Gå til innhold

FarCry


Anbefalte innlegg

Hobby-anmeldere *sukk* Og hvorfor bedømmer du praktisk talt et helt spill utifra en demo, som inneholdt et lite map? Troverdigheten er ikke helt i orden.

Setningsoppbygningen, grammatikken og alle de skrivefeilene var ikke behagelig for lesingen heller, beklager...

Du bør lese postene hvis du skal klage. Han har jo runna spillet. Personlig synes jeg det var hyggelig lesing :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4.5 av 6.

hl2 kommer bare til å bli så mye bedre.

 

Det visuelle i spillet er ikke så bra.

Modellene ser ut som tyggegummi, og når det er så store brett, blir hvert lille område for dårlig laget.

Prater vi om samme spillet her? Far cry? Grafikken er jo sykt bra. nev ET spill som har bedre grafikk en Farc Cry. :yes:

Half Life 2 ;)

Lenke til kommentar

Jeg må si at Farcry må være det beste spille jeg har prøvd.Testet det ut hos en kompis i går.Og det var rett og slett fantastiks.Knall gode lydefferkter og grafikk.Og ikke minst et fantastisk gameplay.Får til å kjøre farcry med et GF2MX400 og det fungere overaskende bra(merk: lav oppkøsning og detaljgrad :p )

Lenke til kommentar

Farcry er også noe av det beste jeg har prøvd på PC noensinne, og som rent FPS er det nok det beste. Jeg har også hatt gleden av å betateste den fulle versjonen og har pløyet meg gjennom spillet et par ganger.

Jeg har faktsik større tro på Farcry som årets action spill enn Doom 3 og Halflife 2 (om disse kommer i år da).

Lenke til kommentar
Helt enig med deg Tenshi. Det er et spill jeg gleder meg til også. Ble litt bitter på at man ikke kan save der man vil.

Hmm, takk for advarselen. Da går ikke pengene mine til det spillet. :shrug:

Lar du et fantastisk spill gå til spille pga. at du ikke kan quicksave for hvert steg du tar. :no:

 

Jeg sa bare at jeg kommer ikke til å bruke penger på dette spillet, ene og alene pga. at de ikke har giddet å implementere savefunksjon. Hadde helt klart tenkt å kjøpe spillet, men noe kjøp blir alstå ikke akuelt nå.

Lenke til kommentar
Helt enig med deg Tenshi. Det er et spill jeg gleder meg til også. Ble litt bitter på at man ikke kan save der man vil.

Hmm, takk for advarselen. Da går ikke pengene mine til det spillet. :shrug:

Lar du et fantastisk spill gå til spille pga. at du ikke kan quicksave for hvert steg du tar. :no:

 

Jeg sa bare at jeg kommer ikke til å bruke penger på dette spillet, ene og alene pga. at de ikke har giddet å implementere savefunksjon. Hadde helt klart tenkt å kjøpe spillet, men noe kjøp blir alstå ikke akuelt nå.

Med andre ord, du er helt avhengig av å save hvert 30 sekund, men siden dette ikke nå er mulg så gidder du ikke kjøpe det?, Allright :laugh:

Lenke til kommentar
Hobby-anmeldere *sukk* Og hvorfor bedømmer du praktisk talt et helt spill utifra en demo, som inneholdt et lite map? Troverdigheten er ikke helt i orden.

Setningsoppbygningen, grammatikken og alle de skrivefeilene var ikke behagelig for lesingen heller, beklager...

Det er nok synd, men sant. men det var alikevel et godt innlegg. Viser i hvert fall initiativ og interesse da. ;)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Beklager sent svar. Jeg bruker desverre kun ett GeForce 3 kort, så dere med bedre skjermkort enn meg, kommer ikke bare nesten til og miste håret men dere KOMMER til og miste det ;)

 

Jeg er ikke betatester selv, men en god amerikansk venn av meg ga det til meg. hysj, ikke si det til noen :roll:

 

Bra de fleste likte anmendelsen hvertfall, jeg prøver så godt jeg kan. Men det er jo alltid noen som skal pirke da!, hehe-

 

Tenshi :cool:

Lenke til kommentar
selv liger jeg quicksave og det å kunne save skikelig når jeg vil, det har veldig mye med at jeg spiller de kule plassene på de beste brettene om og om og omigjen.

 

det er vel mulig å lage en patch for dette?

for vanskelig? trossalt bare en liten ting, eller......

det finst allerede ein sånn patch til demoen (du finner den her)

 

så det kjem sikkert ein liknade patch til heile spelet når det kjem ut.

Lenke til kommentar
Med andre ord, du er helt avhengig av å save hvert 30 sekund, men siden dette ikke nå er mulg så gidder du ikke kjøpe det?, Allright  :laugh:

Nøyaktig hvor skriver jeg at jeg er avhengig av å save hvert 30. sekund??? Tror du bør sjekke opp leseferdighetene dine. :roll:

Rull inn puppen litt vice med hvert 30 sekund er dette bare noe man sier for å uttrykke seg litt bedre :p, det er vel lov eller hva?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner folk har forskjellige preferanser, men det å ikke kjøpe et spill fordi det ikke har quicksave er ganske patetisk. Heldigvis driter Ubisoft og Crytech i slike late folk og tjener fett på spillet uansett :cool: Jeg har bare prøvd demoen, men jeg syntes save systemet fungerte ypperlig. Noen deler var litt irriterende men Crytech har selv sagt at de jobber på spreng med å ballansere AI`ens "Fun/Realistic" balanse. Digger settingen og den frie spillestilen. Far Cry er virkelig banebrytende innen FPS sjangeren IMO. Gleder meg som F :D

Lenke til kommentar
Bare synd at demoen tar en halv gig da... jævli morro for meg som har ISDN 

 

Er det noen som vet om nyeste PCG UK har spillet med på DVD'en?

 

 

sliter med isdn je å, men heldivis så ramla PCGW i posten min i går, og gjett hva som var på dvden. :D

Endret av slettern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...