Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ang. psudeksel tror jeg det blir "renere" med klar plexi enn med farget, spesielt siden det røde ikke er rødt.

 

hva med å bruke ett klart deksel og legge på speilfilm på innsiden.

når maskinen er slått av, ser hele psu krommet ut, men med en gang du slår på maskinen blir plutselig psudekselet gjennomsiktig og viser innmaten.

 

har dessverre ikke fått prøvd denne effekten selv, da den lokale bilrekvisitaforhandleren nekter og ta inn speilfilm hvis jeg ikke kjøper en hel kartong. må dem brenne :p

Custom shop e nu greie dem :dontgetit: , kunne ha tenkt mæ litt speilfilm sjøl da, menne, hum, kosta det masse førr en heil kartong???

Lenke til kommentar

Uuuu, najs work! Du kunne jo kanskje ha malt psu modden med et tynt lag svart maling for å få en mørkere effekt? Har også opplevd å kjøpe "røde" ting og oppdage etter montering at effekten blir rosa lignende.. :thumbdown:

ADVARSEL: Ikke kjøp "rød neon tape" eller røde neon lys fra RevolTech... :wallbash:

 

*sette på e-postvarsling* :thumbs:

 

ThaAndre

Lenke til kommentar

Nå er egentlig alt montert bortsett fra dekslene til PCI åpningene bak. De skal poleres opp først. Og selvfølgelig mangler jeg prikken over i'en som ventes inn i neste uke hvis alt går etter planen. Har riktignok fått visse indikasjoner på at det ikke går etter planen, men jeg har et håp i allfall.

 

Skal se om jeg får opp noen "lysende" bilder senere i kveld ;)

Endret av Arctic
Lenke til kommentar

Oppdatering:

 

Nå har jeg hatt en liten foto testrun! Må nok en gang understreke at jeg mangler litt snacks.

 

I går hadde jeg HW test. Men hadde glemt å kjøpe RAM.. :roll: Men jeg lånte fra den andre maskinen så jeg fikk lagt inn windows på den nypolerte HD, hehe.

 

P1010069t.jpg

 

Dette var en kurrant operasjon. Fjernet klistemerkene ved hjelp av varmepistol. Vasket så rent med Acetone, før jeg gikk lett over med Autosol.

 

Under her har vi endel bilder, noen med blits, noen uten. Det som umiddelbart trenger en fix, er ledningen til de blå viftene i sidedøren. Er for kort - ser rart ut :thumbdown: synes jeg i allfall. Men lar seg nok løse greit.

 

P1010114t.jpg

 

P1010118t.jpg

 

P1010096t.jpg

 

P1010101t.jpg

 

P1010111t.jpg

 

Neste update blir forhåpentligvis til neste uke når jeg får siste "ting"

Lenke til kommentar

Dette ble jo bra! Er likevel litt overrasket over at du ikke brukte mere av den rødfargen som du brukte på frontdekslene dine når du først tok den i bruk. I klassisk kunst-teori (dette er jo brukskunst, eller?? ;) ) skal en farge minst repeteres tre ganger. Jeg tror kanskje at maskinen hadde gitt et litt bedre inntrykk hvis en enten hadde hatt frontdekslene i chrome, eller at du hadde hatt mere av det røde.

 

Jeg tillater meg å si dette, på tross av at maskinen er en av de peneste i forumet.

Lenke til kommentar
Dette ble jo bra! Er likevel litt overrasket over at du ikke brukte mere av den rødfargen som du brukte på frontdekslene dine når du først tok den i bruk. I klassisk kunst-teori (dette er jo brukskunst, eller??  ;) ) skal en farge minst repeteres tre ganger. Jeg tror kanskje at maskinen hadde gitt et litt bedre inntrykk hvis en enten hadde hatt frontdekslene i chrome, eller at du hadde hatt mere av det røde.

 

Jeg tillater meg å si dette, på tross av at maskinen er en av de peneste i forumet.

Du er absolutt inne på noe der. Krom løsningen som jeg meget gjerne ville ha måtte jeg desverre gå vekk fra, da som tidligere nevnt ingen i norge påtar seg kromming av plast. Dessuten ville det uansett være _meget_ dyrt. Men mer rødt hadde kanskje gått. Men jeg har ikke aning om hvor det skulle vært... Noen forslag?

 

Edit: Det slo meg akkurat: Den sorte HD-rammen!

 

Edit 2: LOL, hvorfor får jeg alle ideene etter jeg har trykket på send.. Anyway, Mer rødt på vifta til cpu hadde også gått. Får se om jeg tar fatt på det. Har egentlig planlagt nytt prosjekt allerede jeg :thumbs: I klassen selvbygg. Theme blir omtrent det stikk motsatte av dette. Forhåpentligivs ferdig til slutten av mars (konkurransen ja)

Endret av Arctic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...