Gå til innhold

Anmeldelse: Forza Horizon 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Horizon 5 var skuffende og jeg hadde ikke tenkt å skaffe dette, men så så jeg en som kjørte rundt og viste frem kartet i H6, og ble litt solgt på det aleine. 👍😅

Skrevet
Anfieldtheplacetobe skrev:

Er tilgjengelig nå dersom du "tilfeldigvis" bor i New Zeland! Meget bra førsteinntrykk!

Skal dog sies at det er første gang jeg betaler 1350kr for et spill😅

O_o Noe deluxe pakke du kjøpte, eller?
Skrevet
Chaos_Niddhogg skrev:
Anfieldtheplacetobe skrev:

Er tilgjengelig nå dersom du "tilfeldigvis" bor i New Zeland! Meget bra førsteinntrykk!

O_o Noe deluxe pakke du kjøpte, eller?
Ja, kommer uansett til å kjøpe alt av dlc, så prisen blir vel nogenlunde det samme.. Ikke stolt av meg selv, men forza er et av unntakene for min del😬
  • Liker 1
Skrevet
18 hours ago, Anfieldtheplacetobe said:

1350kr for et spill? Fordi du ville ha noe ekstra grafikk? Tydeligvis et marked for å lure folk enda… 

Skrevet

Kommer ikke til å kjøpe. Det havner i backlogen med 4 og 5 som kostet tusenvis av kroner og aldri har blitt startet, kun installert. Selv om man har penger trenger man ikke å sløse de på spill som ikke kommer til å bli spilt.

Skrevet
Mumitrollet1337 skrev:
18 hours ago, Anfieldtheplacetobe said:

1350kr for et spill? Fordi du ville ha noe ekstra grafikk? Tydeligvis et marked for å lure folk enda… 

Takk og lov at du gjorde meg oppmerksom på at jeg ble lurt🙏 Heldigvis finnes det opplyste mennesker som deg på nett, som kan opplyse voksne folk som meg selv, om at mine egne valg er feil!! Hva skulle Internett ha gjort uten folk som deg? 🤡
  • Hjerte 1
Skrevet

Vet ikke om jeg er helt enig i at spillet har en progresjon. Det nærmest kastes biler etter deg, og på kort tid har man samlet sammen både S og A biler uten å ga gjort så mye. Det virker også som om det bare er historie-race som begrenser bilene. Og etter et historie-løp fikk jeg først 4 gratis biler, og så noen "spins" som ga meg enda et par..

Dette er et av punktene som skuffer, og som er et skjær i sjøen på et ellers ganske artig spill. Historien kunne godt vært kuttet ned til noen korte tekst-skjermer for min del. Forferdelig stemmeskuespill og flaue animasjoner på folk. Da hadde man kanskje sluppet den figuren man må lage også..

Jeg liker det så langt, men det er en del pirk og skraper i lakken. Så ville nok vært litt moderat med karakteren

Skrevet (endret)

Synd man må velge mellom banekjøring med ordentlig bilfysikk eller åpen verden med lekebiler.

Jeg ville helst hatt et nytt spill i mellom: Åpen verden med ordentlig bilfysikk. 

Endret av MrL
Skrevet
On 5/14/2026 at 6:01 PM, Anfieldtheplacetobe said:

Ja, kommer uansett til å kjøpe alt av dlc, så prisen blir vel nogenlunde det samme.. Ikke stolt av meg selv, men forza er et av unntakene for min del😬

Hehe. Synes det er litt kult, jeg. Virker som du er dedikert 😃 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...