Jarmo Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Et platonisk forhold er et nært forhold uten seksuell eller erotisk tiltrekning og intimitet. Dette kan være et vennskap, eller et ekteskap hvor det er enighet om et liv uten sex. Begrepet stammer fra filosofen Platon, som skilte mellom kroppslig begjær og den høyere formen for kjærlighet knyttet til intellektuell forståelse. Endret 22 timer siden av Jarmo
Helsefagarbeider Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Tussi skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne. Jeg har simpelthen ingen seksuelle behov. Hverken "med meg selv" eller andre.... tanken er motbydelig. Men jeg kunne godt ligge i armkroken til noen jeg var glad i og stolte på Lenge har du vært asexuell??. Du liker nærhet skjønner jeg, men ikke å bli penetrert. Mener ikke å være frekk, hva er din alder. Du kan sikkert finne likesinnede. Lag deg ei annonse å se. Kanskje finner du noen her inne🌹❤️
knopflerbruce Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Tussi skrev (2 timer siden): Synes jeg så en mann som fleipet på TV en gang om at så lenge en mann får sex og mat, er han fornøyd... Han hadde ikke trivdes hos meg ihvertfall 😅 Noen som kjenner en kristen aseksuell mann som liker katter? Det er også ikke sånn at man må vær aseksuell for å prioritere det ganske langt ned på listen Syns det er ganske sært... de fleste menn dealer jo med sin egen kåthet hele tiden. Så er det plutselig et enormt problem om det fortsatt skjer i et forhold.
Tussi Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Helsefagarbeider skrev (6 minutter siden): Lenge har du vært asexuell??. Du liker nærhet skjønner jeg, men ikke å bli penetrert. Mener ikke å være frekk, hva er din alder. Du kan sikkert finne likesinnede. Lag deg ei annonse å se. Kanskje finner du noen her inne🌹❤️ Jeg er 47...
Helsefagarbeider Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Tussi skrev (55 minutter siden): Jeg er 47... Du er ikke gamle jenta. Liker du å kysse, kline da
Tussi Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Helsefagarbeider skrev (1 minutt siden): Du er ikke gamle jenta. Liker du å kysse, kline da Nei.... har gjort det, liker det ikke
Vokteren Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Tussi skrev (1 time siden): Nei.... har gjort det, liker det ikke Man må ikke nødvendigvis kysse og kline for å nyte sex.
Helsefagarbeider Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Tussi skrev (3 timer siden): Nei.... har gjort det, liker det ikke Så du vil møte en og ha som venn. Sitte på armkroken. Ikke hverken kysse eller klemme. Kjøp deg en hund. Da har du en god venn. De liker å bli klappet på. 1
Tussi Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Helsefagarbeider skrev (Akkurat nå): Så du vil møte en og ha som venn. Sitte på armkroken. Ikke hverken kysse eller klemme. Kjøp deg en hund. Da har du en god venn. De liker å bli klappet på. Jeg har katter som regel 😁 1 1
leticia Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Helsefagarbeider skrev (4 timer siden): Du er ikke gamle jenta. Liker du å kysse, kline da Jenta? Come on - hun skreiv 47, hun er en voksen kvinne, ikke en liten jente 🫣 3
Vokteren Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Tussi skrev (6 timer siden): Jeg har katter som regel 😁 Bare sørg for at det ikke stinker kattepiss både inne og ute. Eieren merker sannsynligvis ikke dette, men stanken kan skremme fanden på flatmark…. 1
Vokteren Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden RosaGnom skrev (19 timer siden): Selvfølgelig er det mulig å ha forhold uten sex. Mange mennesker er aseksuelle. Hvis man ikke er så glad i sex selv, så er det bare å finne seg en likesinnede. Hvor mange ? De få som er såkalt aseksuelle viser bare forbrukersamfunnets sykdom/bakside hvor egoisme og materialisme går på bekostning av gleden ved reproduksjon og psykisk helse.
