holde meg unna, det er min mening.

 

respekter den bare.

 

edit_

RESPEKT! :woot:

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Jeg skjønner poenget ditt, men jeg syntes det å si nei til en utrolig fett spill (dømt ut i fra demoen), fordi designerne har valgt å bruke et "checkpoint" system fremfor et vanlig quicksave system, er ganske dumt. Dette er noe de garantert har kommet frem til gjennom timesvis med playtesting, og det har vist seg at dette er det beste for spillet. Jeg vet ikke om Vice faktisk har prøvd demoen, men du har 3 vansklighetgrader i tilleg til et option som tilpasser AI`en til ferdighetene dine. Når spillet da blir savet rundt hver vanskelige del (5-15 min. spilletid mellom hver save, avhengig av situasjonen) syntes jeg dette er ganske retferdig og ikke minst et bra valg av utviklerne. Men, det er såklart helt opp til han om han velger å kjøpe spillet eller ikke. Jeg ville bare få frem at jeg syntes det er ganske trangsynt av han å gå glipp av en flott opplevelse fordi han ikke kan save når han vil.

Endret av paranoide
Lenke til kommentar
Får masse "feil" i demo-versjonen jeg ? Er det flere som har det? Steinene inneholder svarte "trekanter" som stikker ut og slikt... ??

Sett AA og AF som "application preferance" i 3d menyen på skjermegenskaper. Det fungerte for meg ihvertfal :)

Det funka som fy! Nå har jeg null hakking og alt går mye fortere, uten tull. Takker!

Lenke til kommentar
4.5 av 6.

hl2 kommer bare til å bli så mye bedre.

 

Det visuelle i spillet er ikke så bra.

Modellene ser ut som tyggegummi, og når det er så store brett, blir hvert lille område for dårlig laget.

Prater vi om samme spillet her? Far cry? Grafikken er jo sykt bra. nev ET spill som har bedre grafikk en Farc Cry. :yes:

 

ja S.T.A.L.K.E.R. og DOOM III

Du har ikke prøvd DOOM 3 engang så ikke lek deilig. Spillet kommer ikke før om lenge. FAR CRY demoen er HER og snart får vi fullversjonen. Det beste du kom med er 2 spill som har bedre grafikk enn Far cry. Prøv nå å nevne spill som har dårligere grafikk du.

 

Fatter ikke at enkelte kan klage over slike visuelle effekter. Skjønner heller ikke at folk sammenlikner spillet med DOOM 3 og HL 2. Som kommer ut i 2005 ( sånn som de holder på nå ). Det er sikkert mange flere spill som kommer ut i 2005 som slår FC grafikkmessig, men det er ingen vits å ta det opp nå. Nå er NÅ.

 

PS

Sorry alle Doom 3 og HL 2 fanboys. :tease:

:laugh: du skjønner ikke hva du snakker om du din far cry fangirl :laugh:

 

jeg ble bedt om å nevne ett, men jeg nevnte to :thumbs: åjsann hl2 har også bedre grafikk enn far cry...det er tre det gitt.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
4.5 av 6.

hl2 kommer bare til å bli så mye bedre.

 

Det visuelle i spillet er ikke så bra.

Modellene ser ut som tyggegummi, og når det er så store brett, blir hvert lille område for dårlig laget.

Prater vi om samme spillet her? Far cry? Grafikken er jo sykt bra. nev ET spill som har bedre grafikk en Farc Cry. :yes:

 

ja S.T.A.L.K.E.R. og DOOM III

Du har ikke prøvd DOOM 3 engang så ikke lek deilig. Spillet kommer ikke før om lenge. FAR CRY demoen er HER og snart får vi fullversjonen. Det beste du kom med er 2 spill som har bedre grafikk enn Far cry. Prøv nå å nevne spill som har dårligere grafikk du.

 

Fatter ikke at enkelte kan klage over slike visuelle effekter. Skjønner heller ikke at folk sammenlikner spillet med DOOM 3 og HL 2. Som kommer ut i 2005 ( sånn som de holder på nå ). Det er sikkert mange flere spill som kommer ut i 2005 som slår FC grafikkmessig, men det er ingen vits å ta det opp nå. Nå er NÅ.

 

PS

Sorry alle Doom 3 og HL 2 fanboys. :tease:

:laugh: du skjønner ikke hva du snakker om du din far cry fangirl :laugh:

 

jeg ble bedt om å nevne ett, men jeg nevnte to :thumbs: åjsann hl2 har også bedre grafikk enn far cry...det er tre det gitt.

Åjsann, ingen av spillene du nevnte er ute :laugh: Åjsann :laugh: Åjsann, Farcry er ifølge deg på 4. plass når det gjelder grafikk i spill, åjsann det er dårlig det. Sorry hvis du ble fornærma HL2 FanBiatch. :laugh: Åsjann.

 

PS

Hvem i ***** sier "åjsann" ?

Tulling.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Half Life 2, STALKER, og Far Cry kjører veldig lik teknogi på mange områder, nemlig fordi de er skrevet for direct x 9. Likevel er det også ganske forskjellige motorer som er i stand til ulike ting og diverse effekter. Jeg syntes Far Cry er et av de estetisk peneste spillene av de tre. Kanskje litt for pent? Det jeg syntes VALVE har fått til så bra med HL2 er settingen og "art direction" (noe jeg plapprer mye om). De har klart å skape et univers med monstre og undertrykkende nazi-aktige soldater som faktisk virker troverdig. Såklart, Source har mange pene effekter og noe tøffe shaders, men det er det kunstneriske de har klart å få frem gjennom Source som imponerer meg mest. STALKER`s grafikk er en mix av de to forige spillene IMO, mye normal mapping, samt store utendørs terreng. Det vi burde glede oss til i STALKER er gameplayet, og hvor utrolig det vil bli hvis utviklerne holder det de lover. Det kan fort bli kjedelig å tasse rundt uten "story" med mindre de har noen solide "game mechanics" som støtter den tøffe settingen.

Men, nok tomprat fra meg. Tilbake til Far Cry diskusjonen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...