Gå til innhold

Nettverkskortet mitt vil ikke kopiere!


tobiass1

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et UNEX 10/100 Mbps nettverkskort. Når pc`en min var helt ny funket nettverkskortet helt fint og kopiere ting fra en annen. Men nå så restarter pc`en seg hvis jeg kopierer litt store ting feks: Et spill, en vanlig stor film o.s.v

 

Jeg kjøpte et nytt nettverkskort og satte det inn men det funket fortsatt ikke og kopiere store ting pc`en bare restartet. Er det noen som har peiling? btw. Det funker og linke i spill med kortet det er bare kopieringen.

 

Her er bilde av feilmeldingen som vises etter maskinen er restartet. Tar litt lang tid og laste det pga. bmp :(

 

Mvh. Jonas Tobiassen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har et UNEX 10/100 Mbps nettverkskort. Når pc`en min var helt ny funket nettverkskortet helt fint og kopiere ting fra en annen. Men nå så restarter pc`en seg hvis jeg kopierer litt store ting feks: Et spill, en vanlig stor film o.s.v

 

Jeg kjøpte et nytt nettverkskort og satte det inn men det funket fortsatt ikke og kopiere store ting pc`en bare restartet. Er det noen som har peiling? btw. Det funker og linke i spill med kortet det er bare kopieringen.

 

Her er bilde av feilmeldingen som vises etter maskinen er restartet. Tar litt lang tid og laste det pga. bmp :(

 

Mvh. Jonas Tobiassen

kanskje prøve å formatere ;)

hadde jeg gjort men de er meg

gidder ikke å kødde med sånne probelmer

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har et UNEX 10/100 Mbps nettverkskort. Når pc`en min var helt ny funket nettverkskortet helt fint og kopiere ting fra en annen. Men nå så restarter pc`en seg hvis jeg kopierer litt store ting feks: Et spill, en vanlig stor film o.s.v

 

Jeg kjøpte et nytt nettverkskort og satte det inn men det funket fortsatt ikke og kopiere store ting pc`en bare restartet. Er det noen som har peiling? btw. Det funker og linke i spill med kortet det er bare kopieringen.

 

Her er bilde av feilmeldingen som vises etter maskinen er restartet. Tar litt lang tid og laste det pga. bmp :(

 

Mvh. Jonas Tobiassen

kanskje prøve å formatere ;)

hadde jeg gjort men de er meg

gidder ikke å kødde med sånne probelmer

Jeg vil ikke formatere!! :(:p

Lenke til kommentar
Og dette har hva med overklokking å gjøre? :p

ALT på OK's forum trenger vell ikke å ha med overklokking å gjøre.

er jo så mye crap her fra før, så litt til skader ikke.

og det er jo fint at man kan hendvende seg en plass for å få svar,

i stedet for å ringe elkjøp kundeservice for å (ikke) få hjelp..

(vist du kjøpte kortet på elkjøp f.eks)

SLUTT Å KLAG! jeg synes det er ypperlig at vi kan hendvende oss her,

og få gode svar, rask, uten av det skal koste ei krone :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...