Gjest 4fecf...6d9 Skrevet 16. oktober 2025 Skrevet 16. oktober 2025 Hei, Altså, jeg har alltid hatt en no go for å date kollegaer. Nå ser jeg at en gammel kollega har likt meg på tinder. Vedkommende er ganske pen og jeg har egentlig er godt øye for henne. Hvordan burde man gå frem? Rett på middag eller? Anonymous poster hash: 4fecf...6d9
geir__hk Skrevet 16. oktober 2025 Skrevet 16. oktober 2025 9 hours ago, Sjørøver said: Hvor langt er et tau? sist jeg sjekket var det litt lengre enn den korteste enden. 3 1
Selfuniverse Skrevet 16. oktober 2025 Skrevet 16. oktober 2025 14 hours ago, Guest 4fecf...6d9 said: Hvordan burde man gå frem? Snakke en time på sosiale media, eller tlf/video først. Så blir man bedre kjent. Det er mitt amatørråd.
morsat511 Skrevet 16. oktober 2025 Skrevet 16. oktober 2025 Gjest 4fecf...6d9 skrev (16 timer siden): Hei, Altså, jeg har alltid hatt en no go for å date kollegaer. Nå ser jeg at en gammel kollega har likt meg på tinder. Vedkommende er ganske pen og jeg har egentlig er godt øye for henne. Hvordan burde man gå frem? Rett på middag eller? Anonymous poster hash: 4fecf...6d9 Om det er en gammel kollega så kommer det litt an på hvor gammel du er å hva du er ute etter. Gamle folk liker sikkert å bli invitert ut på middag ja.
logaritmemannen Skrevet 16. oktober 2025 Skrevet 16. oktober 2025 Foreslå heller å ta et glass for å se an stemningen og interessen. Middag kan bli litt for mye "date" når det er snakk om en tidligere kollega. 1
Gjest f0cd8...bee Skrevet 16. oktober 2025 Skrevet 16. oktober 2025 Gjest 4fecf...6d9 skrev (17 timer siden): Hei, Altså, jeg har alltid hatt en no go for å date kollegaer. Nå ser jeg at en gammel kollega har likt meg på tinder. Vedkommende er ganske pen og jeg har egentlig er godt øye for henne. Hvordan burde man gå frem? Rett på middag eller? Anonymous poster hash: 4fecf...6d9 Date innen en uke, kaffe, vin, mat hva enn dere vil. Men få til å møtes mens interessen er økende, ikke vent for lenge for da mister man momentet om man bare chatter. Anonymous poster hash: f0cd8...bee
Søkende80 Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Ta en kaffe. Alltid trygt og får da testet stemningen og hva hun er ute etter.
The Avatar Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Gamal tråd, men om dette er ein eks-kollega så antek eg at det finnes ein eksisterande relasjon ved at du kjenner henne litt frå før? I så tilfelle så synes eg at ein uforpliktande kaffe som du lett kan stikke av frå er litt passivt, du har tross alt snakka med dama frå før og gjort deg opp eit fyrsteinntrykk. Om middag blir litt stivt må du nesten vurdere sjølv, men eg ville nok ha vurdert å ta ein date som er i ei setting som er minst mogleg lik arbeidskvardagen. Det er nok stor sjans for at du har tatt ei kaffepause eller spist matpaka saman med eks-kollegaen før, så då tenker eg at kaffe og middag blir litt likt. Då ville eg heller invitert ut på bar for ein drink, eller kanskje alle helst ein eller anna fysisk aktivitet. Mest truleg så veit du alt at du kan holde small-talken i gang med henne, så det treng du ikkje å teste ut noko meir. Det du må finne ut av er korleis kjemien fungerer, og om dykk har andre fellestrekk anna enn å ha jobba på same stad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå