Gå til innhold

Styggeste nicket


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater nick med X, Z osv slik som Xypher og Nexzus :thumbdown:

Dermed nick som ikke har noen betydning eller har en historie bak seg er tøffest :cool: . nicket jeg har på forumet brukte jeg før.

 

Det jeg bruker nå har historie bak seg og tviler på at noen andre bruker; Tutefu, het før DFTutefu ettersom jeg spillte Redfaction på ps2 en gang i tiden og skulle velge hva man skulle hete så trykte jeg bare på alle knappene så ble det DFTutefu. Kortet det senere ned til bare Tutefu :thumbs::thumbs: ...

Lenke til kommentar
hmm.....mange stygge navn her, var på lan forrige helg og da var det en som het haribo :D litt harry navn det dah, på CS kaller jeg meg Golfpack*aCe* og andre spill -aCe- Hva synes dere om disse navnene?? :thumbs:

Er det ikke ganske mange som bruker "Ace"? :ermm:

 

Har hørt at det er et fly også. Der du har det fra?

 

/me har spilt Ace Figther! :w00t:

Lenke til kommentar
hmm.....mange stygge navn her, var på lan forrige helg og da var det en som het haribo  :D  litt harry navn det dah,  på CS kaller jeg meg Golfpack*aCe* og andre spill -aCe-  Hva synes dere om disse navnene?? :thumbs:

Er det ikke ganske mange som bruker "Ace"? :ermm:

 

Har hørt at det er et fly også. Der du har det fra?

 

/me har spilt Ace Figther! :w00t:

Faktisk har jeg nicket mitt ikke fra noen steder fant det på selv faktisk....

Lenke til kommentar
hmm.....mange stygge navn her, var på lan forrige helg og da var det en som het haribo  :D  litt harry navn det dah,  på CS kaller jeg meg Golfpack*aCe* og andre spill -aCe-  Hva synes dere om disse navnene?? :thumbs:

Er det ikke ganske mange som bruker "Ace"? :ermm:

 

Har hørt at det er et fly også. Der du har det fra?

 

/me har spilt Ace Figther! :w00t:

Bare legg til to c'r mellom a og e så blir det fint vettu :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hater nick med X, Z osv slik som Xypher og Nexzus :thumbdown:

Dermed nick som ikke har noen betydning eller har en historie bak seg er tøffest :cool: . nicket jeg har på forumet brukte jeg før.

 

Det jeg bruker nå har historie bak seg og tviler på at noen andre bruker; Tutefu, het før DFTutefu ettersom jeg spillte Redfaction på ps2 en gang i tiden og skulle velge hva man skulle hete så trykte jeg bare på alle knappene så ble det DFTutefu. Kortet det senere ned til bare Tutefu :thumbs::thumbs: ...

Merkelig at du kaller deg Frozk på forumet her viss du hater nick med z, x og lignende da :roll:

Lenke til kommentar
Hater nick med X, Z osv slik som Xypher og Nexzus :thumbdown:

Dermed nick som ikke har noen betydning eller har en historie bak seg er tøffest :cool: . nicket jeg har på forumet brukte jeg før.

 

Det jeg bruker nå har historie bak seg og tviler på at noen andre bruker; Tutefu, het før DFTutefu ettersom jeg spillte Redfaction på ps2 en gang i tiden og skulle velge hva man skulle hete så trykte jeg bare på alle knappene så ble det DFTutefu. Kortet det senere ned til bare Tutefu :thumbs:  :thumbs: ...

Merkelig at du kaller deg Frozk på forumet her viss du hater nick med z, x og lignende da :roll:

Hehe, skulle akkurat skrive det :)

 

Thing er mye bedre en The Thing ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...