Gå til innhold

Sliter med 100fps


Straits

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg et Sapphire Radeon 9600XT 256mb skjermkort i forrige uke, og sliter med å få 100 fps i CS... Har skrudd av V-sync og men det hjalp ikke mye.. Kjører med den gamle driveren (den som fulgte med), mulig det er det som føkker opp..?

 

PC specs------> AMD Athlon XP 2600+ 512MB DDR Ram

 

PS. sorry hvis dette temaet er tatt opp før...

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
100 fps er mer enn nok til det meste. 60 fps oppfattes som jevnt for 99 % av befolkningen. Ikke bruk tida på flisespikking, men ha det gøy. Har brukt altfor mye tid på optimalisering selv. Du ender som regel opp med masse arbeid for liten gevinst. Etter utallige reinstallasjoner og hardware rekonfigureringer har jeg endelig innsett at jeg klarer meg greit uten 1-15& økning i ytelse.
Lenke til kommentar
[quote name='Treat' date='22/01/2004 : 10:56'] kjører 100fps stabilt på et riva tnt 2 kort 32mb som jeg har tweaka og modda
korte kosta 300 for et par år siden :cool: [/quote]
Virker rimelig.

CS bruker HL motoren som igjen er basert på DirectX 6. Selv om nyere skjermkort yter bedre på DX8 (9 også) baserte spill så betyr det ikke nødvendig vis at det gjelder for DX6. Geforce 2 er ypperlig til CS.

Men selvfølgelig, nye skjermkort er jo ikke dårlige på CS. Men man bør ikke forvente bedre ytelse visst CS allerede går glatt og fint.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...