Spillredaksjonen Skrevet 15. november Skrevet 15. november Legger lastebilturen til Nord-Norge Neste Euro Truck Simulator 2-utvidelse slippes om to uker. Les hele saken på Gamer.no»
Gringorilla Skrevet 15. november Skrevet 15. november (endret) Kanon! 0,7-felts motorveier, here I come! Forresten, noen som vet om denne kommer til PS5 også, eller bare PC? Endret 15. november av Gringorilla
joandreas Skrevet 15. november Skrevet 15. november (endret) ps 5 versjonen av ets2 er ikke lansert ennå. med mindre steam har gjort egen avtale. https://store.playstation.com/en-gb/concept/10009049 https://www.reddit.com/r/trucksim/comments/1mvo88a/its_official_ets2_and_ats_are_coming_to_consoles/ Endret 15. november av joandreas
Walkyrje Skrevet 15. november Skrevet 15. november Blir bra dette. Men blir så sabla trøtt av og spille ets2 i forhold til og kjøre vogntog i virkeligheten. Ja har det som jobb.
Shaddiz Skrevet søndag kl 11:35 Skrevet søndag kl 11:35 Gleder meg ein masse til denne. Har sjølv 12 år bak rattet som stolt fører av Scania. Kjører nesten samme bil i spelet. Er enig i ka Walkyrje skriver. 9 timer bak rattet med ein 45 minutters pause i midten er mykje mindre trøttandes kontra 9 timer i spelet, men ... grunnet helsa kan eg ikkje kjøre lengre .. savner det daglig ... er då kos å kunne kjøre i ETS2/ATS. Me er ein gjeng som er klar med eigene servarer for begge to .. klar for oppdatering
MultiGamerClub Skrevet mandag kl 01:59 Skrevet mandag kl 01:59 Dette skal bli spennende, savner å kjøre lastebil.
Sovna Skrevet mandag kl 04:16 Skrevet mandag kl 04:16 (endret) Walkyrje skrev (På 15.11.2025 den 17.30): Blir bra dette. Men blir så sabla trøtt av og spille ets2 i forhold til og kjøre vogntog i virkeligheten. Ja har det som jobb. Hvis du har VR, kan du ikke bare gå bak i køya å slappe av litt da? Endret mandag kl 07:52 av Sovna
Sjørøver Skrevet mandag kl 05:38 Skrevet mandag kl 05:38 Walkyrje skrev (På 15.11.2025 den 17.30): Blir bra dette. Men blir så sabla trøtt av og spille ets2 i forhold til og kjøre vogntog i virkeligheten. Ja har det som jobb. Hvor realistisk er det? Vurderer å ta lappen for å kjøpe meg unimog.
Shaddiz Skrevet mandag kl 12:14 Skrevet mandag kl 12:14 6 hours ago, Sjørøver said: Hvor realistisk er det? Vurderer å ta lappen for å kjøpe meg unimog. Er vanskelig å sei kor realistisk det er, med tanke på du kjenner ikkje duvinga frå hytta ... du ser altfor lite i spelet kontra det du faktisk ser rundt deg... ein har normalt ikkje så mange kamera vinkler rundt deg.. MEN .. mykje av kjøringa er ganske realistisk. Problemer som rundkjøring, parkering og smale veier er nok litt enklare i spelet .. men ikkje langt ifrå korrekt. Skal sei dog at eg savnar å kjøre semi'en min kvar dag sia ulykka ... Føler du at interessa er der og har 130k på hand .. så er det ingenting som stoppar deg.