Helsefagarbeider Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden leticia skrev (11 timer siden): Jenta? Come on - hun skreiv 47, hun er en voksen kvinne, ikke en liten jente 🫣 Jeg vet hun er voksen. 47 år er ingen alder, hun har fort 35 år igjen av livet(kanskje mer). Er derfor keg mener at hun må nyte nå. Husk vi lever bare en gang😊😊
Tussi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vokteren skrev (3 timer siden): Hvor mange ? De få som er såkalt aseksuelle viser bare forbrukersamfunnets sykdom/bakside hvor egoisme og materialisme går på bekostning av gleden ved reproduksjon og psykisk helse. Er ikke det en ganske fordomsfull kommentar ift andres seksuelle legning? 3 1 1
knopflerbruce Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Og det å være seksuell betyr ikke å gå på veggen om man ikke får det, heller. Det er tross alt mange seksuelle single som ikke får seg noe, uten at de eksploderer av den grunn. Det blir bare en prioritering. Det blir igrunn bare fordummende om det liksom bare er ytterpunkter her - aseksuelle og dem som "bare mååååå" ha sex. 3
leticia Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Helsefagarbeider skrev (54 minutter siden): Jeg vet hun er voksen. 47 år er ingen alder, hun har fort 35 år igjen av livet(kanskje mer). Er derfor keg mener at hun må nyte nå. Husk vi lever bare en gang😊😊 Det er den (ubevisste)? hersketeknikken jeg reagerer på. At du beskriver henne som en jente. Jenter er barn, kvinner/ damer er voksne. Du tenker ikke over det kanskje, men du hører kanskje at det ikke klinger så godt når man beskriver 2 jevngamle godt voksne som jente og mann. Man ville kanskje ikke i like stor grad brukt ordene kvinne og gutt? Å være bevisst på hvordan man bruker språket har mye å si med tanke på hvordan kvinner og menn blir blir oppfattet, og hvilke tanker man har om kjønnene. Endret 5 timer siden av leticia glemt ord 3 1
Helsefagarbeider Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden leticia skrev (6 minutter siden): Det er den (ubevisste)? hersketeknikken jeg reagerer på. At du beskriver henne som en jente. Jenter er barn, kvinner/ damer er voksne. Du tenker ikke over det kanskje, men du hører kanskje at det ikke klinger så godt når man beskriver 2 jevngamle godt voksne som jente og mann. Man ville kanskje ikke i like stor grad brukt ordene kvinne og gutt? Å være bevisst på hvordan man bruker språket har mye å si med tanke på hvordan kvinner og menn blir blir oppfattet, og hvilke tanker man har om kjønnene. Ser og leser hva du skriver. Her jeg bor så bruket en ordet " jente" for godt voksene. Når jeg går av nattevaktså sier jeg " Ha en fin vakt jenter". De er fra 20 til 65. Ingen kommentarer det. Så jeg komnet til å bruke ordet " jente" så lenge jeg føler for det. Vi får holde oss til tema jeg startet trån med
leticia Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Helsefagarbeider skrev (9 minutter siden): Ser og leser hva du skriver. Her jeg bor så bruket en ordet " jente" for godt voksene. Når jeg går av nattevaktså sier jeg " Ha en fin vakt jenter". De er fra 20 til 65. Ingen kommentarer det. Så jeg komnet til å bruke ordet " jente" så lenge jeg føler for det. Vi får holde oss til tema jeg startet trån med Ok, da vet jeg det. Så da kan vi kalle deg for gutt heretter selv om du er over 60 år... 4
Krig og fred Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg hadde aldri klart et forhold uten sex. Å bli kåt og vite at man aldri kan få noe vil være en ganske så sterk psykisk og fysisk belastning i lengden. Forhold uten sex kalles vennskap.
Donkey Kong Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sitat Må en ha sex i ett forhold? Forhåpentligvis bare i ett forhold om gangen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå