Gå til innhold

Catalyst 3.10 V.S. 4.1

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart jeg opplever det tvert motsatte da. Gikk jo ned 600 poeng i 3Dmark01. Er jo ikke noe å hoie for det. Skal prøve 3Dmark03 men orker ikke nå, jobber med 3Dstudiomax og venter på Far Cry demoen :)

Takker Snekker`n ;)

Skrevet

får vel se om jeg også legger den inn da :)

Til de som har merket nedgang i fra 3.10 til 4.1 har dere brukt omega tidligere. Hvis ja vil jeg tippe det er årsaken til nedgangen.

Skrevet

Fikk problemer med at noen av funksjonene under acvanced settings ble borte ved installasjon av 3.10 driverene etter formatering. Dette var bla folderen "displays". Da jeg ikke fikk fiksa her fikk jeg heller ikke mer enn 60Hz noe som irriterte meg noe utrolig. Derimot ble det bedre med omega..

Får se om jeg legger inn 4.1, men omega ligger jo ikke akkurat langt bak da med tanke på at de er bedre enn 3.10..

Skrevet
Til de som har merket nedgang i fra 3.10 til 4.1 har dere brukt omega tidligere. Hvis ja vil jeg tippe det er årsaken til nedgangen.

Jeg brukte Omega tidligere, bytta til 4.1 og fikk 385 mere i 01, og 216 mere i 03.

Skrevet
Hmm...fikk ikke Overdrive-funksjonen til å fungere med mitt 9600XT-kort... :roll:

Fekk ikkje den funksjonen fram med mitt 9800XT kort heller.. :no:

Gullegutt, Hva mener du med fungerer ikke? er ikke optionen der?

Eller merker du bare ingen økning?

Skrevet
Bytter tilbake.

Fant nettop ut at de nye driverne ikke klarer å kjøre Far Cry Demoen her. I tilegg fikk jeg mere lagg i de fleste spill :(

Dårlig :thumbdown:

Du la den nye driveren over den gammle?

Skrevet
Bytter tilbake.

Fant nettop ut at de nye driverne ikke klarer å kjøre Far Cry Demoen her. I tilegg fikk jeg mere lagg i de fleste spill :(

Dårlig  :thumbdown:

Du la den nye driveren over den gammle?

Nope, måtte faktisk gå helt tilbake til 3.7, men det gjør egentlig ingenting ;)

VPU Recover problemer. Nyttet ikke å fjerne den heller. Samme error som i Call of Duty.

Skrevet

Føle at spill som Star Wars KOTOR kjører bedre med de gamle 3.10 drivere. :thumbup: følte masse lagg med 4.1 :thumbdown: under spillingen av KOTOR

P4 2,66 GHZ

Radeon 9800 Pro

512 DDR Ram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...