Gå til innhold

Prosjekt WaterPower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite spørsmål:

Er det så lurt å bruke lyn-lim i nærheten av ting som har potensiale for

å bli varme?

Jeg husker ikke hvilken gass lyn-lim avgir når den blir varmet opp, og heller

ikke hvilken temperatur det skjer ved.

Jeg mener å huske at gassen som blir avgitt er i slekt med blåsyre, altså rimelig farlig......

Har selv fått merke effekten av det, kom borti ei klyse med lyn-lim på et printkort

med en loddebolt, og gikk rett i golvet, var borte 10-20 sekunder....

Bare en tanke....

Skrevet

Holdt på med lignende selv, men gidde opp, og kastet hele sygge aopen PSUen (gammel)

synes forsatt at PSUer bør med vannkjøling leveres billigere :devil:

damid, folk må forstå! gå over til vannkjøling slik at det blir et større markedt for det, slik at jeg får billig PSU vannkjøling :evil: får forhåpentligvis vannkjling denne uken :woot:

uansett, prosjektet, hvor mye kom det på i tid og penger?

Dette må være den testen som har best bildemateriell her på overklokking.no

steinbra, da det hjelper godt på om en har fått gnisten til å gjøre lignende

Skrevet

hvilken vannblokk ble egentlig brukt? er det no navn på den eller var den en del av en pakke ( av flere komponenter ) ? i såfall hvilke..

har lyst til å prøve jeg og

Skrevet (endret)

En meget god artikkel, med bra bilder! :thumbs: Bare skaff deg en northbridge-kjøler også nå da, så har du en vifteløs maskin! (Bortsett fra raddis-vifta...)

Endret av the_lynx
Skrevet

flott prosjekt..

det eneste som ikke var så flott var at du fikk det til å se så lett ut.. :blush:

tror nok det blir å gå mange år før jeg prøver på noe sånt.. bl.a. fordi jeg ikke har vannkjøling..

Skrevet (endret)

Jo, det hadde nok vært lurt med termisk lim, men man tar det man har ;)

Og den lille kladden med lim som ble brukt var ikke i nærheten nok til å skape noen skade eller avgasser av farlige former. Men som dere sier er nok termisk lim å foretrekke.

Ellers skal dere ha tusen takk for alle gode ord! :thumbs:

-P-

Endret av Pritorian
Skrevet

JIPPII endele ein som har gjort det her i landet på ein skikkele måte.. har venta på dette ein stund har laga alt av blokker sjølv og venta berre på å sjå korleis ein lodder ifrå kvarandre psuen.. får eg tid er vel dette det neste eg gjer med dataen min... alt for stillhet!(har jo berre to vifter i psu igjen...www.ghost7.tk)

takk for inspirasjonen

Skrevet
Er det strøm inni dær selv om kontakten er dratt ut? :devil:

Kondensatorene kan være ladet, hvis det ikke er noe slags vern som tømmer alle kondensatorene når strømmen trekkes ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...