Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Burzum er høyt på lista.. Den mest patetiske Vokalisten i historien og VIRKELIG tamt instrumentarbeid.. Syngemannen i Burzum høres jo ut som Harald Eias Hareide-imitasjon bare hesere og mer i utakt...

5099855[/snapback]

Greit nok at du ikke liker Burzum. Jeg er ikke blodfan selv, og det er noen av utgivelsene hans som jeg synes er ganske dårlige. Jeg bare føler veldig sterkt for å poengtere at selv om Burzum ikke er spesielt god på noen av instrumentene han spiller, så er det stemningen i musikken og følelsene som musikken vekker som er i sentrum. Han er en unik komponist! Hvis du synes det blir for bråkete kan du jo skjekke ut de to nyeste skivene, Daudi Baldrs og Hjildsjàlf (usikker på stavelsen), de er ambient.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Burzum er høyt på lista.. Den mest patetiske Vokalisten i historien og VIRKELIG tamt instrumentarbeid.. Syngemannen i Burzum høres jo ut som Harald Eias Hareide-imitasjon bare hesere og mer i utakt...

5099855[/snapback]

Greit nok at du ikke liker Burzum. Jeg er ikke blodfan selv, og det er noen av utgivelsene hans som jeg synes er ganske dårlige. Jeg bare føler veldig sterkt for å poengtere at selv om Burzum ikke er spesielt god på noen av instrumentene han spiller, så er det stemningen i musikken og følelsene som musikken vekker som er i sentrum. Han er en unik komponist! Hvis du synes det blir for bråkete kan du jo skjekke ut de to nyeste skivene, Daudi Baldrs og Hjildsjàlf (usikker på stavelsen), de er ambient.

5101541[/snapback]

 

Jeg sier ikke at det blir for bråkete for meg, jeg sier bare at stemmen og instrumentferdigheten hans er skikkelig ynkelig. Og så er det jo det at stemningsmessig gir det meg null og nix.. Jeg skjærer ikke alle sjangre over en kam, alle sjangre har sine perler. Men jeg må bare si at jeg ikke har greid å finne noe virkelig fabelaktig eller catchy innen alle de forskjellige gabber- og trancesjangrene enda. Men kanskje en dag...

 

EDIT: Leif når man skriver seint....

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Kvaliteten er blitt så lav på denne delen av forumet, at jeg nesten aldri titter innom her lenger. Synes også negative tråder som dette bør stenges, slik at kvaliteten kan komme seg noe. Nå fungerer musikkforumet bare som en lekeplass for umodne 12-åringer.

5114575[/snapback]

 

Jeg bad iallefall om å få en moderator dedikert til Lyd/bilde, men det fikk vi jo ikke. :\

Lenke til kommentar

ikke for å være frekk her :cool: ...men helt ærlig synes jeg Rock er den verste sjangeren som finnes...at noen folk klarer å høre på rock er bare helt utrolig...ROck har ikke mening...bare skeivinger som skriker i en microfon....musikk er noe helt spesielt...og rock er med på å ødelegge rykte til musikken og ikke minst: ØDELEGGE musikk... :hrm:

 

ROck er noe folk med problemer hører på :ohmy::tease: (ikke ta det personlig!!..ville bare få sagt det)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...