Gå til innhold

Styggeste nicket


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

[ifrag]L33t

1337killer (ellers alt med l337 i)

assassin

terminator

pimpdaddy (og andre pimp nick)

sniper

nick med pain i

cobra

monster

evil f.eks. EviL`roxX

alle nick med rox eller roxxer eller lignende

rambo

nick med acid

bandnavn eks. metallica eller rammsteinfan

saddam

snake

reaper

insane

psycho

crazy

bilmerker og andre merkenavn

m4dh4x0r

hunter

matrix

mafia

uttrykk som affermative, roger, negative osv

ÐarKУviL^

demon

hulk

overlord

crash

spawn

soldier

cool i en eller annen sammenheng

bad eks. badboy

punisher

######

H311RaIs3R

gangster

ninja

dark eks. darklord, darkdeath, darkman, D4rK 4ng3L osv.

osamabinladen

 

Og enhver kombinasjon av disse. Mange av disse er ikke direkte stygge, men særs fantasiløst og altfor utbredt. Sjansen er meget stor for at du treffer på 2-3 av disse på enhver online server.

 

Ellers nick med rasistiske budskap eller seksuelle beskrivelser helt smakløst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Bruker ganske enkelt Zig fordi det er en easier-to-speak-versjon av det ordentlige navnet mitt, (og fordi jeg ikke gidda å finne på noe annet som ville blitt patetisk uansett)

 

Ellers heter jeg som ofte Terror-Trygve når jeg spiller CS, mest fordi jeg suger totalt i det spillet... ;)

 

Kopiering av nick fra bøker/filmer/spill blir litt dumt, uansett hvor ukjent navnet måtte være...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kopiering av nick fra bøker/filmer/spill blir litt dumt, uansett hvor ukjent navnet måtte være...

Men en blanding er ikke å forakte.

 

Keep it simple uansett.

Lenke til kommentar

Personlig så hater jeg alle nick som begynner på Sc* og ender på *ix, Schutix, schnix osv.. Det blir så altfor oppbrukt og likt alle andre.

 

 

 

Jeg bruker BeFs over alt.. Mail, spill, forum +,+..

 

Storyen bak er at første gangen vi fikk internett hjemme, så ble det opprettet en mail adresse for alle i familien. Og min ble generert befs*online.no, derifra ble det BeFs. Når jeg signerer noe, så blir det somregel BEFS Men det er ikke så enkelt når man skal ha nick på f.eks overklokking.no og få til forskjellig størrelse på bokstavene.. Men jeg synes nicket mitt er greit, kort og fint. Har brukt det i ca. 5år nå..

 

 

 

 

 

P.S. Masse skrive feil, men klokka er fire om natten

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke hvorfor mange har engelske kallenavn. Er vi ikke nordmenn da? Jeg heter Sjefern overalt. Da hilser andre normenn på deg når du tilfeldigvis er på en utenlansk server og du er liksom litt mere lojal mot fedrelandet ;) Sjansen for at noen heter det samme som deg er minimal.

 

Er ikke noe vits i å selge seg helt ut. Sannsynligvis ikke så mange som er enige med meg i dette. :dontgetit:

 

En annen ting er det å hete forskjellige ting overalt. Hvorfor ikke hete det samme?

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hvorfor mange har engelske kallenavn. Er vi ikke nordmenn da?

Det er jeg egentlig helt enig i, til tross for at jeg kaller meg thetoe. Som kjent finnes ikke å i det engelske alfabetet, og det hadde liksom blitt litt teit å kalle seg taaa.

 

Selvsagt kunne jeg valgt noe annet, men jeg liker tåa. Det er et universalnavn som kan brukes i alle sammenhenger. Og som du sier; hvorfor kalle seg forskjellige ting overalt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skjønner egentlig ikke hvorfor mange har engelske kallenavn. Er vi ikke nordmenn da?

Sant nok er vi alle nordmenn, men språket vårs suger bigtime. Engelsk er et mye rikere og mer interessant språk, det gjelder faktisk de fleste språk foruten norsk. Norske nick er på blacklisten min.

Lenke til kommentar

Greit m norsk nick, men spiller det egentlig non rolle??? Så sant du behersker skriftlig Engelsk er det jo mye mer intr å snakke m "utlendinger" ;) Få utvida horisonten min..

