Gå til innhold

stilig navn på klan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker jeg pleide å spille med en {RATM} Cookie på en engelsk publicserver her for noen år siden. (Mervaka.co.uk hvis dere lurte på det). Lurte vel og lenge på hva det stod for, og når jeg først spurte svarte han "Rage against the marine". Da lo jeg litt ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eller hva med

mordi suger meg clan [mSmC]

fjortiz eid av suger [14urin-ownz-suckiesuckie]

 

Bare tenkte dette burde appelere til de fleste CS spillere these days.

De clan navnene er basert på dagens CS spilleres værst tenklige skjelsord.

 

:thumbs:

 

og her er et tips til dere som er nye i CS og trenger et nick som kommer til å "eie" alle..... Dere kommer til å få status pga nick med dette nicket.....(ikke kødd en gang)

 

Fj0rT|zZz_m0Rdd|_p0mp0mer_MeG_nÅ

altså: fjortis moren din pompomer(thailanske jenter/damer bruker til vestlige menn som de prøver og selge kroppen sin til, pompom = knulle) meg nå.

 

Eller hva med

[morDi]naMnaMeR-I-|_|nDeR-pC_b0rdEt

altså: moren din namnamer(suge for thailanske jenter/damer til vestlige menn) i(meg i røkke og bombevik land) under pc bordet

 

Ja jeg har tydligvis fritids problemer..... (er på jobb *hysj*)

 

Har ikke noe imot CS, bare alle de nye uoppdragene spillerne som kom in i ca 1.5 og ødela spillet. Uansett, det gjør ikke noe. For nå er det mange andre mye bedre spill. Så CS fjortiser, hold dere der. Ikke kom etter meg. Stay away. :angry:

 

Og til de som lurer på om jeg har erfaring med thailandske jenter/damer så har jeg ikke det, Jeg har bare lest litt i aviser og diverse, (det står der ja, blant mye annet. Kjøp en avis da. De er ikke dyre. Men les også de artikklene der det ikke er bilder. Ofte de som er de beste.)

 

Nå skal jeg slutte.

 

ses på slagmarken.....

Endret av Brynjard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...