sjamanen Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober halnes1 skrev (5 minutter siden): Nei det angår ikke alle, jeg flagger med det norske flagg for vår frihet. Ikke pride flagget. Dette handler om flagg ikke mennesker. Hvordan har det seg at menneskelig frigjøring, eller snevrere, seksuell frigjøring, ikke gjelder alle? 3
DukeNukem3d Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober sjamanen skrev (2 timer siden): Du er lettlurt og enkel når du drar Pride under samme kam som dette greiene her. Du er lettlurt og enkel når du hyler og skriker om "radikale" folk istedenfor å snakke om innhold. sjamanen skrev (4 timer siden): Jeg slutter aldri å bli forbauset over hvor enkle og lettlurte mange folk ser ut til å være. sjamanen skrev (12 timer siden): Her leser jeg en oppsummering fra en redd mann. Det du skriver er tildels uriktig, men definitivt hysterisk. sjamanen skrev (12 timer siden): - Hvem er det som har definert at Pride er alt det du skriver her? Jo, det er hysteriske livredde folk som gjør det. sjamanen skrev (12 timer siden): Hatefull person, det blir du veldig fort når du kommer sånt tull som det her. sjamanen skrev (12 timer siden): Kom tilbake til meg når det du skriver er faktiske problemstillinger, det vil si, den dagen det forberedes innføring av masse grisete sex i på tv i barnehager sjamanen skrev (12 timer siden): når man har "sinte menn" slik du fremstår her 😂😂 Sjamanen er jo veldig morsom da. Er han en undercover agent som jobber for å sette Pride-bevegelsen i et dårlig lys? 4
Abigor Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober 30 minutes ago, sjamanen said: Hvordan har det seg at menneskelig frigjøring, eller snevrere, seksuell frigjøring, ikke gjelder alle? Gjelder vel ikke de aseksuelle. 4
halnes1 Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober sjamanen skrev (58 minutter siden): Hvordan har det seg at menneskelig frigjøring, eller snevrere, seksuell frigjøring, ikke gjelder alle? Vel da flagger vi med det norske flagg da. Du endrer ikke synet andre steder som Palestina, Saudi-Arabia eller Iran hvis du flagger med pride flagget i Norge. 4 1
sjamanen Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober DukeNukem3d skrev (12 timer siden): Går det bra? Tror det er ganske tydelig for alle hvem det er som driver med hersketeknikker her. Ja, og det er deg, noe dette innlegget her viser veldig tydelig. Det du siterer meg på er mange forskjellige innlegg hvor jeg påpeker dine uredelige taktikker. Jeg kan heller ikke se at å påpeke at du driver med "virtue signaling" er noen hersketeknikk?? Det er jo akkurat det du holder på med. Du siterer meg altså her på at jeg påpeker at det er du som har et usunt sinnelag og mener dette er en hersketeknikk. Morsomt, all den tid det var et svar på din påstand om at mitt usunne sinnelag. Så her fortsetter du altså. - Du kaller meg for ting, jeg svarer deg på det, og du kaller mine svar for hersketeknikk. - Du svarer ikke på saklige ting du blir konfrontert med. 4
sjamanen Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober DukeNukem3d skrev (12 timer siden): 😂😂 Sjamanen er jo veldig morsom da. Er han en undercover agent som jobber for å sette Pride-bevegelsen i et dårlig lys? Er ikke dette her en hersketeknikk?? Kan du svare på alle de tingene jeg har konfrontert deg med snart? 5
sjamanen Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Abigor skrev (12 timer siden): Gjelder vel ikke de aseksuelle. Det er jeg enig i, men det kan vi vel si gjelder de aller færreste. Samtidig er Pride en dypere bevegelse som handler om mer generell frigjøring, så det gjelder også de som er aseksuelle. halnes1 skrev (11 timer siden): Vel da flagger vi med det norske flagg da. Du endrer ikke synet andre steder som Palestina, Saudi-Arabia eller Iran hvis du flagger med pride flagget i Norge. Hold deg til saken. Du påstod at "seksuell frigjøring" ikke gjelder oss alle, hvilket er en hysterisk latterlig påstand som du ble konfrontert med. Også er det veldig artig at DU synes å vite hvordan disse landene reagerer på pridebevegelsen og hvordan det påvirker frigjøringskampen i andre deler av verden. Vennligst forklar for meg hvordan du vet det. 5
Neptun1 Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober (endret) sjamanen skrev (15 timer siden): Dette er noe av det villeste jeg har lest på et norsk forum. Å "motvirke alle former for diskriminering og fremme nestekjærlighet" er altså skrevet av syke pedofile??!?!?!?!??!?!?!?!??! ?!?!?!??!?!?!?! Hva er det med små barn du og flere andre ikke skjønner? Hold aktivistflagg, woke-hjernevask og politiske meninger unna barnehager. Endret 9. oktober av Neptun1 4
