DDDD Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Norwegian Losers (NL) Sissy Boys/Girls (SB/SB) Eller Darkness, f.eks: gaylord of darkness, druglord of darkness, noob of darkness eller loser of darkness... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 cs ?? :OMGOLD!: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Norwegian Vikings {NV} Bare 3 klaner på cb.com som har det Og tipper det sikkert er en god del fler Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 likte jo *Kims* best da men de andre forslagene var ikke så dårlig de heller, jeg tror jeg går for kims. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 [WotNA] Warlords of the Norwegian Army (hurra så originalt liksom men det er nå engang klanen jeg er med i) Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 [(TDSofAW)] The Darker Side of AssWipers..eneste jeg klarte å kaste opp nu som jeg er litt overtrøtt etter LAN Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 I sense a lack of originality. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 TLL TeamLavaLampe Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Skills that kills Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Skills that kills Det var faktisk ganske smooth Var en gang medlem i en quake-clan som heitte R.I.P. -> Rest in Peace...og gud så hårete det navnet egentlig er.... ToT ...Trick or Treat DB...Dead Body Orgy...ka e betydninga her tru? YULT? ...Why you lyin' there? hehe...litt komisk IMYF.... (billy the kid sitat) I make you famous! Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 "Killers" er jo like tøft hver gang. Hadde en clan som het killers en gang.. vi hadde sikra oss #killers på quakenet men det ble aldri noe av og topic lød som følger: Killers The clan with the plan hadde sikkert blitt bra hvis jeg hadde fått med de folka jeg ville :] Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Her er mitt dårlige bidrag ={FasT}=Nick [EC] EliteCampers -{CS}- CommandoSoliders [-SF-] StrikeForce Endret 17. februar 2004 av ostepopp Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) min Klan: Golfpack ......... Hjemmesiden til golfpack Endret 17. februar 2004 av vivastar Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 min Klan: Golfpack ......... Hjemmesiden til golfpack Trenger du hjelp? Lenke til kommentar
Vegster99 Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 [VcM] very crazy maniacs Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 {CoOL] Clan of Oblivious Loosers Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Følger Jee med *KimS*. Var med der jeg og shø. Lenke til kommentar
XiouLaKonZei Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 [?] ....clan unknown Ellers moro med et militært lag også som f. eks Cpt."navn" Lt."navn" Sjt."navn" u get the picture.. eventuelt kalle clanen med et navn fra det "latinske"? alfabetet: alfa beta charlie delta echo foxtrot....osv "fonetiske" alfabet Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 [?] ....clan unknown Ellers moro med et militært lag også som f. eks Cpt."navn" Lt."navn" Sjt."navn" u get the picture.. eventuelt kalle clanen med et navn fra det "latinske"? alfabetet: alfa beta charlie delta echo foxtrot....osv "fonetiske" alfabet Yes, huska ikkje det greiene der... Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 [TUCSF]=The Ultimate Counter-Strike Force Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå