Tussi Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden jjkoggan skrev (Akkurat nå): Feil - By race, ethnicity, and age (Based on Table 9.) Race In 2019, race was reported for 6,406 known hate crime offenders. Of these offenders: 52.5 percent were White. 23.9 percent were Black or African American. 6.6 percent were groups made up of individuals of various races (group of multiple races). 1.1 percent were American Indian or Alaska Native. 0.9 percent (58 offenders) were Asian. 0.3 percent (22 offenders) were Native Hawaiian or Other Pacific Islander. 14.6 percent were unknown. Det står ingenting der om hvem ofrene var, det er mer interessant Det endrer dog ikke trådens tema og at jøder i Australia ikke får definitiv støtte som ofre for hatkriminalitet fordi det eksisterer en stat som heter Israel som de ikke har noe som helst med... 4
Imaginacíon Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 2 minutes ago, Tussi said: Det står ingenting der om hvem ofrene var, det er mer interessant Det endrer dog ikke trådens tema og at jøder i Australia ikke får definitiv støtte som ofre for hatkriminalitet fordi det eksisterer en stat som heter Israel som de ikke har noe som helst med... Rabbineren som ble drept var en kjent IDF-støtter som drev med innsamlinger for IDF. 1
Mannen med ljåen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Tabellen viser bare prosentvis etnisitet i de sakene som allerede var bestemt å være hat-motivert. Vi vet at svarte begår mye mer kriminalitet, og hovedsaklig mot hverandre. Derved beviser du mitt poeng: kriminalitet begått av svarte mot hvite medregnes ikke som hat eller rasisme, men Annet. Du vil fortsette å ta feil i alle politiske spørsmål så lenge du deler verden inn i oppressor og oppressed. Endret 13 timer siden av Mannen med ljåen Typo 6
jjkoggan Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Det står ingenting der om hvem ofrene var, det er mer interessant Det endrer dog ikke trådens tema og at jøder i Australia ikke får definitiv støtte som ofre for hatkriminalitet fordi det eksisterer en stat som heter Israel som de ikke har noe som helst med... Ofrenes statistikk her https://ucr.fbi.gov/hate-crime/2019/topic-pages/victims Hatkriminalitet mot jøder vises på websidene også 1
Tussi Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Imaginacíon skrev (3 minutter siden): Rabbineren som ble drept var en kjent IDF-støtter som drev med innsamlinger for IDF. Ok, javel, så da var angrepet legitimt? Det er greit å drepe jøder fordi ett av ofrene kunne være en som støttet IDF? Men takk for at du forklarer hvorfor det er greit å teppeblmbe Gaza når over halvparten av ofrene støtter Hamas. (Ironi) Endret 13 timer siden av Tussi 6
Tussi Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden jjkoggan skrev (2 minutter siden): Ofrenes statistikk her https://ucr.fbi.gov/hate-crime/2019/topic-pages/victims Hatkriminalitet mot jøder vises på websidene også Takk
jjkoggan Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Mannen med ljåen skrev (2 minutter siden): Tabellen viser bare prosentvis etnisitet i de sakene som allerede var bestemt å være hat-motivert. Vi vet at svarte begår mye mer kriminalitet, og hovedsaklig mot hverandre. Derved beviser du mot poeng: kriminalitet begått av svarte noe hvite medregnes ikke som hat eller rasisme, men Annet. Du vil fortsette å ta feil i alle politiske spørsmål så lenge du dekket verden inn i oppressor og oppressed. Du påsto at svarte ikke ble fengslet fordi de begikk hatkriminalitet mot hvite. Det er 100% feil 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) 100% feil fordi du finner noen unntak? Da er det greit å drepe alle hvite siden noen er voldelige? Men å forsvare seg mot en svart kriminell er rasisme, siden han har rett til å utføre kulturen sin? Bare dropp hykleriet. Det er mer enn nok med en standard, trenger ikke to. Den frihetskampen etter George Floyd handler hovedsakelig om retten til å begå alvorlig kriminalitet uten å bli straffet siden politiet er rasister hvis de arresterer kriminelle. Dette er ikke de like rettighetene, og å bli dømt etter personens kvaliteter og ikke hudfarge, som King snakket om. Endret 12 timer siden av Mannen med ljåen 5
Tussi Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Mannen med ljåen skrev (Akkurat nå): 100% feil fordi du finner noen unntak? Da er det greit å drepe alle hvite siden noen er voldelige? Men å forsvare seg mot en svart kriminell er rasisme, siden han har rett til å utføre kulturen sin? Bare dropp hykleriet. Det er mer enn nok med en standard, trenger ikke to. Det er åpenbart mindre alvorlig å skyte og drepe en haug sivile hvis det er en sjanse for at noen av ofrene har en mening vedkommende ikke liker. Jeg har null tro på at dette gjelder andre meninger enn de han selv ikke liker 3
VifteKopp Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden jjkoggan skrev (2 timer siden): Nei, jeg venter på mer informasjon enn at ofrene tilhørte visse grupper før jeg spekulerer mer, særlig når det eksisterer en politisk konflikt mellom de som støtter Israel og de som ikke støtter Israel. Finnes det dokumenter eller online aktiviteter, øyenvitner osv som støtter din spekulasjon? Selv om man finner på bevis at de hatet jøder så blir det vanskelig å skille rasistisk hat fra politisk hat. Som sagt, så antar jeg at du utviste Breivik den samme tålmodigheten og ikke konkluderte med at han hatet AUF-ere før både etterforskningen og alle rettsrunder var over og alle beviser nøye gjennomgått av landets fremste juridiske eksperter. For det kan jo hende at disse massemordernes hjerter egentlig ikke er fylt med hat, men med tvil og kjærlighet og faktisk synes det er litt leit at den politiske situasjonen tvinger dem til å slakte ned uskyldige mennesker på sommerleire og strender. 8
