Gå til innhold

Styggeste nicket


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Half-Leif

Ikke si at Half-Leif er teit! :no: Det er jo sånn jeg uttaler det! Hvem gidder å uttale det haf-lajf? Det beste er jo en norsk vri på det! :D (Trodde at Gordon Freeman i half-life het Leif når jeg var åtte).

Med rask hoderegning er du altså i dag 14 år gammel, da Half Life er 6 år gammelt ;)

Lenke til kommentar

et kjipt nick jeg møtte på sist gang jeg spilte bf:v, var ".", altså bare et punktum, denne personen ignorerte alt vi sa til han, og det var i tillegg utrolig frustrerende å si :". could you PLEASE pick us up in your chopper before u go??" :cry:

 

Rart at ikke man lager spærre på sånne nick, i feks Diablo så var det kun lov til å ha vanlige bokstaver i nicket sitt, noe jeg satt utrolig stor pris på.

Lenke til kommentar
Ergo trodde han Gordon het Leif når han var 22 år. (Sjekka alder i profilen)

Fant ingen fødelsdato på ham i profilen, men på hans eget forum fant jeg følgende opplysninger:

 

 

« Thread started on: Mar 8th, 2004, 3:08pm »  

 

--------------------------------------------------------------------------------

Hei, jeg er Potetfar, admin her på *sensurert*

Jeg har endelig fått fiksa et forum etter å ha lasta ned utallige programmer uten installasjonsfil.

Jeg er, til alles overraskelse, bare 11 år, og må si at jeg er god, som har laget dette forumet alene.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Ergo hadde vi begge feil.... ;)

 

Og ja, Potetfar, som 11 åring er du FLINK! Keep up the good work!!!!

Endret av Stig_W
Lenke til kommentar
Ergo trodde han Gordon het Leif når han var 22 år. (Sjekka alder i profilen)

Fant ingen fødelsdato på ham i profilen, men på hans eget forum fant jeg følgende opplysninger:

 

 

« Thread started on: Mar 8th, 2004, 3:08pm »  

 

--------------------------------------------------------------------------------

Hei, jeg er Potetfar, admin her på *sensurert*

Jeg har endelig fått fiksa et forum etter å ha lasta ned utallige programmer uten installasjonsfil.

Jeg er, til alles overraskelse, bare 11 år, og må si at jeg er god, som har laget dette forumet alene.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Ergo hadde vi begge feil.... ;)

 

Og ja, Potetfar, som 11 åring er du FLINK! Keep up the good work!!!!

Takk! Stig_W: Jeg er 11. Det var ikke 8 år sida jeg spilte, jeg VAR 8. Og du trenger ikke sensurere navnet. Forumet het gamenet, ikke sida. Besøk siden på nytt (han har jo vært der, ingen grunn til å si dette da), så ser du at det navnet er ikke noe man gjetter sånn uten videre. [/Off topic]

Tilbake til emnet!!! :angry: Dette er sikkert bare et langt, off-topicete inlegg. Dette emnet er om stygge nick, ikke utregning om hvor gammel jeg er og hvor bra forumet mitt er. (Ikke at jeg har noe imot litt skryt av meg selv)

Lenke til kommentar
De aller kjipeste nickene er:

 

69

.

Fragger

n00b

Finn_F89_m

CsOwnx0rz

 

 

og værst av alt:

 

IhaveNoSkills eller noe sånt.. Det er da du er mye bedre en alle andre og later som du ikke er det... *ha seksuelt samkvem med* DEM ASS!

har ikke tilfeldigvis vært på badass serverne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...