Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ha et skikkelig pr0n-kabinett, må du kle utsiden med rød langhåret filt...

jaha? er ikke det litt femi... ;) om du skal ha no nice så sett heller inn gitter i siden :)

Det blir ikke mye femi, skikkelig pimp kabbis :D

 

Btw, Ser og høres bra ut Artic. Lykke til videre!

Lenke til kommentar

En liten oppdatering:

 

(Må påpeke at de to øverste bildene er ting jeg fikk gjort for noen uker siden. Rett skal være rett med hensyn til når ting faktisk har blitt utført)

 

P1020185t.jpg

P1030178t.jpg

 

Jeg saget ut sporet for slot-in DVDen og eject knappen. Jeg brukte dobbeltsidig tape for å holde plexibiten på plass når jeg tegnet opp. Samme metoden brukte jeg senere under boring. På den måten slipper man de fæle følgende av noe som har vandret litt når man målte opp eller boret/kuttet...

Etter jeg hadde saget det ut, våtslipte jeg med sandpapir opp til 1200, og polerte deretter med microfiberklut og autosol. Ble veldig fornøyd med resultet. Plexiglass er egentlig et svært hyggelig materiale og arbeide med når man har lært noen små triks, og har litt luring på flasker og tuber ;)

 

--------------------------------------------------------------

 

Men tilbake til det jeg har gjort siden sist:

 

 

P1010014t.jpg

P1080016t.jpg

 

Jeg letet lenge og vel etter noe å sette sammen plexien og fronten på DVD. Men kom plutselig på to forniklete messing knotter som har vært på en billedramme av den moderne typen. Siden denne billedrammen hadde to måter og settes fram på, hadde jeg disse to til overs. Det beste var at helt vanlige "PC-skruer" passet rett inn. Jeg måtte bare kutte noen millimeter av disse knottene, og deretter bore to hull. Det i plexien litt større.

 

P1010026t.jpg

 

Betjening av volumkontrollen på DVD, og hodetelefon utgangen blir aldri brukt. Og selv om jeg hadde laget hull for dette, ville de bli omtrent umulig å bruke, da plexien som ligger forran er 5 mm tykk.

Så jeg sparklet like godt igjen hullene!

 

 

P1010041t.jpg

 

Nå er DVD-fronten, CPU viften, og fronten på viftekontrollen primet og lakket. Lakkteltet mitt minner forresten om et sånn slaughterhouse fra en mafiafilm :scared:

 

 

P10100034t.jpg

 

Må forresten vise fram en ørliten sak. Dette er forlengelsen til eject-knappen, saget ut av den fule platen, pusset og polert opp. Nevnte jeg at jeg likte plexi? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...