Imaginacíon Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 9 minutes ago, Tussi said: Ok, javel, så da var angrepet legitimt? Det er greit å drepe jøder fordi ett av ofrene kunne være en som støttet IDF? Men takk for at du forklarer hvorfor det er greit å teppeblmbe Gaza når over halvparten av ofrene støtter Hamas. (Ironi) Du kom med en påstand, jeg tilbakeviste den for denne rabbineren. Hvor blir det av selvinnsikten? 1
Tussi Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Du kom med en påstand, jeg tilbakeviste den for denne rabbineren. Hvor blir det av selvinnsikten? Jeg har nok innsikt til å se at du A har lett etter en grunn til å ikke føle sympati for ofrene Og B åpenbart ser det som mindre alvorlig å skyte drepe en haug sivile hvis det er en sjanse for at noen av dem har en mening du ikke liker 5
jjkoggan Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden VifteKopp skrev (1 minutt siden): Som sagt, så antar jeg at du utviste Breivik den samme tålmodigheten og ikke konkluderte med at han hatet AUF-ere før både etterforskningen og alle rettsrunder var over og alle beviser nøye gjennomgått av landets fremste juridiske eksperter. For det kan jo hende at disse massemordernes hjerter egentlig ikke er fylt med hat, men med tvil og kjærlighet og faktisk synes det er litt leit at den politiske situasjonen tvinger dem til å slakte ned uskyldige mennesker på sommerleire og strender. En trenger ikke å vente på alle rettsrundene, en bare trenger mer enn ofrenes identitet. Det skjer ofte bare noe få dager etter politiet har funnet på noe bevis annet enn ofrenes identitet 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Hvis du kjører en bakgrunnssjekk og finner at alle ofrene var rasshøl, betyr det at det var greit? Kan vi være sikker på terroristene kjørte en slik bakgrunnssjekk først,slik at de blir bevist rett? Hvis du skal begå terror er det veldig viktig å sikre at alle ofrene er skyldige i det du misliker. Du kan jo ikke risikere uskyldige dødsfall. Dermed er jødiske ofre ganske bankers ettersom de per definisjon er rasshøl. Endret 12 timer siden av Mannen med ljåen 4
Tussi Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Mannen med ljåen skrev (Akkurat nå): Hvis du kjører en bakgrunnssjekk og finner at alle ofrene var rasshøl, betyr det at det var greit? Kan vi være sikker på terroristene kjørte en slik bakgrunnssjekk først,slik at de blir bevist rett? Man trenger åpenbart ikke en slik sjekk når ofrene er jøder... 3
Mannen med ljåen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Nei, da er det greit. Men hvis det er greit på drepe folk som etter all sannsynlighet sympatiserer med en fremmed ideologi som overtar landet, er da egentlig Breivik slem? 1
Tussi Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Mannen med ljåen skrev (5 minutter siden): Nei, da er det greit. Men hvis det er greit på drepe folk som etter all sannsynlighet sympatiserer med en fremmed ideologi som overtar landet, er da egentlig Breivik slem? Man kan rettferdiggjøre alt ved å si at en handling er mindre alvorlig hvis noen Man ikke liker meningen til rammes Jøss, selv et folkemord kan til dels rettferdiggjøres ved å antyde at flere av de drepte har feil mening. Ser man ikke hvilket rottehull Man åpner døren for ved en slik argumentasjon? Og jødene er definitivt kanarifuglen i gruva her. De er alltid først ut, men aksepterer Man den slags logikk blir de ikke de siste. Det er enda en av grunnene til at det er så viktig å slå ned på den slags retorikk Endret 12 timer siden av Tussi 2 1
Mannen med ljåen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi sliter virkelig når vi går tom for kanarifugl. Ikke at jeg vil holde kanarifuglen her for å beskytte oss, de har rett til å fly til sikkerhet. Men etterpå er det vår tur å bli drept. Så lenge den eneste politisk korrekte ideologien fremmer denne galskapen, og alle som er imot det er transfobe rasister, har vi et alvorlig problem. Ensretting av den offentlige diskusjonen har konsekvenser. Heldigvis er woke på returen, men de virker å satse mer på jihad når klima og trans ble upopulært. Det gjelder også profeten Greta. 4
Imaginacíon Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 35 minutes ago, Tussi said: Jeg har nok innsikt til å se at du A har lett etter en grunn til å ikke føle sympati for ofrene Og B åpenbart ser det som mindre alvorlig å skyte drepe en haug sivile hvis det er en sjanse for at noen av dem har en mening du ikke liker Tull og vas. Jeg har hatt en teori. Kan ikke si jeg har pratet så mye om den. Dette er noen gedigne stråmenn. 2
Tussi Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Tull og vas. Jeg har hatt en teori. Kan ikke si jeg har pratet så mye om den. Dette er noen gedigne stråmenn. Er det? Er det ikke samme retorikk som du bruker, folk bruker når de forsvarer teppebombing av Gaza? Ser du ikke alvoret i din egen retorikk? At drap og terror er mindre alvorlig hvis man tilfeldigvis rammer noen som har feil mening? Det rammer ikke bare jøder det rammer også palestinere. Men det er samme likegyldighet, samme hat og manglende empati. Bare ulike ofre 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå