Krig og fred Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 11 minutes ago, Phantom Software said: Er vel det. Herodot brukte omskrivingen Palestina for Philistina om kyststrekningen fra ca Lebanon til Egypt, ikke for landene innenfor som Judea og Galilea. Nå vet ikke jeg om du støtter palestinere eller ikke, men om du gjør det så anbefaler jeg et annet spor, ellers havner man i helt konstruktive krangler som dette som er en avsporing fra dagens problem og eventuelle løsninger. Da romerne styrte regionen var den kjent som Syria-Palestina (tidligere judea). Og Palestina navnet har ingen ting med dagens palestinske stat å gjøre, siden du ser ut til å ha hengt deg opp i navnet. Jeg støtter retten til at de kan få sin egen stat, og at Israel må slutte å klepte landområder, men der stopper engasjementet mitt. Jesus var fortsatt en palestinsk jøde, på lik linje med at Linus var en italiensk biskop. 1 1
Imaginacíon Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 2 minutes ago, FrihetensRegn said: En nyetablert ordning uten reelle, uttømmende forpliktelser. NATO kommer heldigvis aldri til å sette bakkestyrker inn mot russiske bakkestyrker i Donbas. Da må det i så fall en falsk flagg operasjon til først, og da håper jeg Norge har vett til å melde seg ut av NATO. Norge tviholder på NATO så det kommer nok ikke til å skje. 2
halnes1 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Les deg opp på Kina. Alt det du presenterer her er bare fordommer. Hva er for dommer. Deres hydro anlegg i Equador som med kinesiske penger skulle koste 1 milliard. Største problemet er at dammen i equador hadde over 17 000 og hvem er ansvarlig. Imigration
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden halnes1 skrev (3 minutter siden): Ikke mange igjen men Sør-Afrika er fulstendig ødelagt. Sør Afrika var uten tvil bedre styrt før 1994. Dagens Sør Afrika er et trist syn, fullt av korrupsjon og rasisme mot hvite.
halnes1 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden halnes1 skrev (1 minutt siden): Hva er for dommer. Deres hydro anlegg i Equador som med kinesiske penger skulle koste 1 milliard. Største problemet er at dammen i equador hadde over 17 000 og hvem er ansvarlig. Imigration KKina ødelegger verden og de er veldig godt fornøyd med det.
halnes1 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden kINESERNE FIKK DE TIL Å JAKTE HVITE, Etter det jeg så er som noen velter et lands virkelighet over på folket.
Folkflesk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) FrihetensRegn skrev (11 minutter siden): Sør Afrika var uten tvil bedre styrt før 1994. Dagens Sør Afrika er et trist syn, fullt av korrupsjon og rasisme mot hvite. Du er tilhenger av et rasebasert fascist-styre som hele verden hatet, men vil altså ikke selv kalles fascist. Come clean, som det heter. Endret 3 timer siden av Folkflesk 2 1 2
halnes1 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Zambia 2025 Sino-Metals Leach Zambia dam disaster Når jeg ser hva som skjer der så griner jeg. Det som skjer er at folket i Zambia nå sier
jallajall Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden CK blir markert mange steder, alt fra England, Australia, Spania, Sør-Korea, m.m. 2
halnes1 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden https://www.birdlife.org/news/2025/03/07/environmental-disaster-unfolds-in-zambia/
Folkflesk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) jallajall skrev (3 minutter siden): CK blir markert mange steder, alt fra England, Australia, Spania, Sør-Korea, m.m. Det er den samme gjengen som støttet kuppmakerklovnen Yoon som nå er i fengsel. Endret 3 timer siden av Folkflesk 4 1
Ballalaika Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) jallajall skrev (4 minutter siden): CK blir markert mange steder, alt fra England, Australia, Spania, Sør-Korea, m.m. Je suis Charlie, er ikke det brukt før? Endret 3 timer siden av Ballalaika 1
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Folkflesk skrev (1 minutt siden): Du er tilhenger av et rasebasert fascist-styre som hele verden hatet, men vil altså ikke selv kalles fascist. Come clean, som det heter. Jeg er tilhenger av et stabilt og godt styre, der man har et fredfullt og økonomisk fremgangsrikt samfunn. Det hadde Sør Afrika før, i dag er det et korrupt og hatefullt kaotisk land, styrt av rasister som stjeler eiendom fra folk uten kompensasjons. Dagens styre er mer fascistisk enn det de hadde før. 3
jallajall Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kirk murder suspect ‘deeply indoctrinated with leftist ideology,’ Cox says “It’s very clear to us and to the investigators that this was a person who was deeply indoctrinated with leftist ideology,” Cox told The Wall Street Journal in an article published Saturday morning. Cox said at a Friday morning press conference that a family member of Robinson told investigators that the suspect “had become more political in recent years.” The family member, according to the Utah governor, said Robinson recently mentioned at a dinner that Kirk was scheduled to speak at Utah Valley University in Orem, Utah. “They talked about why they didn’t like him and the viewpoints that he had,” Cox said Friday morning. “The family member also stated Kirk was full of hate and spreading hate.”
