Gå til innhold

Bør jeg finne en annen "designer" neste gangen ?


Anbefalte innlegg

Jeg etterlyste tidligere en person til å designe en side for meg.

 

Jeg fikk en del pepper for misbruk av forummet, men jeg fandt dog en.

 

Nu er siden ferdig.

 

Her kan dere se resultatet.

 

Hva syns dere??

 

Forslag til forbedringer??

 

Bør jeg finne en annen "designer" neste gangen ?? ;)

 

Mvh Søren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det har jeg da ikke ment heller..?

Jeg laget siden etter hans ønsker!

Det var da som svarte? :roll:

Du må vel tåle litt kritikk da, selv om det ikke akkurat var mye i den posten. :) Men da etterlyser man det. Ikke bare gjem deg bak dumme argumenter som at "du lagde den etter hans ønsker". Frakkas spurte etter folks meninger og fikk et svar tilbake, fra en fyr som ikke likte den. Hadde du forventet at hele verden skulle falle av stolen av glede eller noe? :ermm:

 

Uansett, jeg likte siden. Muligheten for å klikke på bildene for å få dem i full størrelse mangler tho. Og den har et veldig preg av "personlig hjemmeside". Vet ikke helt om jeg ville satset på det liksom. Sida er fin, men står ikke *helt* til innholdet. Beklager at jeg ikke kan gi noe mer informasjon over hva jeg ville hatt istedenfor :(

 

Edit:

Den skal være lett å navigere i.... Det prioterte jeg først!

Og det er den!!!

 

Jeez, igjen: Det er vel ingen grunn til å hisse seg slikt opp? :ermm:

Endret av Blib
Lenke til kommentar

for å være helt ærlig ser den ikke så veldig proff ut. det er ytterst få grafiske elementer. de som er der er veldig enkle.

>liker ikke fargekomboen

>hvorfor ha bildene i fullsize på forsiden? uoversiktlig

>stor sett oversiktlig bortsett fra ^^

>lite farger, svart hvitt og blågrønt..

>siden er i samme stilen som din egen. din personlige passer til det og er gjennomført, men denne ser ikke helt proff ut og blir etter min mening for enkel..

Lenke til kommentar

Er dette en kunde/klient-konflikt som VI blandes opp i? FETT! :p

 

Den sida gjør, som sagt, jobben greit nok. Hverken mer, eller mindre. Oversiktlig, billig, ikke ALTFOR gjennomført og spennende, kjapp, ikke stygg, litt uoriginal <- mine blandede inntrykk.

 

EDIT: Omiro: kunden har alltid rett.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
for å være helt ærlig ser den ikke så veldig proff ut. det er ytterst få grafiske elementer. de som er der er veldig enkle.

>liker ikke fargekomboen

>hvorfor ha bildene i fullsize på forsiden? uoversiktlig

>stor sett oversiktlig bortsett fra ^^

>lite farger, svart hvitt og blågrønt..

>siden er i samme stilen som din egen. din personlige passer til det og er gjennomført, men denne ser ikke helt proff ut og blir etter min mening for enkel..

Ja, enig der...

 

Skal jeg forandre til arial eller noe? Blir det bedre?

Lenke til kommentar
Bør jeg finne en annen "designer" neste gangen ?? ;)

Omiro...

Den tråden her får du ta opp med Frekkas..

Et spørsmål JEG ville stilt meg hvis det var jeg som hadde laga sia er:

"Hvis jeg lagde siden etter hans ønske.. hvorfor skriver han da det over?"..

 

bare et tips.. For når folk får den der, så tenker de med en gang at han ikke er fornøyd, og da går "negativ kritikk-mode" ON... ;)

 

Selv likte jeg ikke helt fargene.. og syntes det var litt tomt.. men det er nå MIN mening.. ;)

Lenke til kommentar

Logoen kan du ikke ha brukt mer enn 2 minutter på.

 

Siden er lite orginal, selv om det kanskje heller ikke var poenget at den skulle være. Den er iaffal ikke noe designmessig prestasjon!

 

Kalenderen er jo egentlig ganske tragisk. Ikke bare er den ikke i samme layout som resten av siden, men det er også vanskelig å se hvornår den er ledig. Ikke det at jeg er så dum at jeg ikke skjønner at jeg kan lese nederst på siden, men man kan liksom ikke være helt sikker før det.

 

Synes du bruker for stor plass og for stor skrift i Copyrighten. Dessuten kunne du spandert på en ordentlig copyright, ikke bare ( c).

 

Kunne helt klart tenkt meg noe mer grafikk, kanskje en slags header. Vet dette høres ut som selve definisjonen på uorginalitet, men det finnes bra måter å få til dette på også. Hva med noe 2-fargers bilde av hytta elns i bakgrunnen?

 

Hvordan bestiller man?

 

Det finnes også sikkert finere bakgrunnsfarger. ;)

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...