 

Og mens jeg alikkavell svarer her:

Kaller meg Alltid Corduroy (Cord på ET) Som betyr Kordfølyel.. Må da være i kategorien for værste nick!! :p (Norska utgaven av det that is ;))

 

PS: Kommer ikke fra kordfølyel da.. Bare så det er sakt! Tilttel på En PJ sang.. Til alle dere Pearl Jam fans der ut: (Om noen av dere er gamle nok til å ha fått med seg PJ`s storhetstid :Råkk og Rull :thumbup: )

Endret av Corduroy
Lenke til kommentar
Sant nok er vi alle nordmenn, men språket vårs suger bigtime.

Det er jeg overhodet ikke enig i! Hva er galt med norsk? Jeg liker det norske språket, selv om det ikke er verdens flotteste (det er italiensk). Helt i orden at du synes engelsk er mer interessant, men noe sier meg at det ikke kommer av en intellektuell fascinasjon for språket. Fengsle meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Sant nok er vi alle nordmenn, men språket vårs suger bigtime. Engelsk er et mye rikere og mer interessant språk, det gjelder faktisk de fleste språk foruten norsk. Norske nick er på blacklisten min.

 

 

Corduroy:

Greit m norsk nick, men spiller det egentlig non rolle??? Så sant du behersker skriftlig Engelsk er det jo mye mer intr å snakke m "utlendinger" Få utvida horisonten min..

Slettes ikke enig med deg. Tror heller du syntes engelsk er "kult" fordi du ser mye amerikanske filmer som du syntes er bra. (når jeg sier "du" mener jeg alle som er uenige med meg :p )

 

Man hører jo på amerikank musikk og tv-serier. Dette er jo forresten veldig spesielt for Norge/Sverige. Drar du til andre land er det jo nesten umulig å dra på kino for å se en amerikansk film med orginale stemmer. Alt er dubbet!

 

Mange vil kanskje si at det er fordi de ikke kan engelsk så bra, men mye av grunnen er jo rett og slett fordi de faktisk dubber filmene/seriene. Dermed gidder de ikke høre på amerikansk/engelsk musikk heller.

 

Derfor har mange et så "dårlig" forhold til norsk.

 

 

Og til Cordoroy: Tror du ikke utenlanske folk vil snakke til deg hvis du ikke forstår kallenavnet ditt? Jeg har ikke opplevd det. ;)

Lenke til kommentar

Heter skeib jeg, tror ikke noen andre bruker det :)

 

Historien bak er at jeg kalte meg Gandalv på TG97, og der var det så mange med likt nick at jeg trengte noe nytt. Og på en eller annen måte klarte setningen "snille kaktuser eter ikke barn" å rote seg inn i hodet mitt. Siden har jeg kalt meg skeib.

 

a.

Lenke til kommentar
Og til Cordoroy: Tror du ikke utenlanske folk vil snakke til deg hvis du ikke forstår kallenavnet ditt? Jeg har ikke opplevd det. ;)

For det første: sjekk hvordan du stavet Nicket mitt :p

 

Og for det andre: DET trro jeg nok ikke! Snakker da m folk jeg ikke skjønner nicket til selv jeg! ;) Men greia er at jeg skammer meg for å komme fra verdens dyreste land hvor en prest på Prozac styrer.. Så lenge jeg kan la vær folk å fortelle det er jeg gla til ;):p

Lenke til kommentar
Og til Cordoroy: Tror du ikke utenlanske folk vil snakke til deg hvis du ikke forstår kallenavnet ditt? Jeg har ikke opplevd det.  ;)

For det første: sjekk hvordan du stavet Nicket mitt :p

 

Og for det andre: DET trro jeg nok ikke! Snakker da m folk jeg ikke skjønner nicket til selv jeg! ;) Men greia er at jeg skammer meg for å komme fra verdens dyreste land hvor en prest på Prozac styrer.. Så lenge jeg kan la vær folk å fortelle det er jeg gla til ;):p

Hehe. En liten skriveleif. Men det hørtes litt artig ut da :laugh:

 

At du skammer deg over "snille Bondeviken" er jo greit nok. Selv om jeg tviler på at mange utenfor Norge veit mye om han.

 

Da forventer jeg at du skifter til et norskt kallenavn når Hagen tar over da :thumbs: (Jeg stemmer faktisk Frp jeg da.) :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...