Folkflesk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) FrihetensRegn skrev (2 minutter siden): Jeg er tilhenger av et stabilt og godt styre, der man har et fredfullt og økonomisk fremgangsrikt samfunn. Det hadde Sør Afrika før For 7% av folket. Resten ble behandlet som apekatter uten menneskerettigheter fordi de hadde feil hudfarge. Liten bagatell for deg, som er hvit. Og noe annet. Endret 3 timer siden av Folkflesk 8
Duriello Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden jallajall skrev (2 minutter siden): Kirk murder suspect ‘deeply indoctrinated with leftist ideology,’ Cox says “It’s very clear to us and to the investigators that this was a person who was deeply indoctrinated with leftist ideology,” Cox told The Wall Street Journal in an article published Saturday morning. Cox said at a Friday morning press conference that a family member of Robinson told investigators that the suspect “had become more political in recent years.” The family member, according to the Utah governor, said Robinson recently mentioned at a dinner that Kirk was scheduled to speak at Utah Valley University in Orem, Utah. “They talked about why they didn’t like him and the viewpoints that he had,” Cox said Friday morning. “The family member also stated Kirk was full of hate and spreading hate.” Var han ikke en av følgerne til Fuentes da? Må folk bestemme seg snart. 👍😏 3
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden En flott video av James O`Brien om Kirk drapet. Caller Mark in Brighton tells James O'Brien he believes America is in moral and political decline, driven by right-wing “word pimps” like Charlie Kirk. 4
Ballalaika Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Duriello skrev (Akkurat nå): Var han ikke en av følgerne til Fuentes da? Må folk bestemme seg snart. 👍😏 At han var groyper var aldri basert på noe, tatt ut av løse luften 1
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) FrihetensRegn skrev (8 minutter siden): Jeg er tilhenger av et stabilt og godt styre, der man har et fredfullt og økonomisk fremgangsrikt samfunn. Det hadde Sør Afrika før, i dag er det et korrupt og hatefullt kaotisk land, styrt av rasister som stjeler eiendom fra folk uten kompensasjons. Dagens styre er mer fascistisk enn det de hadde før. Stabilt og godt styre, hvordan ville det sett ut for deg med tanke på Sør-Afrika? Jeg kan bare gjette hva du vil skrive. Endret 3 timer siden av Boing_80 1
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Folkflesk skrev (3 minutter siden): For 7% av folket. Resten ble behandlet som apekatter uten menneskerettigheter fordi de hadde feil hudfarge. Liten bagatell for deg, som er hvit. Og noe annet. Alle, inkludert afrikanere, hadde det bedre før. I dag lider alle. Flere advarte om at Sør Afrika kom til å gå samme veien som Rhodesia etter 1979, og jammen hadde de rett. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå