Gå til innhold

Styggeste nicket


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nick som badaim, nosound, noob, newbie, noskills, etc. sier også en god del om spilleren - ikke positive ting for å si det sånn.

Slike nick kunne vært helt greie, men de som er gode (og vet det) bruker jo slike nick for å YDMYKE de de spiller mot

 

lavmål

Lenke til kommentar

Jeg så en gang en klan på NRA serverne, de het ting som Vidar_Varmeanlegg, det vart genialt.

 

De dummeste navnene er de som er tatt etter andre actionhelter osv, som Solid snake eller Jack Bauer.

 

Ellers er: Killer, player,unnamed,1337 navn, eller de med "Trener" eller "Pracc" bak ubrukelige. What be the point?

 

En annen litt morsom nick jeg så vart i Earth & Beyond. En kar het SharkBait og la seg midt i en klump med sinnsykt høyt levla monstre og spurte om hjelp, heldighvis møtte jeg han alderi.

Lenke til kommentar

Ingen kan slå det navnet jeg så på en spiller en gang:

 

"I f*ck pigs". Jepp, og det jeg så var USENSURERT. Han fikk lov til å holde på en periode før han forsvant. Går ut ifra at han ble bannet da en GM fikk øye på ham.. :green:

 

Kan ta et par navn fra Neocron:

 

Nonamebrandeggs

LexxUK (eller LexUK)

Marx

Hideous Bunneh

Killer Machine (han valgte det an ren ironi nettopp på grunn av lame nicks)

OHGODWHYME

FatalSync

PsychoKilla

Angelus

PIMP

 

o.s.v.

Lenke til kommentar
de verste er faktisk LOTR fansene!!

 

Gimli, legolas, aragorn osv...

Gjelder det også Eärendil? :roll:

 

Hvis du vet hvem det et vel og merke. :D

faren til Isildur, am I right? :green::green:

Nei, det er Elendil. :p

Eärendil er faren til Elrond og bestefaren til Arwen.

Eärendil er sønn av Tuor og Idril, og er en stjerne i Arda. :)

 

Btw, glemte å si at Eärendil også er tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-olderfaren til Aragorn.

Arwen og Aragorn er med andre ord i slekt. :laugh:

 

Noen som har kommentarer til nicket mitt? :thumbs:

Har brukt det i noen år nå.

 

Edit nr 2: Må bare si hvorfor Eärendil er en stjerne. I følge valaene, og forsåvidt de fleste andre skapninger i Arda, så tror de at du blir en stjerne eller et annet objekt på himmelen når du dør. :)

Eärendil er også den beste likte stjernen hos alvene. :green:

Endret av Earendil
Lenke til kommentar
Nei, det er Elendil. :p

Eärendil er faren til Elrond og bestefaren til Arwen.

Eärendil er sønn av Tuor og Idril, og er en stjerne i Arda. :)

 

Btw, glemte å si at Eärendil også er tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-olderfaren til Aragorn.

Arwen og Aragorn er med andre ord i slekt. :laugh:

 

Noen som har kommentarer til nicket mitt? :thumbs:

Har brukt det i noen år nå.

 

Edit nr 2: Må bare si hvorfor Eärendil er en stjerne. I følge valaene, og forsåvidt de fleste andre skapninger i Arda, så tror de at du blir en stjerne eller et annet objekt på himmelen når du dør. :)

Eärendil er også den beste likte stjernen hos alvene. :green:

mesa scared now... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nei, det er Elendil. :p

Eärendil er faren til Elrond og bestefaren til Arwen.

Eärendil er sønn av Tuor og Idril, og er en stjerne i Arda. :)

 

Btw, glemte å si at Eärendil også er tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-olderfaren til Aragorn.

Arwen og Aragorn er med andre ord i slekt.  :laugh:

 

Noen som har kommentarer til nicket mitt?  :thumbs:

Har brukt det i noen år nå.

 

Edit nr 2: Må bare si hvorfor Eärendil er en stjerne. I følge valaene, og forsåvidt de fleste andre skapninger i Arda, så tror de at du blir en stjerne eller et annet objekt på himmelen når du dør. :)

Eärendil er også den beste likte stjernen hos alvene.  :green:

mesa scared now... :dontgetit:

:laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Zaico=psycho?

 

Anyways før kalte eg meg "your abusive mother" så når eg drepte noe sto det på skjermen deres "you have been killed by Your abusive mother"

 

:roll: syns det var veldig morsomt før.

Heter zaico i alle spill, ikke psycho. Ligger litt historie bak nicket, en kamerat som ikke var veldig flink i engelsk på ungdomskolen.

Lenke til kommentar

Hater alle nick med Z istedet for S også videre. alle 1337-nicks og....Mitt er ganske dumt....men det klinger syns nå jeg :thumbup:

En kamerat av meg kaller seg Hemoroiden, synsdet er litt morsomt....og det kommer jo alltid morsomme navn på LAN; Laxeoljebasseng, Karl_Krabbekoker osv....

Lenke til kommentar

bruker optimus når jeg spiller jeg, "lagde" det faktisk selv, hadde en samtale om noe latin greier med en lærer. Så begynte å bruke det før jeg så noen andre som hadde det. Nå er det 130 ca som har optimus i nicket sitt (steam). Boy2star lagde jeg når jeg var liten og dum, også fortsatte jeg å bruke det siden det er slit å bytte og alt det der.

Lenke til kommentar
I CS 1.6 er det: spec_no_pip og spec_help_text :thumbdown:

 

Død over de.

Helt enig, hadde jeg hatt en server skulle jag bannet alle disse på livstid hvis de bare hintet til bruk av de nickene. Så utrolig idiotisk og barnslig å fylle skjermen til andre med masse dritt bare fordi du syns det er kult med den buggen. Håper den blir fjernet fortest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...