Gå til innhold

Hollow Knight: Silksong-oppdatering gjør starten på spillet lettere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettet det etter en time. Jeg er for gammel til å ha så raske og presise trykk på kontrolleren. Ble most fort av noen halvstore krabbelignende skapinger rett etter første bossen etter NPC området.. 

Skrevet
Vikingfinger skrev:

Slettet det etter en time. Jeg er for gammel til å ha så raske og presise trykk på kontrolleren. Ble most fort av noen halvstore krabbelignende skapinger rett etter første bossen etter NPC området.. 

slettet det ikke men stoppet å spille jeg er ikke kjapp nok lenger selv
  • Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mange som kjøpte/lastet ned dette spillet kun pga hype (som egentlig bare var en meme) uten å ha spilt gjennom det første spillet.

Virker som om det må ha vært en betydelig andel om dem trenger å gjøre det lettere nå.

• Liker 1
Skrevet
Iki skrev (3 timer siden):

Lurer på hvor mange som kjøpte/lastet ned dette spillet kun pga hype (som egentlig bare var en meme) uten å ha spilt gjennom det første spillet.

Virker som om det må ha vært en betydelig andel om dem trenger å gjøre det lettere nå.

Sikker en drøss med folk, har lest om mange som angrer pga vankelighetsgraden. 

Jeg spilte gratis. Tegnet abonnement på gamepass ultimate, spiller og ser om jeg liker det. Avslutter abonnement og får pengene igjen siden jeg ikke bruker xboxen til noe annet enn å teste spill som kommer til Gamepass.  Hadde jeg likt det så hadde jeg kjøpt det på Playstation. Alle spill burde hatt demoer. 

Skrevet

Eit ikkje alt for ukjent fenomen. Det er vel nokre Fromsoft-spel som har fått justeringar fordi det var for vanskeleg.

At det er mange nye spelarar som ikkje har erfaring med Hollow Knight er høgst mogleg mtp. hypen og omtalen Silksong fekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...