Gå til innhold

Styggeste nicket


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

For ca ett år sia var jeg på et lan der ca 50% brukte slike LOTR nick.

Slike nick er utrolig slitsomme. Går utrolig fort lei av dem.

Som tidligere nevnt, synes du at det gjelder absolutt alle Ringenes Herre nick?

For nick som Eärendil, Haldir, Elendil, Tuor, Eothain, osv er jo ganske tøffe. :)

 

 

Men skal innrømme at n00b-nick som Elessar, Aragorn, Elf Stone, Strider, Isildur's Heir, Mithrandir, Gandalv, Frodo, Sam, Pippin, Munti, Bilbo, Elrond, Arwen, Sauron, Sarumann, Thèoden, Denethor, Eowyn og Èomer er ganske kjedelige. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som tidligere nevnt, synes du at det gjelder absolutt alle Ringenes Herre nick?

For nick som Eärendil, Haldir, Elendil, Tuor, Eothain, osv er jo ganske tøffe.

 

 

Men skal innrømme at n00b-nick som Elessar, Aragorn, Elf Stone, Strider, Isildur's Heir, Mithrandir, Gandalv, Frodo, Sam, Pippin, Munti, Bilbo, Elrond, Arwen, Sauron, Sarumann, Thèoden, Denethor, Eowyn og Èomer er ganske kjedelige

 

Trur du ike at det er rundt 100000 andre folk som heter elendil osv også? Det er AKURATT det samma! Finn på dit egent nick! Virker som om du er veldig stolt over at du har lest silmarillion.

Lenke til kommentar
Trur du ike at det er rundt 100000 andre folk som heter elendil osv også? Det er AKURATT det samma! Finn på dit egent nick! Virker som om du er veldig stolt over at du har lest silmarillion.

Takk takk, men det var ikke der jeg lærte navnene. :p

Har lest Silmarillion, ja.

Og, nei, det er IKKE 100000 som kaller seg Elendil!

Og si meg, hvorfor skal jeg finne på et eget nick når jeg har brukt det samme nicket i flere år?

Lenke til kommentar
Hater nick med X, Z osv slik som Xypher og Nexzus :thumbdown:

Dermed nick som ikke har noen betydning eller har en historie bak seg er tøffest :cool: . nicket jeg har på forumet brukte jeg før.

 

Det jeg bruker nå har historie bak seg og tviler på at noen andre bruker; Tutefu, het før DFTutefu ettersom jeg spillte Redfaction på ps2 en gang i tiden og skulle velge hva man skulle hete så trykte jeg bare på alle knappene så ble det DFTutefu. Kortet det senere ned til bare Tutefu :thumbs:  :thumbs: ...

Merkelig at du kaller deg Frozk på forumet her viss du hater nick med z, x og lignende da :roll:

Vell jeg brukte Frozk før og ikke nå som jeg skriver, det ble altfor "14tiss" ;) . det var jo også grunnet til at jeg skiftet til Tutefu. Btw kan jeg skifte nick på forumet uten å måtte lage en ny acc? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vell jeg brukte Frozk før og ikke nå som jeg skriver, det ble altfor "14tiss" ;) . det var jo også grunnet til at jeg skiftet til Tutefu. Btw kan jeg skifte nick på forumet uten å måtte lage en ny acc? :dontgetit:

Hvis du skriver en PM til en av moderatorene er det mulig de kan ordne for deg. De gjorde det i alle fall for meg.. :thumbup:

Lenke til kommentar

ganske viktig det der med nick egentlig......... jeg kan med hånden på hjertet si at jeg stjal mitt når jeg spilte Max Payne.

Hvis dere husker satanisten som tror han er en wolf........ han skriker ut noen demoner eller noe og da skriker han ut følgende:Lucifer,Beelzebub,Baphomet,Chitulu,Asmodeus.

 

har tenkt på å kalle meg Nocturnal...... åssen er det? kalte meg Nudesanta (FAKTISK!!!!) før, et absolutt fjortis-nick. :thumbdown:

 

Nocturnal? åssen er det? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Takk takk, men det var ikke der jeg lærte navnene.

Har lest Silmarillion, ja.

Og, nei, det er IKKE 100000 som kaller seg Elendil!

Og si meg, hvorfor skal jeg finne på et eget nick når jeg har brukt det samme nicket i flere år?

 

 

 

Samma hvor lenge du har brukt dem, jeg liker ikke at folk tar navn fra andre sånn der. Uoriginalt og fantasiløst.

Lenke til kommentar
har tenkt på å kalle meg Nocturnal...... åssen er det? kalte meg Nudesanta (FAKTISK!!!!) før, et absolutt fjortis-nick. :thumbdown:

 

Nocturnal? åssen er det? :dontgetit:

tror ærlig talt jeg har vært borti en på dette forumet som kalte seg det... :dontgetit:

 

eneste forskjellen er nok det at denne brukeren har stor N is starten ;)

 

http://forum.hardware.no/index.php?showuser=37003

 

men det var 0 inlegg gitt.

Endret av nord
Lenke til kommentar

Kaller meg Cakeman-N eller CKK-NOR. er de greie eller?

kjenner en fyr som kaller seg psychosilozobin :laugh: . synes det er et fryktelig dårlig nick.

testa ut the naminator på gamespyid.com... kom opp med blant annet:

TeraStawa-awa-fish

IroncladTrooper

HardcoreElvis

OiledDotCom

:laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...