Gå til innhold

Grand Theft Auto VI utsatt igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gudfrosk skrev (10 minutter siden):

Jaja, da slapp jeg jo å spille Gta VI i pappaperm... 🙃

Optimistisk å tenke at det blir noe særlig tid til det uansett

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kom ikke som en bombe, de er en parodi på seg selv.. Det blir nok ikke den siste utsettelsen. Jaja, holder nok enda på med Arc Raiders da så det går fint

Endret av Vikingfinger
Skrevet
engavif skrev (2 minutter siden):

Kommer vel sikkert samtidig med playstation 6.

Ja lukter utsettelse og at PS6 får prioritert lansering nå, de andre versjonene trenger mer optimalisering før de kan lanseres.

Skrevet
Magnus Rydningen skrev (54 minutter siden):

Ja lukter utsettelse og at PS6 får prioritert lansering nå, de andre versjonene trenger mer optimalisering før de kan lanseres.

PS6 kommer tidligst i slutten av 27 🤔

Skrevet

Litt overraskende. Spesielt så lenge i forkant. Hadde et lite håp om at det lå en godnyhet om PC-versjon samtidig når som det blir utsatt, men neida...

Skrevet
LampeLars94 skrev (3 minutter siden):

Snork.

Er det noen over 13 som bryr seg om GTA?

Haha, denne var god. Nå er jeg spent! Hva slags spill skal oss voksne bry oss om?

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Nimrad skrev:
LampeLars94 skrev (3 minutter siden):

Snork.

Er det noen over 13 som bryr seg om GTA?

Haha, denne var god. Nå er jeg spent! Hva slags spill skal oss voksne bry oss om?

Kanskje spill som blir produsert av et selskap som ikke sparker ansatte som vil organisere seg? Kommer ikke til å kjøpe GTA 6, selv om jeg har gledet meg i flere år, når de holder på sånn.
  • Liker 1
Skrevet
GnilreG skrev (1 minutt siden):

Kanskje spill som blir produsert av et selskap som ikke sparker ansatte som vil organisere seg? Kommer ikke til å kjøpe GTA 6, selv om jeg har gledet meg i flere år, når de holder på sånn.

Men hvis man er under 13 så er det greit? Det var neppe det LampeLars94 tenkte på...

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
GnilreG skrev (8 minutter siden):

Tenker ikke på slike ting når du er ung. Var nok ikke det han tenkte på nei, men trur det var en trolling da :)

Helt ærlig så gjør ikke jeg heller det og jeg er godt inn i 30-årene. Det er tusenvis av saker å støtte, akkurat denne lar jeg faktisk gli forbi med god samvittighet. Pick your battles. Men all respekt til deg altså!

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...