Gå til innhold

Mette-Marit alvorlig syk

Mr.M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forberedes på lunge­transplantasjon: –⁠ En siste utvei

https://www.vg.no/rampelys/i/6qjnO8/mette-marit-forberedes-paa-lungetransplantasjon-en-siste-utvei

har ikke fått med meg at hun har lidd av alvorlig lungesykdom, så ble litt sjokkartet nyhet for min del.

på toppen av dette skal sønnen i retten på nyåret, hun har visst mye å tenke på nå.

btw, kan hennes evt. lunge-operasjon/forverret tilstand, påvirke Marius-saken, evt. utsettelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mr.M skrev (1 time siden):

Forberedes på lunge­transplantasjon: –⁠ En siste utvei

https://www.vg.no/rampelys/i/6qjnO8/mette-marit-forberedes-paa-lungetransplantasjon-en-siste-utvei

har ikke fått med meg at hun har lidd av alvorlig lungesykdom, så ble litt sjokkartet nyhet for min del.

på toppen av dette skal sønnen i retten på nyåret, hun har visst mye å tenke på nå.

btw, kan hennes evt. lunge-operasjon/forverret tilstand, påvirke Marius-saken, evt. utsettelse?

Tviler på det.

Siden det er dramatisk forverring, burde vel MM settes på venteliste alt nå. Samtidig er ikke lungetransplantasjon noe man gjerne gjør? 

Skrevet

Det er en alvorlig sykdom. Rart du ikke har fått det med deg tidligere. Det har vært snakket jevnlig om at vi har en kronprinsesse som mulig hadde vært ufør pga denne sykdommen, om hun ikke hadde vært kronprinsesse. Hun har jo også måtte takke nei til kongelig representasjon pga sykdommen. 

Jeg tror ikke det vil ha noe å si for rettssaken til sønnen. Hun er tross alt eventuelt bare 1 av mange vitner, og det er andre bevis og vitneforklaringer som vil være viktigere. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutes ago, Imaginacíon said:

Hun har virket relativt frisk. Litt hosting, så det må være en stor forverring som har skjedd nå. 

Lungesyndommer kan slå ut ekstremt raskt.

Skrevet
leticia skrev (11 minutter siden):

Det er en alvorlig sykdom. Rart du ikke har fått det med deg tidligere.

jo, men bare hørt med et halvt øre "at det er noe" ikke satt meg helt inn i materien for å si det sånn.

det er i alle fall veldig dystert, selv om de finner en donor (2 lunger?) så vil kroppen prøve å frastøte seg de, såvidt jeg skjønner. Det kan bli et veldig elendig liv, men er jo "liv" da, hvis man holder ut.

Gjest Slettet-14hq8Y
Skrevet

Jeg føler virkelig med MM nå. Hun var mye ubehag rundt seg nå 😟

Skrevet
Mr.M skrev (Akkurat nå):

15-20% av de i køen, rekker ikke å få nye lunger.

apropos det, her kan vel god økonomi redde deg, altså, de som har råd, drar utenlands.

men det har litt frynsete rykte? i alle fall når det gjelder nyrer.

Skrevet
Mr.M skrev (12 minutter siden):

apropos det, her kan vel god økonomi redde deg, altså, de som har råd, drar utenlands.

men det har litt frynsete rykte? i alle fall når det gjelder nyrer.

Sikkert mulig å få kjøpt seg en reservedel i utlandet om man har penger....Det blir jo et dilemma for denne familien...som sikkert har råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...