Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Flere av sjangerene som her er nevnt syntes jeg egentelig ikke er så verst. Køntri, påp, opra og transe/tekno er ingen ting i forrhold til rap/hip hop! Det er det værste som finnes over ALT på jord! Jeg skal ikke si at all rap suger, men når det kommer en liten mann i alt for store klær ut på scenen, og åpner med "yo" og sier han skal "synge" om alle de han hater og har liggi med, da fordufter jeg. Blir bare flau på rapperelskerenes vegne.

 

Min favorittsjanger om dagen er rolig pop/orkestrerte musikal sanger :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff å huff.. nå ble jeg enda mer redd når jeg så bildet av dem! I tilleg til at de lager grufull musikk er de jo også ikke spesielt bra å se på :nei:..

 

Flere av sjangerene som her er nevnt syntes jeg egentelig ikke er så verst. Køntri, påp, opra og transe/tekno er ingen ting i forrhold til rap/hip hop! Det er det værste som finnes over ALT på jord! Jeg skal ikke si at all rap suger, men når det kommer en liten mann i alt for store klær ut på scenen, og åpner med "yo" og sier han skal "synge" om alle de han hater og har liggi med, da fordufter jeg. Blir bare flau på rapperelskerenes vegne.

 

Min favorittsjanger om dagen er rolig pop/orkestrerte musikal sanger  :D

 

Da vet du for lite om hip hop...Kanskje 50 Cent og alle de andre kommersielle apene rapper om damer og penger og slikt, men det finnes fortsatt utrolig mye bra hip hop.. blir for teit å skjære alle over en kam vetdu!

Endret av Faris
Lenke til kommentar
Huff å huff.. nå ble jeg enda mer redd når jeg så bildet av dem! I tilleg til at de lager grufull musikk er de jo også ikke spesielt bra å se på :nei:..

 

 

Flere av sjangerene som her er nevnt syntes jeg egentelig ikke er så verst. Køntri, påp, opra og transe/tekno er ingen ting i forrhold til rap/hip hop! Det er det værste som finnes over ALT på jord! Jeg skal ikke si at all rap suger, men når det kommer en liten mann i alt for store klær ut på scenen, og åpner med "yo" og sier han skal "synge" om alle de han hater og har liggi med, da fordufter jeg. Blir bare flau på rapperelskerenes vegne.

 

Min favorittsjanger om dagen er rolig pop/orkestrerte musikal sanger  :D

 

Da vet du for lite om hip hop...Kanskje 50 Cent og alle de andre kommersielle apene rapper om damer og penger og slikt, men det finnes fortsatt utrolig mye bra hip hop.. blir for teit å skjære alle over en kam vetdu!

5081241[/snapback]

 

Enig. Finnes utrolig mye bra hiphop uten snakk om damer biler eller dop og. Desverre er det ofte de som får mest spilletid.

 

Blir litt for mye generalisering rundt sjangere synes jeg. Selv om jeg ikke tåler kaizers orcestra sier jeg ikke at all norsk musikk er dårlig. Selv om jeg aldri hart hørt noe metall jeg liker skal jeg ikke si det ikke finnes bra metall.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke si at all rap suger, men når det kommer en liten mann i alt for store klær ut på scenen, og åpner med "yo" og sier han skal "synge" om alle de han hater og har liggi med, da fordufter jeg. Blir bare flau på rapperelskerenes vegne.
Jeg sikkret meg mot "alle over en kam" argumentet :p;) Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Den rene eksistens føles som kvalmen.

De som ikke helt begriper hva som menes med sitatet kan høre på dette og lese teksten nedenfor.

Cuba-Cuba

I just bite it

It's for the look I don't light it

Ill-way the an-may on the ance-day orr-flay

Giving up jiggy make it feel like foreplay

Yo my cardio is infinite (ha ha)

Big Willie Style's all in it

Gettin' Jiggy Wit It

 

Chorus:

 

(na na na na na na na nana na na na na nana)

Gettin jiggy wit it

(na na na na na na na nana na na na na nana)

Gettin jiggy wit it

(na na na na na na na nana na na na na nana)

Gettin jiggy wit it

:sick:

Lenke til kommentar

Friske prinsen fra Bel Air jo. :)

 

Chipz is back, we are back in black.

Making up a story, as we cover any tracks.

 

Who you gonna call when your home alone, who you gonna call tonight?

Who you gonna call in the twilight zone, Chipz is gonna make it right!

 

Chipz is back,

back in black,

Chipz is back!

 

Cowboy cowboy

Riding in a rodeo

can i be the one for you

Cowboy cowboy

your my little romeo

Let me be your cowgirl too

 

Og til slutt min favoritt:

 

Chipz versus the most fearsome of the seven seas

Captain James Hook

 

Here we go!

 

Nanananana

Ohoh wah oh wee oh (4x)

 

He’s back, the man with the hook

Back again

The king of the pirates

We jump, into the book

You don’t wanna miss the adventure

 

This is a pirates life

I guess it is

This time we’re gonna fight

Come on, we’re ready

And all you have to do

Just think one happy thought

And you will fly again

(Revenge is mine)

 

[Chorus]

Captain Hook, Captain Hook

And Peter Pan

Captain Hook, Captain Hook

In Neverland

You’re such a crook

Now, Captain Hook

One can tell by your look

Captain Hook

 

Nanananana

Ohoh wah oh wee oh (2x)

 

 

ÆLZK!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...