cwerner Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg en ny PC, og jeg har tenkt å bygge den selv. Jeg er lei av dårlige Elkjøp-PCer som er utdaterte etter 6 måneder. Det er Pappa som skal betale denne PCen, så prisen er ikke så viktig. Tenkte å bruke 50-60000 på dette. Vet det er mye, men vil ha noe som holder en stund. trodde først dette var en spøk http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207406 Endret 14. februar 2004 av SwEEt^AmbEr
ronnyaa Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Du ser vel hvor vedkommende kommer fra ? Øhh, de har vel rykte på seg for å ha plenty av penger der ? Skal tro om den familien vil adoptere en liten gutt på 28 år..... ? hehe
Xpi Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Pappa betaler ! hehe Bra for han , tror jeg! eller ..
Jonki Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Du ser vel hvor vedkommende kommer fra ? Øhh, de har vel rykte på seg for å ha plenty av penger der ? Skal tro om den familien vil adoptere en liten gutt på 28 år..... ? hehe hehe, Blærum ja, bare snobber der(ihvetfall 90% av de)
Xeenon_ Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Begynner ikke dette nå å ligne litt for mye på person uthenging?
Blib Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 For å hindre at personer blir uthengt, skal gullkorn følge dette oppsettet: - selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. - Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! - Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori. Så derfor stenger jeg posten. Better luck next time
Anbefalte innlegg