sjamanen Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Neptun1 skrev (Akkurat nå): Hva er det med små barn du ikke skjønner? Det står ingenting om små barn i det sitatet jeg kopierte inn. Men dersom det hadde stått det, hva i all verden er galt med å lære opp små barn i nestekjærlighet? Og hvordan i all verden klarer du å trekke inn syke pedofile? Er det en ting jeg kommer til å lære opp mine fremtidige barn i, så er det nestekjærlighet. Det kvalifiserer altså til å konkudere med at jeg er en syk pedofil, ifølge deg. 5
Neptun1 Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober (endret) sjamanen skrev (2 minutter siden): Det står ingenting om små barn i det sitatet jeg kopierte inn. Men dersom det hadde stått det, hva i all verden er galt med å lære opp små barn i nestekjærlighet? Og hvordan i all verden klarer du å trekke inn syke pedofile? Er det en ting jeg kommer til å lære opp mine fremtidige barn i, så er det nestekjærlighet. Det kvalifiserer altså til å konkudere med at jeg er en syk pedofil, ifølge deg. Supplerte kommentaren. Men det spiller sannsynligvis ingen rolle for dem som vil starte hjernevasken allerede i barnevogna. Det er sykt å tenke "seksuell orientering" om små barn som nettopp har lært å snakke. Endret 9. oktober av Neptun1 4
Griever Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Neptun1 skrev (4 minutter siden): Hva er det med små barn du og flere andre ikke skjønner? Hold aktivistflagg, woke-hjernevask og politiske meninger unna barnehager. Neptun1 skrev (Akkurat nå): Supplerte kommentaren. Men det spiller sannsynligvis ingen rolle for dem som vil starte hjernevasken allerede i barnevogna. Det er ikke hjernevasking å lære barna om verden de lever i. Det er bare sunt og godt at barn lærer at det finnes skeive, at noen av barna i barnehagen kanskje har to mødre osv. Dette er ikke seksualisering, og det er ikke hjernevasking. Joda, man kan være uenig i timing og metode for læring, men det gjelder alt mulig. 5
Snikpellik Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober (endret) Neptun1 skrev (7 timer siden): Supplerte kommentaren. Men det spiller sannsynligvis ingen rolle for dem som vil starte hjernevasken allerede i barnevogna. Det er sykt å tenke "seksuell orientering" om små barn som nettopp har lært å snakke. Du har tydeligvis ikke barn selv. Barn er oppmerksomme og nysgjerrige på dette allerede tidlig i tiden i barnehagen. Å lære barna at noen liker jenter og noen liker gutter, og at det er helt greit og normalt er viktig. Dette er ikke "woke-hjernevask" eller "politiske meninger", det er virkeligheten. Endret 9. oktober av Snikpellik 3 2
sjamanen Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Neptun1 skrev (42 minutter siden): Supplerte kommentaren. Men det spiller sannsynligvis ingen rolle for dem som vil starte hjernevasken allerede i barnevogna. Det er sykt å tenke "seksuell orientering" om små barn som nettopp har lært å snakke. IGJEN: Hva er det du snakker om???? Det står ingenting om verken woke, seksuell orientering eller annet hysteri fra din kant her. "Motvirke alle former for diskriminering og fremme nestekjærlighet" Det står ingenting om noe som helst av det du prater om. Jeg spør deg igjen, hva er galt med å lære opp barn i nestekjærlighet, og hvorfor gjør det meg til en pedofil? 2
Neptun1 Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober sjamanen skrev (16 minutter siden): IGJEN: Hva er det du snakker om???? Det står ingenting om verken woke, seksuell orientering eller annet hysteri fra din kant her. "Motvirke alle former for diskriminering og fremme nestekjærlighet" Det står ingenting om noe som helst av det du prater om. Jeg spør deg igjen, hva er galt med å lære opp barn i nestekjærlighet, og hvorfor gjør det meg til en pedofil? Barnehagen skal fremme likeverd og likestilling uavhengig av kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, kjønnsidentitet og kjønnsuttrykk, etnisitet, kultur, sosial status, språk, religion og livssyn. Barnehagen skal motvirke alle former for diskriminering og fremme nestekjærlighet. https://www.udir.no/contentassets/7c4387bb50314f33b828789ed767329e/rammeplan-for-barnehagen---bokmal-pdf.pdf - Syk og motbydelig indoktrinering starter i barnehagen. 3
