Gå til innhold

Muslimer angriper julemarkeder

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Herren med bart sendte seks millioner jøder i gasskamre. Jødene var kraftig overrepresentert i litteratur, kultur, medisin, vitenskap og alt som er bra. 

Å sende kriminelle, terrorister og trygdesvindlere til hjemlandet er ikke det samme som å drepe dem.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (2 timer siden):

Herren med bart sendte seks millioner jøder i gasskamre. Jødene var kraftig overrepresentert i litteratur, kultur, medisin, vitenskap og alt som er bra. 

Å sende kriminelle, terrorister og trygdesvindlere til hjemlandet er ikke det samme som å drepe dem.

Nå tar han jo til orde for å "kvitte seg" med alle muslimer, ikke å sende ut kriminelle innvandrere. Selv når man tolker "kvitte seg" i beste mening, så tar han fremdeles til orde for å sende ut alle muslimer, inkludert den lovlydige majoriteten.

Selv om innvandrere med muslimsk bakgrunn dessverre er overrepresentert på mange negative statistikker, så er faktisk de aller fleste vanlige, lovlydige borgere, og må behandles deretter. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Alex_Tc skrev (3 timer siden):

ja, litt uheldig valg av ord...

Forresten, hvordan forfølger du en kriminell som har sprengt seg?

Litt uheldig valg av ord? Eier du skam? Istedenfor å endre det du skrev feil så kontrer du med et nytt avsporende spørsmål?

Endret av Boing_80
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Når har moderatorene tenkt å endre overskriften fra Muslimer angriper julemarkeder til Islamister angriper julemarkeder? Den første er veldig grovt generaliserende (og ordet muslim er trolig brukt for å skape enda mer faenskap) mens den andre er mer spesfikk til elementer ingen av oss ønsker i samfunnet. Nå får vi se om dere har motet til å være rettferdige all den tid tråder som omhandler jøder og Israel blir behandlet utrolig varsomt med enda tydeligere advarsler om utestenging etc bare man er noen millimeter fra temaet. Denne tråden har rukket å bli 8 sider lang. 

EDIT: som jeg tenkte. Hykleri.

Endret av Boing_80
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (24 minutter siden):

Hva om du gir moderatorene en sjanse til å reagere? De gjør det på frivillig basis, og er ikke logget på 24/7, 30-ish dager i måneden. 👍

Endret av Duriello
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (37 minutter siden):

Når har moderatorene tenkt å endre overskriften fra Muslimer angriper julemarkeder til Islamister angriper julemarkeder? Den første er veldig grovt generaliserende (og ordet muslim er trolig brukt for å skape enda mer faenskap) mens den andre er mer spesfikk til elementer ingen av oss ønsker i samfunnet. Nå får vi se om dere har motet til å være rettferdige all den tid tråder som omhandler jøder og Israel blir behandlet utrolig varsomt med enda tydeligere advarsler om utestenging etc bare man er noen millimeter fra temaet. Denne tråden har rukket å bli 8 sider lang. 

Alle islamister er muslimer... (ikke alle islamister er voldelige heller)

Fint at trollingen deres ble satt på plass i den tråden, men det her er i verste fall en bagatell?

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 3
Skrevet
44 minutes ago, Boing_80 said:

Jeg tror mange, inkludert meg, etterlyser en mye større indrejustis blant muslimer.

Vi etterlyser klar fordømmelse både fra organisasjoner i Norge, andre land med ytringsfrihet og muslimske land når denne typen overgrep mot sivile blir utført av muslimer.

Så lenge dette uteblir, så kanskje det er greit å ha overskrifter av typen "Muslimer angriper julemarkeder"?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...