Gå til innhold

Neste Halo er en oppussing av originalen – på PlayStation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra at de kun fokuserer på pve. Det ser bra ut. Samtidig er det bekymringsverdig om det beste fra halo siden reach er en oppussing av originalen. Halo Infinite må anses som en flopp, eller? 

Skrevet
Sjørøver skrev (2 timer siden):

Halo Infinite må anses som en flopp, eller?

Lanseringen må iallefall kunne regnes som en flopp, og er muligens sammen med statfield, grunnen til at Microsoft har endret strategien helt.

Om spillet hadde vært ute på lanseringsdagen av konsollen så er det ganske mulig dem hadde bygget seg opp en gjeng følgere, mens Sony hadde problemer med leveringen.

Spillet, slik det var ved lanseringen, var helt greit det.

Det har nok solgt bra, og siden det var free to play tjente de jo en god del på mikro transaksjoner.

Men det virker ikke som det har fått den støtten som ble lovet i starten. Planen var vel at det skulle være et game as a service spill i minst 10 år.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Vikingfinger skrev:

Ikke mange grunner til å eie en xbox lenger..

Lenge siden folk har sagt akkurat det. Skaffe seg en PC og en Nintendo dings (kanskke en PlayStation for dag 1 eksklusiver) så er det bare å game om du har tid.
Skrevet
Vikingfinger skrev (1 time siden):

Jeg har fortsatt herlige dager med min Series X og ville angret hvis jeg gikk for PS5 denne generasjonen. Å bytte ut en håndfull eksklusiver mot den sinnsykt gode dealen som gamepass var ville ikke gagnet meg. Når det er sagt så har prisen på gamepass skutt i været. Jeg har kjøpt koder frem til april og etter det er mitt forhold til gamepass usikkert. Jeg følger spent med på neste generasjon og Xbox har en tung jobb fremover med å overbevise meg. Kommer uansett til å spille på Series X til den dør av naturlige årsaker.

• Liker 1
Skrevet
Vikingfinger skrev (8 timer siden):

Jeg liker kontrolleren og bakoverkompabilitet-løsningen, ellers er det ikke så mye å skryte av. Det virker som de har resignert fullstendig. Alle de oppkjøpene og særdeles lite å vise til utenom økte priser..

Skrevet
Crooked Cracker skrev (3 timer siden):

Jeg liker kontrolleren og bakoverkompabilitet-løsningen, ellers er det ikke så mye å skryte av. Det virker som de har resignert fullstendig. Alle de oppkjøpene og særdeles lite å vise til utenom økte priser..

Kontrolleren er god å holde i, bedre enn dualsense til ps5 til og med. Hadde bare dualsense hatt ergonomien til Xbox kontrolleren så hadde det vært perfekt. Hva Microsoft holder på med om dagen er ikke godt å si nei. Eneste grunnen til at jeg har en xbox er Elder scrolls 6 samt spilltesting med Gamepass ultimate refund trikset. Men jeg frykter at jeg er 60 år når det kommer ut og at det garantert ikke kommer ut før neste generasjon hardware. Og slik de holder på så kan vi jo være så heldige at det kommer ut på Playstation også. Er vi skikkelig uheldige så blir Microsoft gaming streaming only i en nær fremtid. You will own nothing and be happy...

Skrevet
Crooked Cracker skrev (17 timer siden):

3 milliarder i tapte salgsinntekter går ikke upåaktet hen nei. Xbox har tryna helt og fullt.

Skrevet
JornHansen skrev:
Vikingfinger skrev (1 time siden):

Jeg har fortsatt herlige dager med min Series X og ville angret hvis jeg gikk for PS5 denne generasjonen. Å bytte ut en håndfull eksklusiver mot den sinnsykt gode dealen som gamepass var ville ikke gagnet meg. Når det er sagt så har prisen på gamepass skutt i været. Jeg har kjøpt koder frem til april og etter det er mitt forhold til gamepass usikkert. Jeg følger spent med på neste generasjon og Xbox har en tung jobb fremover med å overbevise meg. Kommer uansett til å spille på Series X til den dør av naturlige årsaker.

Poenget er vel når du kan få alle tredjepartsspill, eksklusive og nå Xbox spill og på PS (eller PC) så hvorfor ha en Xbox? Er jo spillene som er poenget og jo større bibliotek jo bedre. Synes Dualsense og er herlig med ekstra rumble til innlevelsen, noe og Xbox kontrolleren mangler (tom Switch har HD rumble) og seff VR som ikk er på Xbox. Synes Xbox dreit seg ut med å putte for mye fokus på gamepass og gjøre det til ideniteten dems basically. Mange spill IP'er tjener jo ikke det samme lengre etter de havnet på GP. Ikke rart de stenger ned studio etter studio og kun fokuserer på store navn. Er ikke "anti-Xbox" heller. Bra de er her og gir til konkuransen, men personlig ikke mye fornøyd med dem etter 360. Når jeg var "NAVer" før GP eksisterte hadde jeg sikkert elsket GP. Da hadde jeg lite med penger men nok av tid. Nå er det omvendt så GP er for meg egebtlig pengesløseri, spes med de nye prisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...