Feenyx Skrevet mandag kl 16:57 Skrevet mandag kl 16:57 Har gledet meg til denne, og dra med utenlandske bekjente på en liten Norgesturné
Ludo^.^ Skrevet tirsdag kl 19:11 Skrevet tirsdag kl 19:11 Sjørøver skrev: Walkyrje skrev (På 15.11.2025 den 17.30): Blir bra dette. Men blir så sabla trøtt av og spille ets2 i forhold til og kjøre vogntog i virkeligheten. Ja har det som jobb. Hvor realistisk er det? Vurderer å ta lappen for å kjøpe meg unimog. Jeg hadde mange hundre timer i ETS/ATS da jeg tok lappen på vogntog. Det er ikke så veldig realistisk med tanke på vekt og nedbremsing, eller hvordan bilen føles. Sjåførlæreren spurte på min første time om jeg hadde kjørt mye lastebil siden plasseringen i veibanen var så bra. Det er kanskje det du får mest ut av spillet, hvordan plassere vogntoget i veibanen. 1
Hansien Skrevet tirsdag kl 19:39 Skrevet tirsdag kl 19:39 Shaddiz skrev (På 17.11.2025 den 13.14): Føler du at interessa er der og har 130k på hand .. så er det ingenting som stoppar deg. 130k er vel inkludert hengerlappen og YSK. Skal han kun ha lappen for å kjøre en unimog er ikke den stort dyrere enn et bilførerkort.
Shaddiz Skrevet tirsdag kl 21:17 Skrevet tirsdag kl 21:17 (endret) 1 hour ago, Hansien said: 130k er vel inkludert hengerlappen og YSK. Skal han kun ha lappen for å kjøre en unimog er ikke den stort dyrere enn et bilførerkort. Sant nok .. Tenkte semi sia det er det som me kjører i ETS2 .. tenkte ikkje lengre lol Dog .. unimog kan jo og være registrert som t1b .. og da kan ein kjøre den på B-klasse.. C-klasse kreves kun om ein registrerer den som lastebil .. med alt det som følger .. kontroll hvert år .. andre priser .. heeilt anna forsikring .. røffelig 80-110k for CE og 36-42k for YSK er ka eg får opp når eg søker svar Så du er nok i rette ballparken at det er alt inkludert ja. Endret tirsdag kl 21:18 av Shaddiz skriveleifer
Walkyrje Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ludo^.^ skrev: Sjørøver skrev: Walkyrje skrev (På 15.11.2025 den 17.30): Blir bra dette. Men blir så sabla trøtt av og spille ets2 i forhold til og kjøre vogntog i virkeligheten. Ja har det som jobb. Hvor realistisk er det? Vurderer å ta lappen for å kjøpe meg unimog. Jeg hadde mange hundre timer i ETS/ATS da jeg tok lappen på vogntog. Det er ikke så veldig realistisk med tanke på vekt og nedbremsing, eller hvordan bilen føles. Sjåførlæreren spurte på min første time om jeg hadde kjørt mye lastebil siden plasseringen i veibanen var så bra. Det er kanskje det du får mest ut av spillet, hvordan plassere vogntoget i veibanen. Realisme i ETS2 kan vel diskuteres opp og ned. Slipper og tenke kjettinger er en fordel med ets2. Og luft som fryser i luft tankene er også en fordel med og slippe i ets2- Bli stoppa i kontroll i hytt og pine Spesielt ved Fauske og mot Elverum. :) Fra spøk til alvor Litt realistisk er det.
Walkyrje Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Walkyrje skrev: Ludo^.^ skrev: Sjørøver skrev: Walkyrje skrev (På 15.11.2025 den 17.30): Blir bra dette. Men blir så sabla trøtt av og spille ets2 i forhold til og kjøre vogntog i virkeligheten. Ja har det som jobb. Hvor realistisk er det? Vurderer å ta lappen for å kjøpe meg unimog. Jeg hadde mange hundre timer i ETS/ATS da jeg tok lappen på vogntog. Det er ikke så veldig realistisk med tanke på vekt og nedbremsing, eller hvordan bilen føles. Sjåførlæreren spurte på min første time om jeg hadde kjørt mye lastebil siden plasseringen i veibanen var så bra. Det er kanskje det du får mest ut av spillet, hvordan plassere vogntoget i veibanen. Realisme i ETS2 kan vel diskuteres opp og ned. Slipper og tenke kjettinger er en fordel med ets2. Og luft som fryser i luft tankene er også en fordel med og slippe i ets2- Bli stoppa i kontroll i hytt og pine Spesielt ved Fauske og mot Elverum. :) Fra spøk til alvor Litt realistisk er det. Mente vann som fryser i luft tankene. Litt rask på tastaturet og hodet henger ikke helt med :P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå