Gå til innhold

Høyre-FRP tapte valget, en katastrofe avverget.

Anbefalte innlegg

Skrevet
gurka skrev (1 minutt siden):

Jeg svarer deg ikke mer da du bytter tema til stadighet.

Temmelig sikker på at du svarer, og jeg har ikke byttet evne.

gurka skrev (2 minutter siden):

Nå får vi vente til Kone svarer. Han har fasiten.

Nei hen har ikke fasiten, hen har kanskje et argument, en forklaring eller kanskje til og med en unnskyldning, kanskje det var en misforståelse, men det er ikke vanskelig å lese det som ble skrevet, og meningen er foreløpig  veldig tydelig, er du uenig så kan du argumentere i mot den forståelsen, men det har du foreløpig egentlig ikke gjort. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Nei det er ikke gjetting, det er leseforståelse, så nå er du som gjetter at jeg gjetter, det gjør jeg ikke. 

Enkelt. Sitert. Ferdig. Satt i bold.

• Liker 2
Skrevet (endret)
gurka skrev (2 minutter siden):

Enkelt. Sitert. Ferdig. Satt i bold.

og hvor sier jeg at du ikke har leseforståelse? 

"Det er leseforståelse" er det samme som "du har ikke leseforståelse"? Godt gjort.

ironien i at du ikke finner AP nevnt noe sted, men stadig vekk finner ord, og hele setninger hos andre. 

Endret av skaftetryne32
  • Liker 1
Skrevet
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Temmelig sikker på at du svarer, og jeg har ikke byttet evne.

Nei hen har ikke fasiten, hen har kanskje et argument, en forklaring eller kanskje til og med en unnskyldning, kanskje det var en misforståelse, men det er ikke vanskelig å lese det som ble skrevet, og meningen er foreløpig  veldig tydelig, er du uenig så kan du argumentere i mot den forståelsen, men det har du foreløpig egentlig ikke gjort. 

Jeg prøvde å holde meg unna, men løgn tolererer jeg ikke.

Temaet er: om Kone har skrevet at AP = radikalvenstre.

Du begynner å lage situasjoner om kverulering osv. som er en direkte avsporing av hva vi prøver å finne ut. Det er å bytte tema.

Du sier også at Kone ikke sitter på fasiten. Da er du bare vrang, og hever deg over den som faktisk sitter på fakta rundt innlegget. Du kan gjette, men Kone vet.

Sidespor: Det er flere ganger du skriver at det er bare å lese, det er leseforståelse osv. Da sier du at jeg ikke forstår innlegget(for jeg har uttrykt ganske klart at jeg ikke klarer å lese det dere sier), men det er ganske spesielt at du som klarer å lese det, ikke klarer å bevise det du påstår. Dermed kommer du med vås og tar feil helt til Kone sier noe annet.

Kom tilbake når du kan sitere at Kone har skrevet det dere sier. Det klarer du dessverre ikke, da han ikke har skrevet det.

Gjerne siter Kone, også viser du meg at det du påstår er riktig med en analyse...

• Liker 3
Skrevet
herzeleid skrev (22 timer siden):

Jeg synes forumet har blitt så forferdelig polarisert de siste årene, og mye av det som skrives fremstår direkte hysterisk. En Høyre-Frp regjering ville selvfølgelig ikke blitt en katastrofe, slik AP ikke heller blir det. 

Riktignok har det alltid vært temperatur her inne, men denne voldsomme troen på meningsmotstanderes ondskap og ‘giftighet’, og egen moralske fortreffelighet, er helt ødeleggende for samtalen. Vi er mennesker med litt ulik oppfatning av hva som er de beste løsningene, ikke fiender som må ‘bekjempe’ hverandre.

Utvilsomt trådens beste innlegg og bør være til ettertanke for noen og enhver.

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
DukeNukem3d skrev (21 minutter siden):

Utvilsomt trådens beste innlegg og bør være til ettertanke for noen og enhver.

Nå siter ikke jeg på noen fasit, men når folk begynner å merke det på lommeboka, så blir det mer temperatur naturlig nok. Når temperaturen øker, så kommer ting oftere litt skjevt ut.

Det jeg savner, er at man svarer hverandre på en god og konstruktiv måte, og følger normale spilleregler når man diskuterer.

Vi må også huske at det er flere partier enn AP og Høyre/FRP.

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...