HF- Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Langrenn 10 km for kvinner no, er det noken som kan hamle opp med svenskane?
Imaginacíon Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 6 minutes ago, HF- said: Langrenn 10 km for kvinner no, er det noken som kan hamle opp med svenskane? Jessie Diggins. Heidi Weng på en veldig god dag kanskje. 1
Wheeljack Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg har Weng som medaljekandidat, men ikke favoritt. Tror dette blir Diggins mot söta bror (söta syrre?).
Wheeljack Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Eller skal Slind gjøre mine ord til skamme med et superløp?
Imaginacíon Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 2 minutes ago, Wheeljack said: Jeg har Weng som medaljekandidat, men ikke favoritt. Tror dette blir Diggins mot söta bror (söta syrre?). Heidi Weng holder god fart. Skal ikke se bort fra gull.
Imaginacíon Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Frida er altfor god. Det blir mellom henne og Diggins.
Imaginacíon Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Slind, Diggins og Ebba slåss om sølv og bronsje.
Wheeljack Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Tror Frida Karlsson har stjålet frokosten til Klæbo. Makan til maktdemonstrasjon. Helt rått å se på. Endret 20 timer siden av Wheeljack 1
Imaginacíon Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jaja. På 5000 meteren blir det spennende. Utrolig velfortjent bronsje til Diggins.
Imaginacíon Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Gratulerer til Australia med gull i kulekjøring.
Imaginacíon Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Blir det olympisk rekord tro? Ragnhild er i god form og det er hennes favorittøvelse.
Mr.Duklain Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Blir det olympisk rekord tro? Ragnhild er i god form og det er hennes favorittøvelse. Satser på en ny Skøyte-storhetstid for Norge.
Imaginacíon Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 3 minutes ago, Mr.Duklain said: Satser på en ny Skøyte-storhetstid for Norge. Det ligger og kniver med skiskyting som Norges nest beste øvelse.
obygda Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Jeg tror Ragne klarer det. Hun fremstår med en enorm selvtillit på en overbevisende måte.
Wheeljack Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Wiklund har klart å gjøre skøyter spennende for meg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå