Wheeljack Skrevet søndag kl 11:49 Skrevet søndag kl 11:49 Vi veit alle at han mest sannsynligvis vinner. Men dersom han av en eller annen merkelig grunn ikke skulle vinne så er jeg 600kr rikere... 1
Rexxus121 Skrevet søndag kl 11:52 Skrevet søndag kl 11:52 Wheeljack skrev (2 minutter siden): Vi veit alle at han mest sannsynligvis vinner. Men dersom han av en eller annen merkelig grunn ikke skulle vinne så er jeg 600kr rikere... Ja, vi får se om litt hehehe Spennende dette her, så lenge vi slår Sverige er jeg fornøyd også. Hahahaha.
Rexxus121 Skrevet søndag kl 11:53 Skrevet søndag kl 11:53 (endret) Nå er det enda ett fall i Snowboard Kvinner. Kanskje bytte bane? Er jo en forbannelse dette her, så mange som detter og slår seg. Endret søndag kl 11:54 av Rexxus121
Rexxus121 Skrevet søndag kl 11:59 Skrevet søndag kl 11:59 Langrenn: 2 Norske på topp bare nå, Klæbo og Nyenget. 2 Franske med oss. Dette er spennende folkens
Imaginacíon Skrevet søndag kl 12:04 Skrevet søndag kl 12:04 Ene franske blir sannsynligvis disket pga han kuttet en sving. 1
Wheeljack Skrevet søndag kl 12:06 Skrevet søndag kl 12:06 Jævla synd. Det her er jo en av de mer spennende distanserennene i langrenn for herrer på flere år. 1
Rexxus121 Skrevet søndag kl 12:06 Skrevet søndag kl 12:06 Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Ene franske blir sannsynligvis disket pga han kuttet en sving. Stemmer det. Litt morsomt norsk kommentator her oppe i Hedmark Toten så hadde vi gitt han Gult kort, hahaha. (( HUmor)) Korostelev er med oss nå på toppen.
Rexxus121 Skrevet søndag kl 12:07 Skrevet søndag kl 12:07 Wheeljack skrev (Akkurat nå): Jævla synd. Det her er jo en av de mer spennende distanserennene i langrenn for herrer på flere år. Jeg liker skiskyting også, og var det 30 km? (( Husker ikke den lange lengden jeg så på ))
Imaginacíon Skrevet søndag kl 12:07 Skrevet søndag kl 12:07 Men morsomt at det er flere nasjoner med i toppkampen. 1
Rexxus121 Skrevet søndag kl 12:07 Skrevet søndag kl 12:07 Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Nei han fikk gult kort. Så dem forandret mening dommerne? Blir ikke disket 1
Rexxus121 Skrevet søndag kl 12:08 Skrevet søndag kl 12:08 Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Men morsomt at det er flere nasjoner med i toppkampen. Enig der, litt mer spennende for oss som ser på Litt Action.- 1
Wheeljack Skrevet søndag kl 12:08 Skrevet søndag kl 12:08 Går vel på om han fikk noen store fordeler av det... kanskje? Diskusjonen kan bli interessant dersom han får medalje. 1
Rexxus121 Skrevet søndag kl 12:10 Skrevet søndag kl 12:10 Siste runden nå Skummelt og spennende nå syns jeg
obygda Skrevet søndag kl 12:10 Skrevet søndag kl 12:10 Rexxus121 skrev (37 minutter siden): 1 Dame til datt i slalom nå, men gikk bra med hun så jeg. Slalom?
Rexxus121 Skrevet søndag kl 12:10 Skrevet søndag kl 12:10 Wheeljack skrev (1 minutt siden): Går vel på om han fikk noen store fordeler av det... kanskje? Diskusjonen kan bli interessant dersom han får medalje. Tjente ikke mye på det, max 1-2 sekunder? Stor tap for han hvertfall.
Rexxus121 Skrevet søndag kl 12:11 Skrevet søndag kl 12:11 obygda skrev (Akkurat nå): Slalom? Så FEIL, var snowboard. hahahaha.
Wheeljack Skrevet søndag kl 12:16 Skrevet søndag kl 12:16 Ser ut som jeg taper den hundrelappen gitt 😂 1 1
Rexxus121 Skrevet søndag kl 12:16 Skrevet søndag kl 12:16 Wheeljack skrev (Akkurat nå): Ser ut som jeg taper den hundrelappen gitt 😂 hahahahaha, xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå