Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et lite spørsmål? Hadde det ikke vært mer naturlig å ha det rødt nede og blått oppe? Liksom for å illustrere at det blir kaldere jo lenger opp man kommer. Bare et lite forslag, men det er for sent å gjøre noe med det der nå :) Lykke til videre, håper det blir skitbra :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er bare og innrømme at det har blitt litt lite oppdateringer... Har ikke glemt eller gått lei, det er bare det at jeg har vært opptatt med andre og større ting. Prioriteringer.

..................

 

Strømpene er kjøpt hos FrozenCPU.

....................

 

Og ja, varmen stiger opp :D

Lenke til kommentar

Oppdatering:

 

Nå har jeg endelig kommet i gang her, og oppdager til min store forferdelse at det ikke er så mye igjen før jeg er ferdig :(

Jeg lar bildene forklare sitt med påfølgende kommentar.

 

P1010130t.jpg

 

Til kablingen mellom LED i hvert hjørne, brukte jeg en skjermet to-leder kabel. Når man så river av isolasjon, åpenbarer det seg en fin strømpe :)

 

P1010001t.jpg

 

Så loddet jeg ledningen fast i LED.

 

P1010048t.jpg

 

-å tredde plexi-røret på. Når jeg hadde lagt ned røret, loddet jeg ledningen fast på andre siden, og strekte den videre til en motstand, (to LED i serie) og til Aerogaten. Mao, dimbart lys.

 

P1010025t.jpg

 

Her har vi all sleevingen som jeg har lakket med klar UV-raktiv lakk.

 

P1010029t.jpg

 

I PSU monterte jeg en liten UV-katode og en inverter. Jeg gjorde dette for og få mest mulig UV lys, og minst mulig "løse deler" i kabinettet. Kommer forøvrig til å montere 2 UV-katoder til på en normal plass.

Som vi ser har jeg også fått nytt deksel til PSU. Kan vel også nevne jeg borer hull for skruer, og bruker ikke den medfølgende dobbeltsidige tapen.

 

P1010066t.jpg

 

Her har vi et lite oversiktsbilde jeg tok ute i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...