Gå til innhold

Bør jeg finne en annen "designer" neste gangen ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det var litt for IKEA til egentlig å betale for. :ermm:

Ble litt for lite imponert når jeg åpnet den. That's just the way it is.

 

- Så godt som ingen GFX

- Altfor stor font

- Merkelige dimensjoner i mellomrommene i menyen

- Ingen doctype å finne

- Hvorfor the *uck er det ikke mouseover i menyen?

- Siden flytter seg alt etter hvor man befinner seg på siden

- Dårlig fargevalg, en av de viktigste tingene som gjør en side komfortabel.

- Fjortiss copyright-tekst.

 

^^ Litt for mye å plukke å ta i.

 

Ikke for å være nasty mot omiro her nå,

men en annen "designer" hadde gjort jobben, vil jeg tro.

 

EDIT: fiksa oppsettet ...

Det er min første designjobba da...

Men nå kan vi vel avslutte dette j|ævla tema!!! :angry:

*kremt-hark* Jeg forventa ikke særlig mye bedre kritikk på den første betalte jobben min, enn det du har fått her. :ermm:

 

Dette er ikke et tips direkte til omiro, men til alle som driver betalte designjobber: tren før du begynner å ta betalt for det! Er ditt første forslag drita, er jo sjansen tilstede for at du ikke får flere jobber. :roll:

 

BTW; du er ikke trådstarter, omiro. Vi fortsetter tråden ei stund til. ;)

Lenke til kommentar

Skills er noe man opparbeider seg over tid, er kanskje noen som har det medfødt ;) andre må "slite" litt lengre for å få passe greit gjennombrudd. Eneste side jeg kan huske å ha sett fra deg, er den artige tommy&tigern siden din som du har.

 

Den røde/varme fargen som du puttet i bakgrunnen nå, boostet opp siden noe mere ja, men fortsatt er det ting som ikke helt setter prikken over i'en, men nå er dette meg da, er litt kravstor ;)

 

For å bli bedre i webdesign, så er det jo bare å sitte å prøve seg på forskjellige layout, teknikker, typografi, farger, grafikk, stil osv.. inspirasjon er kanskje det som bremser mange, selv jeg er da ikke perfekt, de fleste ideene jeg får, er faktisk fra andre bilder og tutorials, uten dem, så hadde jeg garantert ikke hvert der jeg er nå. (Mye er også litt tilfeldigheter og, min lille kaos-teori :D)

Lenke til kommentar

Heh.. Etter noen av uttalelsene dine her, omiro, er det ikke utenkelig at du er en av de webdesignerene her jeg sist ville leid. :ermm: Ikke fordi du suger så hardt eller noe sånt, siden er jo ikke stygg, men på grunn av holdningen. Du leier ikke en webdesigner som blir potte sur når folk gir han kritikk.

 

Det er forøvrig ingen tvil om at du har gode skills innen web.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

DRITKUL farge på splashen, men så sa det stopp.

Bygger du en side i den fargen på splashen, er du vel nesten garantert en seier!

 

Menne, det designet som ligger etterpå er ikke noe å betale penger for. :thumbdown:

- Håpløs, og da mener jeg HÅPLØS header.

- Kjedelig layout

- Grelle farger as in dritkjedelige

 

Sorry, men det var IKKE bra. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...