Gå til innhold

ulovlig vare?


Anbefalte innlegg

Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!

selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente!

Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet?

Saken er den at den er ikke kommet på DVD enda og det dreier seg derfor om en piratkopi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert DVD-R eller SVCD.

 

Ikke bare selger han ulovelig kopi, han selger noe som ikke er gitt ut heller :p

Kompis av meg har en drøss med filmer fra Thailand, 80% av de er TS, resten er screenere.. Er lovlig såklart, men ikke her :) står utenfor kinosalene og selger filmer der borte.

Lenke til kommentar
Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!

selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente!

Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet?

Saken er den at den er ikke kommet på DVD enda og det dreier seg derfor om en piratkopi

Han har ikke lov til å selge brente filmer og spill uansett om de er ute på markedet eller ikke!

Lenke til kommentar

ok han er så dum å tilby en nedlastet film til salgs på et åpent nettsted, istedefor som oss andre å:

1. Legge den i dc mappa for å øke gb med share for å få tilgang til andre filmer

2. bytte den mot andre filmer/spill med kompiser.

 

klart at han skal brenne i ****** da.

Lenke til kommentar
Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!

selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente!

Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet?

selvsagt er det lov til å selge en film man har kjøpt i utlandet.

så lenge det er en offesiell utgivelse samt at den faktisk er original.

Ja og visst filmen er orginal da?? Da er det jo ikkje ulovlig... Veit ikkje om Ringenes Herre har kommt ut på DVD i Tyrkia eller andre steder da men....

Lenke til kommentar
Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!

selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente!

Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet?

Saken er den at den er ikke kommet på DVD enda og det dreier seg derfor om en piratkopi

Han har ikke lov til å selge brente filmer og spill uansett om de er ute på markedet eller ikke!

Ordla meg litt dårlig kanskje. Meninga var å få fram hvorfor den ikke var lovlig å selge.

Lenke til kommentar

Bare det i det heletatt å få seg til å selge brente filmer synes jeg er drøyt. Og uansett, hvem gidder å betale 15kr for plater og 3 ganger så mye i porto for en film man like godt kan laste ned selv? - Hvis det først er så viktig mener jeg.

 

hjelp sier jeg bare..

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle legge inn en annonse etterpå:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Har du ikke råd til ny laptopp? Kjøp en av meg, som er stjålet i Thailand. Halv Pris av nypris, eller bytting av annet stjålet/ulovlig hardware.

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Tror dere jeg får noe respons eller :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!

selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente!

Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet?

selvsagt er det lov til å selge en film man har kjøpt i utlandet.

så lenge det er en offesiell utgivelse samt at den faktisk er original.

Ja og visst filmen er orginal da?? Da er det jo ikkje ulovlig... Veit ikkje om Ringenes Herre har kommt ut på DVD i Tyrkia eller andre steder da men....

den er ikke kommet ut nei..

Lenke til kommentar

Fy Fa**! Greit at fyren er på 'tur' om det er snakk om piratsalg.. Men her hører jeg roping på lovens voktere fra mange skadefro folk.

Ærligtalt hvor mange av dere har ikke kopierte saker på disken?!

 

Synes sjøl det er foraktligt at noen skal prøve å selge pirat varer. Men blir litt drøyt å høre på dette hyle koret her inne... :no:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...