Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fotografere blanke ting er ingen enkel sak. :hmm: Enten blir det helt sort, eller så kommer det masse riper fram du ikke viste fantes... Men hvis du tar en titt på side 7 så beskriver det øverste bilde finishen best. Men det beste er vel og ta kabinettet ut ved dagslys.

Glemte forresten og melde meg på vinterkonkurransen... :blush:

Lenke til kommentar

Største delen av "kabelbomben" er en enkel sak å løse. Ta fram avbiteren, og klipp vekk alle, eller de fleste ledninger fra PSU du ikke bruker, (husk å sikre de mot kortsluttning) og forgren flere ledninger fra "1" ledning som jeg gjorde. Du bør eller må anskaffe deg tomme kontakthylser som skal være i molex kontaktene. Her er også en litt annen utgave som virkelig rydder opp: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=217322

 

I samme prosessen trer du på pene kabelstrømper på alt av kabler. Alt dette skal man klare i løpet av en dag eller to. Nå ser kabinettet ditt ut som nytt, det skal jeg love deg!

Lenke til kommentar
I samme prosessen trer du på pene kabelstrømper på alt av kabler. Alt dette skal man klare i løpet av en dag eller to. Nå ser kabinettet ditt ut som nytt, det skal jeg love deg!

vet men jeg har litt mere en det du hadde i det kabinette ;) 3 hdd 1 cd rom og viftekontroll og 4 neon :p

 

ska ta å rydde etter TG har ikke penger eller tid til det nå (jobber som fa..) så tenkte jeg skulle gjøra noe alle det du har gjort lodde sammen kabler og litt sånt

Lenke til kommentar

du skulle byttet cosair rammen min med geil ultra platinmun 3700, 100% speiling i heatspreaderen der. seagate sine sata disker er også diggbare, helt crom top, men så har de klart å klister et jævla klistremerke over det!!! uansett, det hadde passet utmerket i boksen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...