Atib Azzad Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober 7 minutes ago, Neptun1 said: Barnehagen skal fremme likeverd og likestilling uavhengig av kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, kjønnsidentitet og kjønnsuttrykk, etnisitet, kultur, sosial status, språk, religion og livssyn. Barnehagen skal motvirke alle former for diskriminering og fremme nestekjærlighet. https://www.udir.no/contentassets/7c4387bb50314f33b828789ed767329e/rammeplan-for-barnehagen---bokmal-pdf.pdf - Syk og motbydelig indoktrinering starter i barnehagen. Det er sykt å fremme likeverd rundt seksuell orientering? Barnehagen burde snakke stygt om barnas foreldre hvis de er av samme kjønn, eller nedsnakke barn hvis de kommer fra en muslimsk familie? Lære gutten at han ikke får lov å ha rosa matboks? Ser du ikke hvordan du er så blendet av hat mot dette at du tolker det i helt absurde retninger? 3
sjamanen Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Neptun1 skrev (14 minutter siden): Barnehagen skal fremme likeverd og likestilling uavhengig av kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, kjønnsidentitet og kjønnsuttrykk, etnisitet, kultur, sosial status, språk, religion og livssyn. Barnehagen skal motvirke alle former for diskriminering og fremme nestekjærlighet. https://www.udir.no/contentassets/7c4387bb50314f33b828789ed767329e/rammeplan-for-barnehagen---bokmal-pdf.pdf - Syk og motbydelig indoktrinering starter i barnehagen. Takk for at du ikke kaster bort tiden på at jeg må hale dette her ut av deg med enda ett innlegg. Snakk om å se det man vil se da. Det som står her, Neptun1, er rett og slett at barnehagen skal fremme likeverd og likestilling. Thats it. De lister opp en rekke områder i samfunnet, men det står også at denne fremmingen av likeverd og likestilling er UAVHENGIG av alle disse temaene. Det vil si: Helt uavhengig av hva som skjer i samfunnet forøvrig så skal det fremmes likeverd og likestilling, nestekjærlighet og diskriminering skal motvirkes. Hvis du mener at dette er negativt, så mener jeg at du er fastlåst i en psykotisk oppfatning og hat mot Pride som går langt utenfor det som legges til grunn fra udir her. Det som står der, er overhodet ikke samsvarende med din påstand om at myndighetene skal inn og rote med seksuell orientering i barnehagene, som er det du grunnlegger din påstand om "syk og motbydelige indoktrinering" baserer seg på. Det er rett og slett ikke det som står der. Det går ikke an å misforstå det heller: Det står at Barnehagen skal fremme likeverd og likestilling. Thats it. Det kunne like gjerne stått .. uavhengig av hvem som er president i USA, men det ville ikke vært relevant for saken. Det du driver med her er rett og slett fake news og ekstremt hysteri. 5
DukeNukem3d Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Snikpellik skrev (4 timer siden): Du har tydeligvis ikke barn selv. Barn er oppmerksomme og nysgjerrige på dette allerede i tidlig i tiden i barnehagen. Å lære barna at noen liker jenter og noen liker gutter, og at det er helt greit og normalt er viktig. Dette er ikke "woke-hjernevask" eller "politiske meninger", det er virkeligheten. Merker at jeg er skeptisk til at folk som tror det er normalt å omtale seg selv som "CIS-kjønnet" eller bedragere som FRI skal ha denne oppgaven da. 3
Atib Azzad Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober 8 minutes ago, DukeNukem3d said: Merker at jeg er skeptisk til at folk som tror det er normalt å omtale seg selv som "CIS-kjønnet" eller bedragere som FRI skal ha denne oppgaven da. Rar innsigelse, hvorvidt ordet er i normal bruk, eller ikke, har vel ikke så mye relevans. Det kan være et nyttig ord, i tilfeller hvor man trenger å skille mellom personer som er transpersoner, og de som ikke ér, du må jo gjerne bruke u-trans, eller hva som helst, men cis er en utbredt og kjapp måte å referere til de hvis kjønnsidentitet stemmer overrens med deres biologiske kjønn. 1
DukeNukem3d Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Lærerne jeg hadde var fine og lærte oss å være tolerante og åpne. Man trenger ikke noe pride-flagg eller bedrager-organisasjoner som FRI. Man trenger bare lærere med normale, sunne og gode verdier. Og det haddde man lenge før pride-tullet.
Atib Azzad Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober 5 minutes ago, DukeNukem3d said: Lærerne jeg hadde var fine og lærte oss å være tolerante og åpne. Man trenger ikke noe pride-flagg eller bedrager-organisasjoner som FRI. Man trenger bare lærere med normale, sunne og gode verdier. Og det haddde man lenge før pride-tullet. [...]Skeive barn og unge har større risiko for å oppleve mobbing, krenkelser, vold, overgrep, seksuell trakassering og hatkriminalitet, og å få dårligere psykisk og fysisk helse. Elevundersøkelsen viser at barn og unge som ikke identifiserer seg som gutt eller jente, er mest utsatt for mobbing, og skårer lavere på samtlige læringsmiljøindekser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå